Søgning på: religion b projekt. Resultater: 19381 til 19400 af 95145
-
luftfugtighedsmåler
ForumindlægJeg er i gang med mit teknologi eksamens projekt, og jeg laver en luftfugtighedsmåler. Til dette bruger jeg nogle kobberplader, hvor jeg måler strømmen mellem dem. Mit problem er bare at jeg ikke ved hvordan jeg omsætter min måling til luftfugtighed Er der ikke nogen der kan hjælpe mig? -
Hjælp, SRP Afsætning - engelsk
ForumindlægJeg står med et lille problem. Jeg skal snart aflevere disposition til mit srp projekt. Jeg har styr på afsætningsdelen, hvor jeg vil lave en virksomhedsanalyse af et bilmærke, men hvordan jeg bringer engelsk på banen kan jeg ikke helt finde frem til. Er der nogen der har nogle forslag? :) på... -
Marxisme
ForumindlægHej! Vi har et AT-8 forløb lige nu og mit emne er marxisme. En af mine problemstillinger hedder som følger: Diskussion af hvordan verden bedst ændres. Inddragelse af Martin Andersen Nexøs politiske projekter sat over for Louis Pios. Er der bedst at være reformist eller revolutionær? Er er nog... -
KOMM/IT - EKSAMEN
ForumindlægHej STUDIEPORTALEN.. - Er igang med mit afsluttende projekt i KOMM/IT inden eksamen, men mangler stadig at færdiggøre mit Produkt, har tænkt på at skulle lave en informations-reklame/kampage. Er lidt i tvivl om, hvordan det skal gøres osv, med analyse, nogle der har en analysemodel, eller ideer... -
Danskfaglige teorier + muhammedkrisen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har om iscenesættelse af muhammedkrisen til AT. Her anvender jeg fx diskursanalyse, den komparative metode, kommunikationsanalysemetoden, men derudover skal man i AT-eksamen arbejde med teorier. Findes der nogle danskfaglige teorier der kan anvendes i mit projekt? Eller arbej... -
gødning til radisser
ForumindlægHej mig og min ven skal lave et biologi projekt om gødning og så skal vi finde ud af hvad for en slags gødning der er bedst til plantning af radisser i jorden. vi har 3 slags gødningstyper gødningstype 1: organisk gødning. gødningstype 2: kunstgødning. gødningstype 3: grøngødning så vi vil gerne ... -
HJÆLP TIL KREATIVT PRODUKT!!!!
ForumindlægJeg sidder og laver et projekt om lobbyisme. Et af kravene til opgaven er at der skal være et kreativt produkt, og jeg er lidt lost på det punkt. jeg vil høre om der var nogle af jer der havde et forslag til et kreativt produkt der handler om lobbyisme og deres arbejde, andres erfaringer med lobb... -
Hjælp til Teknologi A Eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til en Teknologi A eksamen om 1 uge. Min lærer har været lidt dum til at forklare hvad jeg skal præcis. Vi har i en gruppe lavet et iværksætter projekt, med rapport og produkt. Og det er HTX jeg går på. Mit spørgsmål er: Hvad skal jeg præcis til Teknologi A eksamen? ... -
Hvad er meningen med undervisning?
ForumindlægVi er to piger som har projekt om undervisning/indlæring. Vi mangler lidt inspiration, så hvis i gider at give os en hjælpende hånd, ville vi sætte stor pris på det. Forslag til fokuspunkter ville være en stor hjælp :-) -
psykologisk begreber i Heidis case...?
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med min eksamens projekt ( omsorgsvigt hos børn). Jeg skal arbejde med Heidis case, men har bruge for nogle gode psykologiske begreber, så er der nogen der kan hjælpe mig here, for jeg skal skal bruge dem i morgen til den mundtlige !!! Tusin tak på forhånd og rigtig g... -
THC (cannabis)
ForumindlægHej Jeg laver i øjeblikket et lille projekt om cannabis (THC) Jeg har lidt problemer med at finde ud af helt konkret, hvordan det virker på neuronerne og hvordan stoffet virker i synapsen i cellen. Der står man gerne må komme ind på så mange detaljer som man kan. Er der nogle der ved noget om... -
Dæmpede svingninger forsøg
ForumindlægEr der nogle der sidder med nogle forslag til forsøg, som kan udføres på en bagdæmper fra en motocross cykel? Jeg har nemlig et projekt, hvor fagene Mat A og Fys A er inddraget og jeg kan ikke rigtig tænke mig frem til et forsøg, der kan udføres på en dæmper der er så stærk, som den der sidder på... -
produkt til projektopgave!!!!!
Forumindlæghej alle Vi er tre piger som i næste uge starter projekt uge op. vi har derfor valgt at arbejde med #metoo- sexisme, og sætter fokus på Sofie Lindes tale Vi mangler ideer til et vildt godt produkt. Vi vil derfor spørge om i havde nogle gode ideer? Kan i hjælpe? på forhånd tak -
Feminisme! - Arbejde.. Vigtigt!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med mit projekt. Det handler om feminisme! Men jeg er dog gået lidt i stå.. Kvinder måtte ikke uddanne sig, men der var jo nogle kvinder, som blev uddannet! Var der nogle riskio, for at de fx ville blive anholdt, eller noget? Hvad skete der med de kvinder? - H... -
Grænser Til Projektuge
ForumindlægHejsa allesammen, jeg har om grænser til projekt uge om 2-3 ugers tid, og jeg har ikke nogen god ide hvad at skrive om. Er kommet frem til Mentale og psykisk grænser men jeg mangler nogle delemner, hvis i kunne stille nogle forslag eller kommet med et andet emne inden for Grænser så ville i lave ... -
Leverandør?
ForumindlægJeg er igang med et projekt, hvor jeg skal finde ud af om det ville være rellevant, at overveje om man skulle finde andre leverandøre end i Kina. Om man måske skulle til østeuropa i stedet måske. Men jeg mangler et sted hvor jeg kan se hvilken løn og råvarer der er i de forskellige lande. Er de... -
Hvad skal jeg vælge (socialdemokraterne)
ForumindlægHvilke af disse er der mest at fortælle om, jeg skal skrive om dem alle, og jeg er alene om mit projekt. Men vil bare lige få et indblik af, hvor meget det kommer til at fylde.. Hvor kan jeg finde info... osv. Evt. ideer til, hvad jeg kan komme ind på ved for de forskellige. ? 1) Beskrivelse af ... -
AT - Fysik/Matematik - Emne?
ForumindlægHej, Jeg går i 3.g og skal i gang med et AT-projekt, som skal handle om overvågning. Overvågning kan forstås meget bredt, fx overvågning af mennesker, overvågning af klima (vejret, vulkaner, tsunamier..) osv. Jeg skal skrive i fysik og matematik, men da det ikke er mine stærke sider, vil jeg ... -
Enzymer
ForumindlægHej, I forbindelse med et matetik projekt, skal jeg løse en kemirelateret opgave. Jeg læser ikke kemi og har derfor ikke helt styr på alle termerne. Hvad kaldes ES? Jeg ved at E er enzymet og S er substratet - så går udfra at ES er når enzymet virker på substratet? Er det forst... -
Børnearbejde
ForumindlægHej vi er igang med vores teknologi projekt om børnearbejde, og jeg skriver HV. ord og nu er jeg gået stå ved et spørgsmål, Hvem er ikke interesseret i at børnearbejde problem bliver løst? altså udover nogle af forældrene. Hvem er det der får børne til at arbejde?
