Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19581 til 19600 af 45450
-
psykologi eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal op i psykologi og er blevet lidt i tvivl om hvordan den foregår. Er der nogen der ved det? (det er den gamle ordning) -
hvordan uploader jeg mine opgaver?
ForumindlægJeg vil da gerne stille mine opgaver til rådighed, så andre kan inspireres. Hvordan gør jeg? -
Bud på min stil, dansk skriftlig eksamen
ForumindlægJeg vil blive rigtig glad hvis nogle af jer herinde som har læst teksten vil lige læse min stil igennem og vurdere den til en karakter. Jeg har altid ligget på et 7 tal(fik også 7 til termins) så vil da lige høre om den er under et 7 tal denne gang. Har da lidt fornemmelsen af det nemlig. Efter j... -
Porter
Forumindlæghej..hvad er det for en model som porter har lavet til regnskabet -
hjælp til metodiske overvejelser i synopsis
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med samfundsfags synopsis omkring Danmark og EU, hvor vi skal komme ind på metodiske overvejelser.. Men hvilke metodiske overvejelser er der tale om når det er en synopsis?? -
Musikeksamen 1.g
ForumindlægHey allesammen, jeg er blevet i tvivl om hvordan den teoretiske del af eksamen foregår? Får ma udleveret spørgsmål 24 timer før eller er det et ukendt spørgsmål - det er forresten den nye gymnasierefor... det er fordi det er meget tvetydigt på de papir vi har fået udleveret.... -
SSO - krops idealer, need help
ForumindlægHej! Jeg skal her snart igang med min SSO, hvor jeg har valgt at skrive om kropsidealer i det senmoderne samfund. men er der nogle der kan komme med ideer til hvad jeg kunne skrive helt præcist om? -
Cubakrisen og USA's valg
ForumindlægHej jeg er i gang med at skrive min SRP og skriver om Cubakrisen og Spilteori. Det vides at USA havde 6 valgmuligheder, til hvordan de kunne reagere på raketterne på Cuba: 1. Intet at foretage sig. 2. At anvende diplomatiske midler. 3. I hemmelighed at gøre Fidel Castro klart, at hvis han ik... -
Temaanalyse?
ForumindlægHvad skal den indeholde? -
Idé til projektet??
ForumindlægJeg har mulighed for at skrive i Spansk eller Musik som jeg lægger vægt på og så kombinere med Dansk.. Er der nogle som har nogle gode forslag til emner?? -
dansk eksamenssæt fra 2009 ..
ForumindlægEr der nogen som vil fortæl mig hvad de forskellige stile fra dansk eksamen hedder i sommers .. -
Eksport til Japan
ForumindlægHey ... Jeg skal skrive en opgave om danske virksomheders eksport til Japan. Ville bare høre om nogen der kunne give mig inspiration til at komme igang, eller nogen der havde skrevet noget i lignende stil? (: På forhånd, tak for hjælpen .. -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej Jeg skal skrive studieretningsprojekt med afsætning som hovedfag, og International økonomi som supplerende fag. Er der nogen der kan hjælpe med en opgaveformulering? Er selv helt blank -
hjælp med novelle
ForumindlægHva vil det sige evt fortælle kendskab til forfatter ? skal jeg bare skrive om forfatteren ? -
Starten på et resume?
ForumindlægNu har jeg efterhånden lavet et resume et par gange, men jeg sidder nu og tænker på at jeg aldrig rigtigt har tænkt over hvordan jeg starter det. Hvordan burde et resume startes, går det an på hvilken slags tekst osv. at det er til? Eks. "Teksten handler om.." "I teksten får man a... -
Introns og exons - relevans for genetik?
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med en biologi-rapport om restriktionsanalyse, og der er et diskussionsspørgsmål der lyder som følgende: "Hvorfor bruges DNA-sekvenser fra introns og ikke fra exons i retssager?" Jeg har selv tænkt over om det er fordi det DNA vi har der er introns, altså det de... -
hvad betyder alliance?
ForumindlægHvilke alliancer indgås mellem personerne i løbet af samtalen. -
INDLEDNINGEN..? ER DER NOGET JEG MANGLER?
ForumindlægHEJ... JEG VED GODT DER ER ANDRE DER HAR SPURT TIL INDLEDNINGEN... MEN JEG VILLE GERNE VIDE HVAD SKAL DER MED DERI... JEG HAR SKREVET LIDT UNDER EN HALV SIDE I INDLEDNING OG JEG HAR FORSØGT AT FANGE LÆSEREN DERUDOVER HAR JEG SAMTIDIG MED EN BESKRIVELSE AF HVORDAN OPGAVEN SKAL OPBYGGES INDRAGET M... -
forskel på samf. og historie!
ForumindlægJeg har et spørgsmål. Hvad er egentlig forskellen på samfundsfag og historie? Det er gået op for mig at jeg i min opgave bare har blandet de to fag sammen. Jeg ved ikke hvad den egentlige forskel er, når man skriver en opgave. Kan i hjælpe mig? -
Nato vs. Eu
ForumindlægHey.. har et vurderende spørgsmål i mit SRP Vurder NATO's betydning i det internationale politiske system anno 2007. Herunder belyses situationen i forhold til EU´s sikkerhedspolitiske rolle. Så ville høre om nogen havde konkrete eksempler på hvad forsekellen mellem NATO og EU er?
