Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19341 til 19360 af 46442
-
Hjælp mig..
ForumindlægHej Har du læst en tekst der hedder Bussen af Villy Sørensen..? Jeg er tvivl om hvilke temaer og budskab.. der er i den historie. please help me.. -
Quintus tulius Cicero
ForumindlægHej.. Skal op i historie og mangler nogler notater til Ciceros " kortfatte vejledning i valgkamp" Er der evt nogle som har nogle noter liggende? -
Problemformulering til Skyggen af H.C Andersen
ForumindlægEr der nogen der har forslag/ideer til hvordan en problemformulering til en analyse af H.C Andersen eventyret skyggen kan se ud? Problemformuleringen skal laves i forbindelse med historie danskopgaven i år. -
Joe af Peter Carey - nogen der har novellen ??
ForumindlægJeg skal lave en analyse af historien, "Joe" af Peter Carey, inden kl 23 i dag, men jeg har ikke historien, fordi jeg har fået en ny computer. Jeg kan ikke få fat på min lærer som har USB-stikket med historien og dem fra min klasse siger, de ikke kan sende dokumentet. Jeg vil høre om de... -
søger oversigter med...
ForumindlægHey Er der nogen der har årstal angivelse med hvad og hvornår det skete med følgende: Den Kolde Krig Irlands Historie Inkariget Danmarks politik efter 1800-tallet -
En sætning.
ForumindlægVil nogen hjælpe med denne sætning: "I sit hovedværk fra 1901 skildrer Thomas Mann en families historie. " -
jensvej mand
Forumindlæghej jeg går i 6 klasse, jeg vil gerne have hjælp til hvordan jeg kan opdigte en historie om Jensvej mand hvordan han mistet sit øje -
Hvordan vil i oversætte det?
Forumindlæghej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd. -
Hjælp til "kære victor" af jan sonnergaard
ForumindlægSkal lave en analyse af "kære victor" af jan sonnergaard.. er der nogen der har læst historien og evt. har nogle notater dertil.. -
hey nogen der lige kan
ForumindlægJeg skal lave en historie ud fra 6 små billeder på spansk. vil lige høre om der er nogen der vil rette det når jeg har skrevet det på spansk -
Kolonisering Indien
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SRP i engelsk og historie om afkoloniseringen i Indien, og ville høre om nogen af jer har skrevet om det før (hvad har i analyseret i engelsk) og hvad kom i ind på? :) -
HF
ForumindlægHej studi ER fagene på HF lavere niveau end i gymnasiet, da man kun har 2 A fag nemlig historie og dansk? -
Noter til Who? af Fay Weldon?
ForumindlægHej. Er der nogen der har nogle noter til den korte historie Who? af Fay Weldon. Håber virkelig i vil hjælpe:) -
Jura
ForumindlægHej studi. De specifikke adgangskrav for jura er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Jeg skal måske have Engelsk på A niveau, samfundsfag på A niveau, dansk på A niveau og historie på a niveau. Hvis nu jeg får 10 i engelsk, historie og d... -
SRP Kemi - Alkymi forsøg?
ForumindlægJeg skal snart til at skrive SRP om Alkymi (Kemi - Historie) men jeg kan ikke finde et forsøg, så ville lige spørge om nogen kendte et jeg kunne bruge? -
HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker. -
SRP
ForumindlægHey, skriver SRP i historie/engelsk og kan rent faktisk ikke huske om analyse delen skal være på engelsk? -
Die letsten kinder von Schewenborn
ForumindlægHej er der nogle der kan godt give mig et kort referat af hvad den handler om på dansk. Det vil hjælpe rigtig meget Tak. skal skrive et referat om historien til på fredag... -
hjælp til STIL
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal skriv en historie (om et Billede) , hvor billedet kunne være en beskrivelse af noget i historien. Historien skal være henvendt til en voksen læser i et ugeblad eller i en avis er der nogen der kan give mig nogle god råd hvad jeg skal lægge mærke til på billedet/male... -
Diskussion
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er igang med at skrive en historie rapport, og ville lige hører om i har nogle gode råd til hvordan man skriver en diskussion? På forhånd tak :)
