Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 134825
-
SAMFUNDSFAG: Synopsis-eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op i den nye eksamensform i samfundsfag på tirsdag, som hedder synopsis-eksamen. Jeg vil gerne høre nogle erfaringer fra andre med henblik på, hvordan det helt konkret foregår - og hvor meget du/I skrev i selve synopsen. -
Dispositioner til Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej peepz :) Jeg mangler nogloe ideer til dispositioner til Fysik/kemi eksamen. Emnet er Syre,salte,baser. Show me what you got :) -
Spøgsmål til DIO mundtlig eksamen
ForumindlægHej :-) Er der nogen der som har været oppe i mundtlig DIO eksamen, som kan svare mig på hvad lærerne som sådan spørger ind til? Er det mest metode spørgsmål? Eller hvilke spørgsmål har I fået efter jeres fremlæggelse? -
Hjælp Biologi eksamen i morgen
ForumindlægJeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen og har derfor brug for hjælp omkring et Karyogram. Kan I hjælpe mig med figuren, som jeg har fået tildelt? Jeg har vedhæftet et billed af den. -
RETTELSE AF TYSK EKSAMEN TIL IMORGEN
ForumindlægHej. Skal op i tysk mundtlig eksamen imorgen og ville høre om, der ikke er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at rette det, jeg har skrevet. Jeg har selv skrevet og oversat teksten, skal kun bruge hjælp til rettelse af grammatikfejl ovs. Det ville være en kæmpe hjælp!! -
Forvaltningsret mundtligt eksamen
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal op til forvaltningsret mundtligt eksamen næste uge. Jeg har selv lavet dispensationer men de fylder meget. Er der en venlig sjæle der har notae som jeg evt.kan brug . På forhånd tak -
Kemi re-eksamen og dispositioner
ForumindlægHej jeg skal op i kemi re-eksamen, det er rigtigt forstået at alt der opgives er nu hele læsepensum?Desuden ville jeg høre om, der var nogle der havde nogle dispositioner til rådighed :)? -
Eksamen privathjælp BETALING
ForumindlægHej søger en som er god til historie til eksamens hjælp.! Hvis jeg trækker historie og skal op i det fag så vil jeg meget gerne have hjælp til mit 24 timers forberedelse mod betaling self ;) -
Mundtlig spansk eksamen, Mexico?
ForumindlægJeg ville egentlig bare høre om der er andre end mig der havde trukket Mexico til eksamen? Jeg synes det er det dårligste emne af dem vi har, der er ikke rigtig lige så meget at tale om. -
EKSAMEN IMOREGN HEELP
ForumindlægHJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ? -
Selvvalgt materiale til eksamen...
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i gang med historie eksamen og blev lige pludselig i tvivl om man må tage materiale fra undervisningen som selvvalgt materiale. Er der nogle der ved om man må/ikke må?? På forhånd mange tak!! :D -
Dansk eksamen 2012
ForumindlægHej alle! Ville høre om der er nogen der har skrevet opgavem om "Den sproglige fascisme breder sig" som er fra danske A eksamen 2012. Og er der en der evt kunne hjælpe mig med at sende opgaven? På forhånd tak :-) -
Eksames opgave. AIDS. HJÆLP :(
ForumindlægJeg skal skrive en eksames opgave om HIV/AIDS på 8 siders brødtekst . har skrevet indledning og redegørelse og er stået fast i disussion håber der nogen der kan hjælpe ??? -
Søger hjælp til statistik eksamen
ForumindlægHej jeg går på en videregående uddannelse og skal i forbindelse med det til eksamen i statistik. Da jeg ikke forstår noget som helts i faget kunne det være rart hvis der var nogle herinde der kunne hjælpe med det evt. mod betaling. -
Hjælp til samf. eksamen 2009
ForumindlægHejsa.. Er der nogle der har skrevet opgave A til samfundsfags eksamen 2009?? og må jeg evt se den? Er gået lidt i stå halvt inde i opgaven og kunne godt trænge til inspiration. -
Produkt til religion eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til religion eksamen, og ville derfor spørge om nogle af jer kunne komme med et forslag til et produkt. Mit emne er kultursammenstød mellem kristendom og islam. Tak på forhånd. :) -
Hjælp til eksamen med bussen 2
ForumindlægJeg skal til eksamen her på onsdag, og er i gang med at analysere bussen 2 reklamen. Her vil jeg hører om der var nogen, som vil være behjælpelig med at hjælpe med nogle punkter? -
Mediefags-eksamen c-niveau
Forumindlæghejsa. jeg skal op i mediefags eksamen på tirsdag, men jeg er ikke helt sikker på hvordan selve eksamen foregår, jeg ved at den består af to dele, 1 del: hvor jeg trækker et film citat, og skal lave shot-to-shot analyse.. 2 del hvor jeg skal forsvarer min egen film.. men hvad er vigtig ve... -
Historie eksamen (24 timer)
ForumindlægHej folkens .. Skal op til Historie eksamen imorgen , har 24 timers forberedelse nu . Temaet er :Danmarks historie, ca 1850-1920 ... MEN, aner ikke hvordan et talepapir/synopsis skal opbygges?? Nogen der evt. har et jeg må se?? :( Mange tak . -
Naturfags eksames noter
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i naturfag her på mandag, og jeg har ikke rigtigt nogle noter jeg kan bruge til noget. Så hvis der er nogle der har nogle noter som de vil dele med mig, vil jeg være dem forevigt taknemmelig. tak på forhånd.
