Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19501 til 19520 af 46824
-
DK's tilblivelse
ForumindlægJeg er igang med 24 timers, og har fokus på dengang Harald gjorde danerne til kristne. hvad kan man perspektivere til? -
Atman og brahman
ForumindlægJeg skal op i religion i morgen, og jeg er virkelig helt tabt mht Atman og brahman indenfor hinduisme - er der nogen, der kan forklare det for lille mig? -
jeg har lorte snit, har meget dårligt med det..
ForumindlægJeg skulle op idag i kemi fik 02, og det samme fik jeg også sidste år til mediefag. jeg går i 2.g og lige nu er mit snit noget lort 4,7, tror I jeg kan gør det bedfre næste år? -
Rødder
ForumindlægBeregn rødderne for følgende andengradspolynomier uden brug af ligningsløser eller grafer f(x) = 3 (x-2)(x+7) g(x)= 2x2-10x+8 -
studenterhue
Forumindlæghej Jeg var på sygeeksamen i august og kunne ikke få min studenterhue og komme til festen til at få studenterhuen pga jeg var syge. Kan jeg få min studenterhue når jeg får min studenterbevis? eller hvad sker der med huen? -
DNA restriktionsenzym
ForumindlægHej, Er der nogen der kan forklare hvordan, i restrikstionsenzym 2, at der kan forekomme basepar med AA og TT? Adenin kan da ikke parres med sig selv? Kan nogen hjælpe med at forklare denne figur? :-) På forhånd tak! -
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd -
Centrale aktører i Den Franske Revolution
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der kan komme på nogle centrale aktører som har spillet ind i forbindelse med Den Franske Revolution af 1789? Mvh. -
Syg til sygeeksamen
ForumindlægHvad sker der hvis man er syg til sygeeksamen ? -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder eksamenstermin? -
Akut hjælp til figur
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl, som vil forklare hvad der sker på billedet: -
stemmegaffel
Forumindlægjeg skal lave et forsøg med en stemmegaffel, men jeg har ikke helt styr på hvordan det fungere både i forhold til svingningerne og resonanskassen. er der nogen der kan hjælpe? på forhånd tak -
AT - Teori?
ForumindlægJeg skal skrive synopsis i AT (Samfundsfag / Historie). Mit emne er: Hvad er demokrati? Min problemformulering er: - På hvilken måde har oplysningstiden påvirket nutidens demokrati? Og mine problemstillinger er: - Hvilke personer fra oplysningstiden var med til at påvirke nutidens demokrati? -... -
både 5 og 13 går op i er
ForumindlægHej med jer derude:) jeg har brug for hjælp, og ville gerne have jeres hjælp. Her kommer den.? ( Hvad er Det mindste tal, som både 5 og 13 går op i er)? -
Søger lektiehjælp til sygeplejerske studie
ForumindlægSøger hjælp til sygeplejerske studie alle fag - specielt de større opgaver. Der gives betaling som vi bliver enige om. En som allerede er uddannet sygeplejerske. Skriv endelig til mig. Vh. Pia -
Brintatomet
ForumindlægHvordan definerer man "brintatomet"`? -
Jeg tænkte på om nogen kunne rette mit Essay, hurtigst muligst det skal aflevers imorgen.
Forumindlæg<span style="font-size:28.0pt;line-height:115%;font-family:"Arial","sans-serif"; mso-ascii-theme-font:minor-bidi;mso-hansi-theme-font:minor-bidi;mso-bidi-font-family: Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi">2. Er høflighed en by i Rusland<span style="fon... -
Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?
ForumindlægHej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:) -
Logistisk regression Stata
ForumindlægHej, Jeg skal finde sammenhæng mellem rygning og alder, justeret for køn, forældrenes sociale position, bmi og anden sygdom. rygning er kategorisk binær alder er kategorisk binær køn er kategorisk binær bmi er kvalitativ kontinuert anden sygdom kategorisk binær forældrenes sociale position... -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være?
