Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19381 til 19400 af 101533
-
oversættelse
Forumindlæghej allesammen...håber der er nogle der kan hjælpe med en kort oversættelse."Det er hårdt arbejde både for fødderne og stoltheden, men Mickeys humør synes ikke at tage skade".. dette skal ovesættes..på forhånd takdet er mest den sidste del af sætningen -
1 lille spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man:disse ting er ikke nødvendig på engelsk?? -
Hjælp til analyse
ForumindlægHej hvis der står fasthold den første oplevelse af filmen ved at du tager notater. ???? Hvad betyder det ?? og så også lige den her please hvilken grundlæggende forståelse er der i filmen ? (ps. film på 1 time) -
Dansk -> engelsk
ForumindlægHvordan vil i oversætte det her: 1. Der er ingen grund til ikke at tænke dårligt om vampyre 2. Hvad kan ske om natten, som ikke kan ske om dagen? -
Organiske stoffer
Forumindlæghey,... er der nogle søde egle der ude der vil høe mit nødsråb... HJÆLP... og hjælpe mig med nogle notater til 10 klasse.... om organiske stoffer.. har nemlig virkelig brug for hjælp.....PLEACE......... -
Hjælp til hvordan man søger efter notater på denne side
Forumindlæghej...jeg er rimelig ny og søger notater til samfundsfag på gym/HF...om EU landbrug og Miljø, dansk politik, Danmark i den globale økonomivi har bla. en bog der hedder Dansk politik og økonomidet vil være vildt dejligt hvis nogen gad at skrive til dette indlæg...det ville være en stor hjælppå for... -
Logistiskvækst bevis
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde beviset for det logistiske vækst model? Jeg har virkelig brug for det.. Jeg har intet kendksab til det, eller differentialligninger.. Jeg forstår det ikke. Hjælp.. :/ -
Menon? Haster lidt:-)
ForumindlægHey med jerJeg tænkte på om der var nogle som kunne nævne nogle temaer som endgår i Menon.. det kunne være rart for synes ikke det er så åbentlyst. Men det er nok bare mig:)Mvh. Sara -
hjælp til Karl Marx
ForumindlægVi har i år inden for etik og morale kun beskæftiget os med Karl Marx og "Det kommunistiske Manifest" Er vi de eneste der har haft det? Jeg har ledt herinde efter notater til det men forgæves. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Evt. et hjemmeside eller lignende? -
Regler når man får huen
ForumindlægHejsa...Er der nogle som har reglerne for hvornår man skal have hak i studenterhuen osv... Har søgt forgæves efter dem... -
udviklingsroman?
Forumindlæghvad dækker begrebet "en udviklingsroman" ? -
Lysets farver
ForumindlægEr der nogen som kan komme med en god forklaring på "lysers farver" (substantiv og additiv) :)? På forhånd, mange taK! -
samtlige løsninger
Forumindlægbestem samtlige løsninger til F'(x)=0 når f(x)=1/3x^3-1/2x^2-6x...jeg har differ..det til x^2-x-6..og så fandt jeg diskrim..og de to nulpunkter...er det rigtigt...er opgaven nok besvaret??? -
Skriveprogram
ForumindlægHej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka -
Hvordan?
ForumindlægHej, hvordan læser man til Historie (mundligt)... -
Stichomythi vs. Agón
ForumindlægJeg er lidt i vildrede med disse to begreber?..hvad betyder de...og hvordan tolkes de i forhold til Antígone?? -
Forberedelses metoder!
ForumindlægHej Jeg er som mange andre i gang med eksamenerne og jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i forberede jer til jeres mundtlige eksamener… -
Odysseen 9. sang
ForumindlægEr der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak -
i need a help
Forumindlæghej..i am new here and i dont really speak danish but i am willing to learn ..can anyone help me work out on my danish lessons?? i mean someone who can teach me one on one danish?? like kinda tutor?? missy -
3D Kurve modeller (Curve models)
ForumindlægJeg har ledt på nettet efter gode hjemmesider til at forklare dette emne men uden held. er der nogle der enten har en gammel opgave eller en god hjemmeside, som jeg kan læse?
