Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19461 til 19480 af 46276
-
pH-beregning kemi 2010 A STX
ForumindlægHvordan løser man opgave 1 d? Jeg har løst de forrige opgave og svarene er 1 a 0,227 M 1 b 2,73 1 c 18,9 mL -
hvis man dumper i folkeskolen
Forumindlæghvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december -
Hjælp! Vigtig !!
ForumindlægHej Jeg skal læse novellen " Et barn bliver voksen " Af Leck Fischer , Men den findes slet ikke på nettet , og jeg kan ikke bestille den i Biblioteket , fordi jeg skal vente nogen dage , og jeg har ikke tid . Hjælp pleas !! -
Refundering af penge for enkeltfag
ForumindlægHej Jeg har i året 08/09 taget nogle enkeltfag på et VUC hvor jeg til hvert fag betalte 300-600 kr og jeg har fået at vide at hvis man bestod fagene (hvilket jeg gjorde) ville man få pengene retur. Jeg har dog endnu ikke fået mine penge tilbage. Mit spørgsmål er så, er der nogen der ved hvad man ... -
Hvilken karakter har betydning for om man kan rykke op til 3g
ForumindlægHejj.. Jeg har lige et spørgsmål. jeg har lige afsluttet 2 g og har været op i engelsk både skriftlig og mundtlig og det gik ikke så godt. Jeg fik 00 fra begge. desuden har jeg også været op i matematik fik 00 og biologi skriftlig og mundtlig og fik 02 i begge og i AT årsprøve og fik igen 02.... -
Pointsystem
ForumindlægHej, Jeg har ledt efter listen over hvilken karakter, som gives ud fra et hvis antal point i skriftlig matematik i gymnasiet på 2 årigt A-niveau. Nogen som ved hvor man kan finde den oversigt? //Mads... -
Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Forumindlæghej jeg blev student i 2014 og skal søg uddannelse her til vinter, har jeg så ret til at gange min gennemsnit med kvikbouns tak på forhånd! -
tag nogle fag på vuc inden man starte til februar
ForumindlægHej Jeg blevet kommet ind i bioanalytikeruddannelsen februar 2013 og har desværre ikk fået mig et job så jeg tog nogle fag på VUC Kan man det eller vil det skabe problemer med studiet? -
Student
Forumindlægspørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,... -
Behøver man beskrive stedet i en novelle?
ForumindlægBehøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER) -
Er det mig?
ForumindlægHey Er det bare mig eller kan man bare ikke finde de tekster man kan komme op i engelsk her inde? Troede virkelig studieportalen skulle hjælpe mig i engelsk ligesom den gjorde i old, men næh nej. Ha' en god dag! -
Homeriske lignelser osv
ForumindlægHvad er forskellen på homeriske lignelser og smykkende adjektiver?? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej. Jeg skal snart gå på gymnasium, og jeg ved ikke lige, hvordan karaktergennemsnit kommer til at foregå. Skal man tage sit karaktergennemsnit fra ens standpunktsblad eller noget andet? Tak på forhånd! -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej Nogen der ved hvor jeg kan finde tidligerer eksamensopgaver, 1. Semester Odontologi? Helst gerne fra 2016 og ned. Har kigget rundt på KU's hjemmeside, men kan slet ikke finde det. -
Skrive AT-synopsis sammen?
ForumindlægMå man gerne skrive AT-synopsen sammen? -
matematik på stx og htx
Forumindlæghej, jeg vil lige hører om, hvis man nu tager matematik A på stx og matematik A på htx, hvad er så sværest? Er htx et højere niveau? -
hypnose
ForumindlægJeg overvejer hypnose imod min eksamensangst..nogen der kender elelr har prøvet det?? virker det -
Kom til at lave begge valgfrie opgaver
ForumindlægI dag var jeg til terminsprøve i matematik. Af de to sidste opgaver skal man vælge en af dem og løse den. Det havde jeg ikke set, så jeg løste begge... hvad sker der så? Vælger min lærer bare en af dem og retter den? -
Akkusativ brugens nogen gange til præpositionsled
ForumindlægHej! Jeg ved at Akkusativ bruges til direkte objekt og og objæktsprædikativer. I noneg tilfælde bruges assusativ også til præpositionsled. Kan i give mig nogen eksempler på sætninger hvor akkusativ skal bruges tl præpositionsled. På latin og på dansk. Mange tak på forhånd! -
Matematik, bestået?
ForumindlægI matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise
