Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19621 til 19640 af 48880
-
Er flexicurity-modellen god i Danmark?
ForumindlægVirker/fungerer den godt i Danmark? -
Jeppe på bjerget
ForumindlægSpørgsmål skal besvares med udgangspunkt i akt 5, scene 6: Hvis baronen er Holbergs stemme og talerør, hvad mener han så om: a) Det at søge efter at opleve lyst? b) Det at leve ubalanceret? c) Forholdet mellem de sociale klasser på dette tidspunkt? Nogle som kan hjælpe her. Det er bogen &quo... -
Vædderen af kim fupz aakeson?
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med Vædderen af kim fupz aakeson? -
Spørgsmål om integration
ForumindlægHej Jeg vil gerne høre folks mening om det jeg har svaret her og er folk enige med mig - I må gerne uddybe jeres meninger og holdninger! Af hvilke grunde vælger nogle mennesker ikke at blive integreret? Unge og ældre vælger ikke at blive integreret fordi, nogle ikke støtter op for det demokrat... -
Johannes Ewald
ForumindlægHey :- )Jeg har lidt svært ved at skelne forskellen på Johannes Ewalds litteratur og romantikkens. Jeg synes også Ewald gør meget ud af at beskrive natur og følelser m.m., så hvorfor hører han under oplysningstiden fremfor romantikken? : o -
EVENTYR
Forumindlægnogle der tilfældigvis har skrevet om eventyr på tysk? -
Biologi og engelsk - AT
ForumindlægJeg er i gang med at lave min AT-synopsis om donor/reservebørn. Jeg analyserer filmen "My Sister's Keeper". Jeg kommer ind på de forskellige måder på at få et barn på. Jeg vil også komme ind på etik og moral (Etisk Råd) og på lovgivningen på dette område. Jeg er i tviv... -
Vikingetiden i Danmark
Forumindlæghej. jeg har en årsprøve i historie, hvor jeg skal redegører kort for vikingetiden i Danmark cirka 800-1000. Jeg har lidt svært ved at finde noget godt materiale på nettet. nogen som kan hjælpe? udover det, skal jeg også undersøge hvordan vikingetiden er blevet brugt gennem historien? -
Akkusativ eller dativ
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I? -
Induktion og Vekselstrøm
ForumindlægHej :) Jeg er ved og laver en fysik rapport om induktion og vekselstrøm. Man kan ikke rigtig finde noget om hvem da opfandt det og hvornår, og hvordan? Hjælp tak på forhånd.. -
HHX, IBB ??
ForumindlægJeg skal starte på på HHX, studieretning IBB efter sommerferien og ville gerne spørge om nogle som eventuelt har gået der kunne fortælle mig lidt om det, hvad man oplever og hvordan personerne er? Jeg har været rigtig nervøs de sidste dage, for jeg har altid været genert og har haft svært ved at... -
Mekaniske sprog?
ForumindlægHej Emnet er Humor og Holdning. Det andet mønstre handler om det rent sproglige mekaniske. Hvad betyder denne sætning helt nøjagtigt? -
Analysemodel til DHO?
ForumindlægHej I min DHO vil jeg først analysere en sang (en sang skrevet af rødstrømpebevægelsen til en af deres demonstrationer), og dernæst et citat (fra en rødstrømpe), men jeg er i tvivl om, hvilke analysemodeller, jeg skal bruge til de to analyser. Nogen, der kan hjælpe? Tak på forhånd! -
vurdering
ForumindlægHej Alle, er der en venlig sjæl her inde der vil kigge på min spansk årsprøve, og komme med en vudering? Det drejer sig om 200 ord. Niveuet er spansk A i 2g. -
Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt? -
Kan man godt sige
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om at man kan sige "jeg var ikke bevidst om det" please hjælp mig -
HA jura på AAU
ForumindlægHej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA jura på AAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle... -
Hvilken bog er god?
ForumindlægHey Folks :-) Jeg skal til på fredag have fundet en bog. En bog som jeg skal læse & analysere i en bograpport. Efter min søgning efter en god bog (flere steder), har jeg stadig ikke fundet nogen. Så derfor beder jeg jer om hjælp. Jeg er ikke så meget til krimier, gyser o.lign. Men jeg kan god... -
Essay. Teen Addiction. HJÆLLLPPP!!!
ForumindlægTekst: Despite knowing the risk, many teeneagers drink alcohol, smoke tobacco or even do drugs. Write 500-600 words in wich you discuss the problem. Jeg ved ikke om jeg skal skrive nogle spørgsmål, og så i min tekst besvare mine spørgsmål, uden at jeg rent faktisk har skrevet dem, som en del af... -
hjææææææælp
ForumindlægSkraver figuerne i for hold til procenttallet der 25 kasser og vi skal skraver 44 procent) evt.metode til hvordan man ved hvor meget man skal skrever? 20 kasser og vi skal skraver 85 procent) evt.metode til hvordan man ved hvor meget man skal skrever? Tak på forhånd :)
