Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19441 til 19460 af 48240
-
HJÆLP - KEMISK REAKTION
ForumindlægGoddag folkens. En der kan hjælpe med kemi angående noget kemisk reaktion? :) -
Emperiske formel
ForumindlægEr der nogen der kan forklare dette, da begrebet ikke er forfærdelig godt forklaret i kemi bogen. -
Eksamensæt maj 2014
ForumindlægNogen der ligger inde med facitliste til eksamenssæt kemi maj 2014? -
karakterer(STX)
ForumindlægHej SP Hvordan er det gået med jeres skriftlige eksamener? Til dem der var opppe i kemi hvad fik I af karakterer?(STX) -
Radioaktivitet
ForumindlægJeg har kemi rapport for, der står Beskriv Hvad det vil sige at et stof er radioaktivt? -
Hvordan SKITSER man hvordan man måler mængden af Na+, Cl- eller totalindholdet af salte (ioner) i drikkevand? Og hvordan MÅLER man det overhovedet? MVH Delic...
ForumindlægSidder og skriver NV opgave og har valgt kemi og kan ikke finde ud af det som står i "Emne" -
eksamensopgave
ForumindlægKan man finde evalueringsrapporter over kemi eksamenssæt fra august...-altså jeg har fundet dem fra maj -
notater
Forumindlæghejer der nogen derude der har nogen gode kemi notater på b niveau...???Maria. -
h
ForumindlægEr der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan tage en test om fysik / kemi? :D -
Reaktionsskema
ForumindlægHej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt. -
Reaktionsskema
ForumindlægHej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt. -
hurtig svar: nogen som vil hjælpe med en 1.g rapport
Forumindlægnogen som ville hjælpe mig med min kemi Rapport... skal nok komme nærmere ind på den når jeg har fundet en som vil hjælpe... -
Tværfaglig
ForumindlægNogen som vil hjælpe med at rette en tværfaglig opgave vedr. biologi/kemi? -
AT-Naturkatastofer
ForumindlægHej, har i et godt emne man kan vælge til Fage : Bioteknologi (Kemi og biologi) Samfundsfag På forhånd tak :) -
Rumlige opbygning
ForumindlægHej Nu har jeg siddet og læst og læst. Hvad menes der med den rumlige opbygning i kemi? Vh -
Odontologi - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen Er der nogen, der er igang med at læse til tandlæge? Jeg har et spørgsmål med hensyn til kemi-niveauet på studiet. Er den kemi, som man læser på studiet, meget svær at sætte sig ind i? Har nemlig ikke haft kemi i snart et år, og ved ikke om jeg kan klare kemi på en videregå... -
MAj 1997 3
ForumindlægHey Er der nogen der har lavet MAj 1997 opg 3? Den blå bog i kemi... -
Metallers varmeledningsevne
ForumindlægFSA Fysik/kemi Hvilke forsøg viser, at metaller er varmeledende? -
Noter til kemisk analyse?
ForumindlægHej studieportalen Er der nogen, som har noter til kemisk analyse, til FSA 9. klasse i Fysik/Kemi? -
Navngivning af stoffer.
ForumindlægHvordan navngives stoffer i kemi? Nogen der kan nævne de forskellige metoder.
