Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19401 til 19420 af 29671
  • Herman bang - Den sidste aften - fortolkning

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Skal skirve stil om Herman Bangs, "Den sidsteaften".. Dvs. en analyse og fortolkning.. Ville høre om der var nogen der havde nogle notater om denne, da jeg ikke lige kan gennemskue den. På forhånd tak.
  • Loose Change

    Forumindlæg
    I mit essay (til i morgen) skal jeg skrive 700-900 ord, hvori der er en analyse af Loose Change. OG, og, og - et kortere essay (200-300) ord med en diskussion om hvordan vestlige lande bekæmper teorisme! ??????? Hjælp..
  • novellen vi har allerede aftalt en pris

    Forumindlæg
    Hej. Er der en derude som har læst novellen "Vi har allerede aftalt en pris". Jeg blev bedt om at analysere og fortolke den... Jeg synes den er svær... Kan nogen hjælpe mig lidt?
  • hjælp !! :/

    Forumindlæg
    hey alle :) jeg er på den! :/ en der har en kort analyse af Katastrofe af Jens Smærup??? den er skrevet i en bog der hedder ANTOLOGI AF DANSK LITTERATUR Tak på forhånd håber i kan hjælpe så hurtigt så muligt :/
  • "Light Out, Huck, They Still Want to Sivilize You"

    Forumindlæg
    Hej nogle der har lavet en opgave med "Light Out, Huck, They Still Want to Sivilize You" eller en analyse, jeg har brug for noget inspiration
  • Den fattige piges sang ved vuggen

    Forumindlæg
    Er der nogle der på nogen måder har beskæftiget sig med digtet "den fattige piges sang ved vuggen" ? Skal lave en nykritisk analyse og har haft en del problemer ..
  • H.C Andersen og knud sørensen

    Forumindlæg
    Er der nogle der har analyseret H.C andersens:Jylland mellem tvende have og knud sørensens: tilbageblik om en del ¨årtier? Synes pointerne virker utydelige på forhånd tak
  • Menneskesønnen!!

    Forumindlæg
    Hej:D Jeg er lige ved at analysere fra s 118-122 Jeg forstår ikke helt s 120.? Hvad har en gravid kvinde, med døden at gør?.. Vil meget gerne have en forklaring C: Tak:P
  • N.F. Grundtvig - Danmarks Trøst - Hvad betyder denne sætning?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med en analyse af Danmarks Trøst, men jeg sidder fast i sætningen: "Naar Faa har for meget og Færre for lidt" Hvad betyder det i denne kontekst? Jeg har vedhæftet digtet.
  • Suzanne Brøgger, hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at analysere Suzanne Brøggers Creme Fraiche, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan miljøet er i den? eller hvad rødstrømpernes aktioner hjalp udover abort. HJÆLP. Irene
  • Poetic Justice

    Forumindlæg
    Heej (; jeg igang med at skrive en analyse om Poetic Justice tænkte på om nogle ville oplyse ders mail så når jeg færdig så ville nogle kigge/rette på den (:
  • pas på pengene

    Forumindlæg
    hej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!!
  • Dansk opgave 2.g det forsømte forår.

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der ikke en som har et godt bud på en problemformulering til romanen det forsømte forår? den skal indeholde et redegørende, et analyserende og et fortolkende spørgsmål samt et overordnet. På forhånd tak :) håber der er nogle som kan hjælpe.
  • København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • Bogen: København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • en kort dansk stil som skal rettes?

    Forumindlæg
    helo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk.
  • Romatikkens evangelium

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst.
  • HJÆLP!! engelsk

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp!
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hej, nogen der kan fortælle mig hvad disse ord betyder: det er en opg, hvor jeg skal analysere en reklame. Reklamekneb og brugsværdi Ekspertkneb Idolkneb Udbredelseskneb Seksualiseringskneb Visualiseringskneb Humorkneb
  • "Vildvinen" af Charlotte Weitze

    Forumindlæg
    Jeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :)