Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 19461 til 19480 af 152759
  • Hjælp til hypotese

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi.
  • methanol

    Forumindlæg
    HVordan fremstilles methanol? Altså ethnanol kan fremstilles ved at addere vand til ethen, men hvad med methanol.. håber nogen kan svare skal op i fysik/kemi eksamen på tirsdag...
  • Elektroner, protoner og neutroner

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er er igang med at lave en opgave i fysik kemi om Atomer, ioner og molekyler. Jeg tænkte på om i ikke ville være søde og forklare lidt om et atoms opbygning? :-)
  • Forskel på carbonylgruppe og funktionelgruppe

    Forumindlæg
    Hej alle derude :) Jeg sidder og læser til kemi mundtlig på b-niveau... Jeg støder på ordet carbonylgruppe og bliver i tvivl om hvad det er? Nettet siger funktionel gruppe, men er det 100 % det samme som det? På forhånd mange tak! :-)
  • alkohol

    Forumindlæg
    hej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på
  • Fysik Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd.
  • sæbe forsøg. Hjælp!!!!

    Forumindlæg
    hej jeg går i 8. klasse og skal til fysik/kemi prøve nu til sommer og jeg kan ikke komme på nogen nemme og hurtige forsøg til over emnet sæbe. jeg har virkelig brug for hjælp!!!
  • nogle forsøge om kalk

    Forumindlæg
    Hej jeg har mundtlig exam i fysik og kemi den næste uge og jeg skal lave nogle forsøge om kalk , hvad for noget forsøge jeg kan lave ????? med forklarelse PLZ tak :;)
  • Hjæææææææææææælp !!!!! (meget vigtigt til exam)

    Forumindlæg
    Hej jeg har kemi exam og jeg skal fortælle om kloride ,men jeg har ingen ide om det , derfor jeg har meget brug for hjælp og jeg skal lave nogle forsøge , hvad for noget forsøge skal jeg lave ?????? tak
  • hjælp :)

    Forumindlæg
    hej på fredag har jeg fysik og kemi mundtlig exam , så jeg skal lave nogle forsøge om transformation- ensretning og vekselstrøm. hvad for noget forsøge kan jeg lave ??????
  • Alkoholprocent

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp??????????
  • afstemt reaktionsskema af MnO4 - + 2-methyl-propan-2-ol

    Forumindlæg
    Heej Jeg sidder med en kemi-rapport og kan simpelthen ikke afstemme et reaktionsskema ved MnO4 -(permananat) + 2-methyl-propan-2-ol, så hvis nogen ved hvad det er, ville det være en stor hjælp på forhånd tak
  • Noter på STX?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan tager i noter på de forskellig fag på stx? bruger i den samme metode til alle fag eller er det forskelligt? Hvis i bruger computeren, hvilen program bruger i så fx i kemi? på forhånd tak
  • Science året SDU

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger brugte bøger til science året på SDU til fagene: Biologi, Biokemi og kemi. Håber i kan hjælpe mig. Thanks i advance -Nicky
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Vi havde en prøve i kemi, jeg fik 28/30 point/ 2 fejl men hvordan kunne det være jeg fik 10? Er der nogen som kender karakter fordellingen? Eller måske har en forklaring til det?
  • emne???

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal skrive srp i matematik og kemi.. og ville høre om emnet syre base titrering med henblik på kemisk ligevægt, var et godt emne ?? Håber der er nogen der vil svare:)
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej Om ikke særlig længe, skal jeg skrive SRP, og da det er en utrolig stor opgave, vil jeg spørge, om I har nogle idéer og tips ? Jeg skriver i fagene kemi og biologi Tak på forhånd
  • salte

    Forumindlæg
    Hej Mennesker Ken i hjælpe mig med lidt kemi Forklar følgende begreber: Ioner, salte, fældningsreaktion, letopløselig, tungtopløselig. Og du skal definére grænsen mellem letopløselig, tungtopløselig. På forhånd tak
  • kan nogen hjælpe

    Forumindlæg
    jeg skal finde et sted på nettet hvor jeg kan finde navne og formler på nettet i kemi så jeg kan skrive dem ned. h2s04 hvad det hedder ? ETHAN hvad formlen er ?
  • Bestemmelse af ligevægtskonstant

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg er igang med en kemi-rapport, men kan ikke rigtigt finde ud af den "matematiske" del i den. Er der nogle der vil kigge den igennem og forklare hvad jeg mangler? Det vil være en stor hjælp, tak!