Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19521 til 19540 af 36230
-
Obama og McCain
Forumindlæger der nogle som kender nogle gode danske hjemmesider, hvor man kan se hvad Barack Obama går ind for, og hvad McCain går ind for?... Og endnu bedre, hvis nogle kender en god hjemmeside hvor deres politiske holdninger er sat op overfor hinanden, så man kan se hvor forskelle og ligheder er?... -
fremstilling af jøderne
ForumindlægHej Er der nogen der ved eller kan hjælpe mig med at finde taler, hvor jøderne fremstilles dårligt? (eller hvor der bliver set positivt på dem, hvis dder skulle være noget der). Jeg har brug for historiske kilder i form af taler, breve eller lign, hvor de omtales dårligt eller godt. Håber virkel... -
DREAMSPEAKER
ForumindlægHej..Nogen der har skrevet om bogen "DREAMSPEAKER"??? -
Ny gymnasiereform ?
ForumindlægHej !Er her nogen der ved hvad den nye gymnasiereform kommer til at indeholde ?Jeg har nemlig ikke fået noget af vide på mine introer, og er en smule interesseret i det...Er det rigtigt at det bliver meget sværer at gå på gymnasiet ?Hilsen Kristina -
er der ikke en der gider kigge..j skal op til prøve imorgen.
Forumindlæger der nogen der har læst "The slave auction" af Frances Harper??hvis der er vil i så ikke give en kort analyse..j ved slet ikke hvad jeg skal sige.. -
Studenter eksamen
ForumindlægEr der nogen som har nogle noter til: A. camus: L'étranger; V. Hugo: Les Misérables; P. Béarn: Les Enfants des Marches; N Dissing: DjenebaHåber der er nogen som kan hjælpe mig :o) -
hjælp hvordan skal jeg bestå
Forumindlæghej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål angående uddannelse. Jeg skal op i 3 hovedfag, men er bange for at jeg dumper en af de 3 hovedfag. Jeg er bange for at, jeg dumper. Jeg er blevet erkæret uddannelesesparat, men min lærer siger, at man skal bestå, for at komme ind på gymnasium. -
SSO - Raymond Carver's novellesamling "Short Cuts"
ForumindlægHey allesammen!Jeg har tænkt at skrive 3-års-opg. omkring nogle af novellerne i Raymond Carvers novellesamling "Short cuts" ( ved endnu ikke helt hvilke...) og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har erfaring med større opgaver om måske noget fra netop denne novellesamling, e... -
HJÆLP! TIL FRANSK DET HASTER PLEASE!!
ForumindlægJeg har en lille franskstil om min tid på min skole. Det er små 200 ord. Meget let fransk der bare lige skal kigges igennem inden jeg vil aflevere. Det haster virkeligt fordi den skal afleveres i aften. PLEASE JEG VIL SÅ GERNE HAVE JERES HJÆLP!!!! -
"Simple Living" med stort eller småt?
ForumindlægJeg skriver en tekst om "Simple Living", men jeg står fortvivlet tilbage, og kan ikke se hvorledes det er en passende situation at skrive det med stor eller ej. Det bliver nemlig skrevet med stort såvel som småt -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægEr lidt forvirret! for jeg har fået vide at man skal have Latin på A-niveau på gymnasiet for at læse til medicin, men er det rigtigt eller er det bare en myte ? tak på forhånd :D -
(Kemi B) eksamensforbederelsse og muligheder for hjælp
ForumindlægDet forholder sig sådan, at jeg om lidt over en måned har eksamen i kemi B og har meget svært ved områderne der vedrører organisk kemi, herunder navngivning, isomeri, alkoholer proteiner, fedtstoffer osv. Har undersøgt mulighederne for privatundervisning og der fandt jeg fandt jeg noget der hed m... -
Methaphors/symbols
ForumindlægHej, Har trukket den her tekst i min 24 timer eksamen (A Letter From Home). https://books.google.dk/books?id=2qfiF1m9hCIC&pg=PA49&lpg=PA49&dq=the+day+an+elephant+dies+is+the+day+you+see+all+kinds+of+knives&source=bl&ots=UCkMegg49A&sig=kNo9pG2FBS6Z9FKDvwIJOtOzB8k&hl=da... -
hjemmeside..
ForumindlægJeg jeg vil gerne lave en hjemmeside. Som fx hedder www.sketchs.com eller et eller andet..Men hvor skal jeg så søge henne? For jeg vil gerne have, at der står com til sidst. Så hvis du kunne hjælpe mig, så ville det være skønt. Ray !) -
Der Fischer (Goethe)
ForumindlægHejsa!Skulle høre, om der ikke er nogen, som ligger inde med nogle notater til J. W. Goethes digt "Der Fischer"...Alt kan bruges - både stor og småt ;) -
4 højniveausfag?
ForumindlægKan det lade sig gøre at have 4 højniveausfag i 3.g når man er på den gamle reform. Det skulle efter sigende være muligt med 4 A-niveausfag efter den nye reform, men den gamle reform gør vel ikke kunsten efter? Venligst Cille -
Rosa Parks? - haster
ForumindlægHej mennesker, Skal til at skrive om nord og sydstater, ville så lige høre om Rosa Parks boede i syd eller nord? (montgomery busboykotten) Ps. Nogen der ellers har forslag til hvor jeg kan finde noget om nord og sydstaterne. Haster en smule -
Lidt hjælp til enzymet: lipolase
Forumindlæghej.. håber jeg kan få lidt hjælp til enzymet lipolase.. Fx hvilke stoffer det spalter og hvilken enzym-gruppe den tilhører??på forhånd tak.. hilsen maja -
Kan du lige hjælpe mig med noget?
Forumindlæghej alle sammen! Og god valgafsteming til jer.Men det, som jeg ville vide var om, jeg skal skrive Kristendommen med et stort K ellet et lille, midt i en sætning? Det virker ret naturlgt at gøre det med stort. Men ville høre om jeg har ret eller ej.fx: bla,bla bla bla bla Kristendommen bla, bla bl... -
Blodets kredslød
ForumindlægHej alle sammen! Håber der er nogen, der vil hjælpe mig!! Jeg søger en let forståelig, men samtig også lidt detaljeret beskrivelse af blodets kredsløb. Desuden leder jeg også efter en god illustration af samme. Venlig hilsen Line
