Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 34347
-
Mitose og meiose
ForumindlægHej jeg sidder og er ved at lave min eksamen, og jeg skal forklare forskellen på mitose og meiose men kan ikke helt forklare det, nogle der kan hjælpe? -
Tennis af kim fupz
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen på fredag, og jeg er gået helt sort, jeg prøver at få tennis ind i en berretermodel, men jeg kan slet ikke finde ud af det. Nogle der kan hjælpe mig. -
Essay vurdering
ForumindlægHej derude! har lige været til eksamen i skriftlig dansk - kunne godt tænke mig en vurdering, af mit essay, da jeg er ret usikker på min præstation Håber jeg kan sende den til en af jer? -
Martin Andersen Nexø
ForumindlægHej, jeg har om Martin Andersen Nexø til eksamen og jeg har valgt novellen Ann' mari' rejse og jeg nogle problemer med analysen. -
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :) -
løb
ForumindlægHej:-) er der nogle der ved, hvilke muskler man bruger når man løber ? er der evt en der har lidt teori om løb? Fortæl, hvad du ved. Skal op til eksamen imorgen, og vil vide, hvilke muskler der bliver brugt og arbejdet med? håber på hjælp! -
Karakter spørgsmål!?
ForumindlægHvis man nu har fået 12 12 i årskarakter og går op i eksamen og får 12 ... hvad vil det betyde for mit snit? Det skal siges, at faget det drejer sig om, er på B-niveau. -
AT psykologi metode
ForumindlægHejsa . Jeg har som så mange andre anvendt psykologi i min synopsis, men vil til selve eksamen gerne komme ind på, hvordan psykologi (post moderne psykologi) skiller sig ud fra samfundsfag. Mvh. Camilla :) -
Sommeraften ved Skagen strand
ForumindlægHej. Er der nogen der kan og vil hjælpe mig? jeg skal til eksamen i billedkunst. jeg skal analyser og fortolke Sommeraften ved Skagen strand af P . S . Krøyer. På forhånd tak. -
Analyse af Karen Blixen - "Sorte og hvide i Afrika"
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i dansk og har valgt at arbejde med essayet "Sorte og hvide i Afrika" af Karen Blixen. Nogen der har noget info om teksten eller har arbejdet med den før? -
school shootings
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der ved hvordan man kan sammenligne the breakfast club og school shootings? har set filmen men har ingen anelse, nogen der kan hjælpe? skal til eksamen imorgen tidlig -
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Bevægelsesanalyse - spydkast
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et spydkast, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Matematik A skriftlig
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig eksamen og sidder og læser op. Er der nogle der kan forklare mig hvad: differentiere polynomier, potensfunktioner, ekx og ln(x) betyder? Hvad skal jeg læse op på omkring dette? -
Frem og tilbage af Sven Ørnø
ForumindlægHej skal op til eksamen i denne novelle. Men er der nogen der kan hjælpe mig med hvad titlen har med novellen at gøre? Dels hvorfor i tror han har valgt denne titel ? eller tema? På forhånd TAK! -
THOMAS ZIEHE - METODE!!!
ForumindlægHej alle. skal til eksamen i AT på fredag og er virkelig ikke særlig god til metoder. Sidder nu og skal prøve at forklare, hvordan Thomas Ziehe tager brug af metoder.. Nogle der kan hjælpe???!!!! -
Stil
ForumindlægJeg var op til HF dansk skriftlig eksamen i går. Er der nogen, der kan læse min stil, og vurdere hvor meget jeg kan få i karakterer:) Er totalt nervøst -
Processer i et økosystem. hjææælp.
ForumindlægHej, skal til eksamen i biologi, men jeg har lige et spørgsmål til noget økosystem. Hvilken betydning har fotosyntesen, respiration, (bruttoproduktion og nettoproduktion) for den enkelte organisme og i et økosystem. Jeg har virkelig brug for hjælp, mange tak. :) -
Er nogle som ved?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved om fordeling af digte, noveller, short stories er ligeligt fordelt til mundtlig engelsk eksamen, eller om der eksempelvis er flere short stories? Håber nogle kan svare. -
Bio C
ForumindlægHej.. Ville høre om nogen ved hvordan bio C eksamen foregår? Trækker man emne eller spørgsmål? og et eksempel på dette kunne være dejligt at se før. Håber nogen vil hjælpe.. Anne M
