Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19481 til 19500 af 35989
-
hurtig analysé
ForumindlægNOGEN DER VIL HJÆLPE MIG TIL EKSAMEN?? SÅ LÆS DENNE TEKST OG SIG LIIGE HVAD DU VIL, VIA EN ANALYSE???? (JEG HAR VEDHÆFTET FILEN) PÅ FORHÅND TAK!!!!! -
forbrænding
ForumindlægHeej derude !! jeg skal til eksamen imorgen, og en af vores emner er forbrænding! Nogle der kan fortælle mig hvad man kan snakke om under det emne??? -
Nå, men så fuck det! Hensigt???
ForumindlægNogen der har analyseret novellen ''Nå, men så fuck det! af Steen Langstrup, som ved hvad tekstens hensigt er? - Skal til eksamen i morgen tidlig, hjælp! -
Elektronspring
ForumindlægJeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak! -
Gensplejsning
ForumindlægSka til eksamen i morgen tidligt. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet herunder ? Hvordan kan man overføre et gen fra et menneske til en bakterie ? -
Outsourcing - Offshore outsourcing
ForumindlægHej Er i gang med at læse til samf. eksamen, men kan ikke rigtig se hvilken foreskel der skulle være mellem outsourcing og offshore outsourcing? -
Blandinger
ForumindlægHej jeg har et eksamens spørgsmål der lyder: Fortæl om inddelingen af stof i rent stof og blandinger. Noglen der på en pædagogisk måde kan forklare mig det? :) på forhånd tak -
Perspektivering i old
ForumindlægHej allesammen. Jeg står overfor en eksamen i oldtidskundskab, men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg kan perspektivere Symposion og Orestes til. Hvad mener I? -
Potensfunktioner/potensvækst
ForumindlægSkal definere begreber indenfor potens og hvad pokker er forskellen på potensfunktion og potensvækst? Altså hvis man skulle forklare det til en eksamen x) -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige været til samf C eksamen, og har et spørgsmål, der lyder :Bortfalder årskarakteren, hvis man kommer op i faget. Hvilken karakter er gældende? -
Kulturmøde
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en 24 timers forberedelse til historie A eksamen. Jeg vil spørge om definitionen for: Hvad er et kulturmøde? På forhånd tak :) -
Inddrag ny tekst?
ForumindlægDet med at man skal inddrage ny tekst til eksamen.. Må man godt inddrage en tekst man har læst med klassen eller skal det være brandnyt? -
Optagelse? hjælp
ForumindlægHvad skal man trykke på når der står; Har du en adgangsgivende eksamen eller forventer du at få en inden 5/7 i år? Hvad betyder det? -
karakter på uni?
ForumindlægHej alle, Når man skal til eksamen i 1. og 2. semester? får man så en karakter, eller er det blot "bestået" / "ikke bestået" ? -
bestået??
Forumindlæghvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået? -
Dansk novelle
ForumindlægHej er der en person der kan skrive en novelle til mig som jeg har brug for i eksamen den må ikke stå i nogen steder. I får beløning som 100 kr fra MobilePay -
Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)
ForumindlægHej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør... -
Den danske samtidsroman
ForumindlægHeeeej (: Har virkelig brug for hjælp, er der nogen herinde der har været med i en dansk eksamen med internet der handlede om den danske samtidsroman? (: Man virkelig meget inspiration!! Tak på forhånd -
Haster!!! Almensprog forståelse
ForumindlægJeg skal snart til eksamen, og der er noget, der undrer mig. Er med et præposition eller adverbium? Jeg har en aftale med en veninde tak på forhånd :)
