Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19521 til 19540 af 101232
  • energitransport og vandløb

    Forumindlæg
    energitarnsport 1. planter har ikke brug for energi, da de ikke bevæger sig.. - det kan da ikke passe vel? planter har hele tiden brug for energi til at lave fotosyntese.... 2. er alle dyr enten rovdyr eller planteædere?? vandløb 1. hvilke typer planter kan vokse i et vandløb? 2. jeg skal næ...
  • Mekanik - vikingen

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med denne opgave, og kan ikke rigtig komme igang, jeg er i tvivl om hvordan jeg kan bestemme et udtryk for vinkelhastigheden som funktion af vinkeludsving. Jeg har vedhæftet opgaven som en billede-fil. Mvh.
  • Bino.opg. i mat 3A i dag

    Forumindlæg
    Hvordan løser i sidste opgave i opgave 6? Jeg brugte formlen for betinget sandsynlighed. Det gav ca. 0,9. Opgaven er fra matematik prøven med hjælpemidler 2007-8-3 afholdt i dag.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i mundtlig matematik. Er der nogen der har et eksempel (evt et opgavesæt) ?
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i mundtlig biologi på højniveau om nogle dage. Tænkte på om nogle af jer havde nogle omfattende noter jeg evt. kunne kigge bruge. På forhånd tak.
  • Ammoniumsulfat eller vand

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg håber, der er nogen der kan svare på dette spørgsmål. Har fået et ark af min lærer, hvor vi skal danne et gødningssalt udfra svovlsyre og ammoniakvand. Han har skrevet at formlen på ammoniakvand er (NH^4)2SO^4 , men så vidt jeg ved er det NH^4OH Er der nogen der ved om jeg...
  • Omfattende noter til VØ A bogen fra systime

    Forumindlæg
    Hej Er der ikke nogen der har gode, omfattende noter til systime bøger i VØ A (Grøn og blå) Og måske endda nogle opgavebesvarelser til kaspitlerne. Jeg skal til årsprøve, og vil gerne have nogle opgaver til bogen som hjælpemidler - da det ikke er mit stærkeste fag! Jeg håber nogen kan hjælpe ...
  • Råd til mundtlig dansk stx

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg ville høre om der var nogen derude der havde nogle gode råd til os der snart skal op i dansk. Bla. Hvad man kan risikere at komme op i, og hvad der er vigtigt at huske/gøre i forberedelsen. på forhånd tak :)
  • CH3COOH

    Forumindlæg
    Hedder CH3COOH methylsyre?
  • Tysk-eksamen (ny ordning)

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal her imorgen til tysk eksamen,og da det er tysk-eksame efter den nye ordning betyder det, at jeg har 24 timer til at forberede et oplæg ud fra teksten jeg trækker. Teksten jeg trækker har så tilknytning til et af temaerne jeg har læst i løbet af skoleåret og ud fra det skal jeg persp...
  • Ret min stil

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil rette min stil og give den en karater og komentar til hvad jeg kan gøre bedre?
  • Haster- Hjælp!!

    Forumindlæg
    Jeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe??
  • Apocalypto

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har set filmen Apocalypto? Den er meget barsk synes jeg.. :S Mel Gibson, der har lavet filmen, er blevet kritiseret meget..men var aztekerne virkelig så hårde mod mennesker?
  • hjælp :(

    Forumindlæg
    Hej en der er sød og lige hjælpe med at reducer dette udtryk : (a+2)(a−2)−3(2a+4)^2 +11a^2 - på forhånd mange tak :)
  • bubberismen

    Forumindlæg
    hvad betyder bubberisme ?
  • Rettelse af kort stil 600 ord!

    Forumindlæg
    Er der en, der har mulighed for at rette min korte stil igennem for fejl? Den består af 600 ord. PÅ forhånd tak!
  • HJÆÆLP!! ER DESPERAT!!!

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan give mig en nem, og kemisk forklaring på hvad benzin er? Håber virkelig i kan hjælpe.
  • Hjælp til en litterær artikel, please?

    Forumindlæg
    Hej vennelige og hjælpsomme folk ( forhåbentlig :-) ) Jeg har skrevet en litterær artikel om storbyen i modernismen, og vil bare høre om der er en venlig sjæl der gerne vil give en hjælpende hånd og læse den igennem og give noget respons? Jeg håber virkelig der er én som er frisk på en god ge...
  • Maple plot

    Forumindlæg
    Hvordan ville jeg plotte denne? Nogle der kan hjælpe?
  • FSA 10 klasse

    Forumindlæg
    Hvordan ser en 10 klasse prøve i skriflig engelsk ud, en der kan give mig et link itl hvor man kan finde sådan en opgave ?