Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19321 til 19340 af 35989
  • Nogle kloge , der ville hjælpe mig?

    Forumindlæg
    Hej det er en opgave i biologi , er der nogle der er gode til biologi? Virkelig brug for hjælp , da det er en opgave jeg må have med til eksamen...
  • har du sympati?

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er VIRKELIG PÅ R***EN! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette en lille tekst, som skal bruges til eksamen imorgen TIDLIGT?!!!???
  • Billede-hip hip hurra af Krøyer

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(:
  • Hvordan foregår eksamenerne?

    Forumindlæg
    Hej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager
  • American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds

    Forumindlæg
    hej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen.
  • Akut hjælp!

    Forumindlæg
    Står og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-)))))))
  • BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen.
  • Nogen der kan hjælpe?:I

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(:
  • Konstruktiv og destruktiv interferens

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-)
  • Gitterformlen

    Forumindlæg
    Hvad er det helt præcis den går ud på? Skal til eksamen om 24 timer, og kan slet ikke få den til at hænge sammen...
  • Analyse af muldskud?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af muuldskud af Henrik Pontoppidan? Skal til eksamen på tirdag...
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?
  • Forskellen på reportage og feature

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal i eksamen i artikler. Er der nogle, der kort kan forklare forskellen på en reportage og feature? På forhånd tusind tak :-)
  • Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig.
  • Fremmedarbejderen og bagerjomfruen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk eksamen her på mandag, og der er blevet opgivet en tekst af Klaus Rifbjerg, som hedder Fremmedarbejderen og bagerjomfruen. Er der nogle af jer der har et resume til den?
  • Iliaden

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at læse op til oldtdidskundskabs eksamen, og er meget i tvivl om hvordan jeg skal analysere sangene i iliaden. Håber der er nogle der kan hjælpe. Tak.
  • Energi niveauer i Brint

    Forumindlæg
    Nogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :(
  • Stx skriftlig engelsk b 2010?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :)
  • Noter?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der ligger inde med nogle meget gode noter til bionomialfordeling og Chi i anden test. Skal op til eksamen imorgen. Plzzzzz.
  • ligevægtskonstant og chateliers princip

    Forumindlæg
    Er der nogle der hjælpe mig med at beskrive, hvad kemisk ligevægt og Le Chateliers Princip er? har keine ahnung og skal til eksamen om en uge!!!!! Please hjælp, det er bare til en disposition..