Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19301 til 19320 af 35989
-
hvordan regner man denne regne stykke
Forumindlæghej jeg fik denne opgave til eksammen det var 2x(y-b)*h=2x(y+b)*h= og jeg ved ikke svaret' -
DMG
ForumindlægHej. Jeg skal have valgt en tekst fra det moderne gennembrud som jeg har trukket til eksamen og helst en der er kendt. Håber i kan hjælpe På forhånd tak! -
link til gamle opgavesæt. Dansk
ForumindlægHej Jeg skal bruge nogle gamle Skriftligt Dansk A opgavesætte, og det haster. skal nemlig til eksamen imorgen. takker -
Tysk afgangseksamen A
ForumindlægHej jeg var oppe i tysk til eksamen i dag og hvis der er nogle eksperter der kan rette eller andre der vil bruge opgaven så værsgo. -
Perspektivering
ForumindlægHej. jeg har trukket nyhedsjournalistik til mundtlig dansk eksame og valgt at snakke om kriminalitet er der nogen ideer til hvad jeg kan perspektivere til ? Tak på forhånd!!. :-) -
habor og signe
ForumindlægHej er der nogle der har en analyse af folkevisen habor og signe, står og skal op i den til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde de ting jeg skal lægge vægt på :) -
Sne i Himalaya
ForumindlægJeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe? -
Guds- og menneskeopfattelsen
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser til eksamen men kan ikke helt finde ud af hvad de kristnes Guds- og menneskeopfattelse er?? Er menneskeopfattelsen bare den at vi alle er syndere, pga. arvesynden?? På forhånd tak:) -
Hvordan skal jeg skrive min diskussion i min naturvidenskab
ForumindlægHvordan Skal jeg skrive min diskussion. Det er min naturvidenskabelige eksamens opgave. Mit emne er forbrænding af affald! -
Terminsprøve
ForumindlægNogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random -
Vietas formler
ForumindlægJeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :) -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle -
kalk
Forumindlæghej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak! -
kalk
Forumindlæghej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak! -
Oldtidskundskab
ForumindlægHeey Jeg skal snart op i old. Nogen der kan give nogle gode tips ? og hvordan foregår egentlig eksamen? Påforhånd tak -
Henrik Pontoppidan - et grundskud, Moralen???
ForumindlægJeg sidder her med "Et grundskud" Af Henrik Pontoppidan og jeg kan simpelthen ikke finde moralen. Hjælp tak, skal til eksamen i morgen. På forhånd tak. -Jens -
Mundtlig dansk pleas hjææælp
ForumindlægHejsa alle. Hvordan begrunder man en perspektivering til den mundtlig eksame for jeg er lidt usikker på det Tak på forhånd. (: -
Dansk A pensum
ForumindlægHej, skal til mundltig dansk eksamen om nogle uger, men vil lige høre hvorfor vi har fået pensumlisten? Vi skal jo kun trække en tekst og så snakke ud fra den? Tak -
Fysik/Kemi
ForumindlægHeeej :) Jeg har fysik eksamen på tirsdag og jeg tænkte på om der nogen der har nogen forslag til hvad der kunne være vigtigt og få øvet? Og hvad bliver der spurgt meget om? -
AT talepapier
ForumindlægJeg har lige skrevet mit talepapier til AT eksamen som jeg skal op til i morgen og ville spørge om der var en der kunne tænke sig at læse den igennem. Den handler om klimaændringer.
