Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19581 til 19600 af 34487
-
Samfundsfag vs. historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
Haster hjælp til PL værktøj Opgave
ForumindlægHej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe -
Synopsen + fremlæggelse?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til AT eksamen og bliver i tvivl om noget.. Skal fremlæggelsen lige meget det der står i synopsen, jeg har de samme problemstillinger, men har måske lagt mere vægt på noget andet i en af problemstillinger, er det dumt? -
Adgangskrav
ForumindlægNår der på en uddanelse står: "Gennemsnittet fra din adgangsgivende eksamen (uden hurtigstartsbonus) skal være mindst 6,0" er der så tale om gennemsnitskarakteren for ens eksamenskarakterer eller er der tale om det samlede karaktergennemsnit man ender ud med? -
Ny dansk version
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og har lige fået at vide at det er godt hvis man har "Engelske Socialister af Holger Drachmann" på ny dansk. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det? -
underemne til Teknologi og sundhed i hverdagen
ForumindlægHej alle! jeg skal op i naturfaglig eksamen og har brug for nogle gode ideer til et undermne omkring ''Teknologi og sundhed i hverdagen'' Hvis du har en god ide så skriv meget gerne. -
Perspektivering af Svinedregen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig eksammen i Dansk på tirsdag og kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal perspektivere Svinedrengen til tidsperioden, Romantikken. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det... Hjælp! På forhånd tak ;) -
Street art ( intallationer)
ForumindlægJeg skal snart op til billedkunst eksamen og har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der ved om der er en bestemt måde at analysere Slinkachu´s Little people ( installationer) på?? Tak på forhånd :D -
Balance
ForumindlægHej Jeg er fået en eksamens opgavei EØ, hvor jeg skal optille en balance. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert? Jeg har uploaded mit bud som fil På forhånd tak! -
Hvad er temaet i Klods Hans?
ForumindlægJeg kan ikke selv komme på nogle temaer i Klods Hans. Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg har brug for svar hurtigst muligt! Jeg skal til eksamen tirsdag. -
Begreber - Kanonisk og domantisk
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til religions eksamen imorgen og er blevet utrolig i tvivl om hvad båd en kanonisk og en domantisk tekst er? Kan ikke rigtig finde noget på nette om det.. Er der nogle der kan hjælpe? :-) På forhånd tak. -
Potensfunktioner
ForumindlægEr det muligt at finde b på en potensfunktion, tegnet i et almindeligt koordinatsystem og ikke i et dobbeltlogaritmisk? Altså kan man lave en ca. beregnelse af b til eksamen, når den eksponentielle funktion er en kurve og ikke en ret linje? -
Hans Kirk "daglejerne" skrevet i ?
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og vil gerne lige vide hvornår teksten er skrevet i. jeg har ledet på nettet men uden held. håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak :-) -
Energi og effekt
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til eksamen her på fredag, og skal besvare nogle spørgsmål inden. Er der nogle der vil hjælpe mig med det her spørgsmål: "Forklar sammenhængen mellem energi og effekt" på forhånd, tak -
Solsort og snefnug
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til dansk eksamen i morgen, og har valgt "solsort og snefnug" Men jeg kan simpelthen ikke finde et budskab i den? HAr i nogle ideér til hvad det kan være? :-) Tak på forhånd! -
hurtig svar
Forumindlæghey people, hvis jeg trækker development i morgen til min engelsk eksamen, kan jeg så snakke om crime, eller kan I give eksempler på hvad jeg skal snakke om? -
Bloomstaxanomi ??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen , og jeg har meget bruge for at vide hvad bloomstaxanomi er for noget ?? jeg har faktisk søgt om den på google , men jeg har forstår intet . Er der nogen der ved hvad den er , så kan forklerer det til mig :)) Tak -
forskel på socialdemokratisme og socialisme?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er ved at redegøre for de forskellige ideologier til eksamen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad forskellen på socialdemokratisme og socialisme egentligt er? Håber nogen kan hjælpe mig. :) -
Forsøg til bølger
ForumindlægHej er der nogle der kan sige nogle forsøg man kan lave til fysik eksamen omkring bølger? De forsøg der er i mine forsøgsvejledninger er hvor det skal være mørkt, og det tror jeg bliver svært til prøven -
Kulafbrænding
ForumindlægEr der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-)
