Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19621 til 19640 af 60879
-
HJEMMESIDER
Forumindlæghej! Har I nogle hjemmesider hvor man kan øve til engelsk, matematik og dansk skriftlig fsa? mvh -
bestået?
ForumindlægHej jeg har taget matematik på B . Jeg har fået 7 skriftlig og 2 mundtlig. Spørgsmålet er om jeg har bestået. Det er HF ingen årskaraktere? gennemsnit er det 7+2=9/2?? -
SSO: antal slutnoter?
ForumindlægEr der et maksimum for, hvor mange slutnoter man må have? Og hvordan skal de sættes op mht. layoutet? Jeg har indsat alle noterne baggerst i min opgave, men det ser virkelig kaos us med alle de noter.. hm, og hvis jeg laver dem om til side noter så fylder min opg. for meget. \n\nSå er der nogen d... -
Mat fælles fag, mat tilvalg B
ForumindlægHej jeg er ny herinde..Jeg er virkelig på den.. groft sagt.. Jeg skal til en del omeksaminer, specielt i mat skr er jeg meget nervøs for.. jeg ved at den næste skr. mat fællesfag kommer til at hedde 2006-8-2.. men ikke indholdet er kendt endnu.. seriøs hvad skal jeg gøre.? Har også 2 års eksamine... -
Eksamenssæt i samf A STX 2011
ForumindlægHej! Er der nogen som har opgavesættet fra samfundsfag A STX 2011? I så fald må I meget gerne sende et link :-) -
Hjælp...!
ForumindlægKan man ikke finde gamle eksamenssæt for religion og Old? -
Reaktionsmekanisme for radikaldannelse
ForumindlægFørst og fremmest: Hvad er det systematiske navn for dette stof: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/67/Phosgene.png/701px-Phosgene.png ? Mit bud er dichlormethanal, evt. dichlorformaldehyd, hvad siger eksperterne? Dernæst skal jeg opskrive en mulig reaktionsmekanisme for en r... -
Prøveeksamen
ForumindlægHvad er en prøveeksamen? -
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem? -
elementært spørgsmål
ForumindlægJeg er helt på spanden hvad angår kemi. Er sikker på at dumpe, det vil bare ikke hænge ved!! Men har lige et helt elementært spørgsmål. Når ækvivalenspunktet er nået og opløsningen derved skifter farve er det så fordi der er lige mange ioner af hvert stof eller er de opløst eller hvordan og hvor... -
Lektiehjælper til matematik a
ForumindlægJeg går i 3.g i Himmelev, Roskilde. Jeg har valgt matematik på a-niveau, og allerede nu kan jeg mærke, at jeg får meget, meget svært ved at følge med. Jeg tror derfor, jeg får brug for én, der kan hjælpe mig med at få forståelse for de ting, min lærer ikke formår at lære mig (hun er mægtig god ti... -
hvilepotentiale
Forumindlæghej. jeg ved hvad et hvilepotentiale er, men kan simpelthen ikk svare på det spørgsmål :S håber nogen kan hjælp Forklare hvordan et hvilepotentiale opretholdes i et normalt neuron. -
Udtrykkelse af x ved y på CAS
ForumindlægHej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt. -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være? -
Punktmængde og areal
ForumindlægOpgave 12 Figur 1 Figur 2 En funktion f er givet ved f(x) = 4-x^(2)/4 Grafen for f og førsteaksen afgrænser i første og anden kvadrant en punktmængde M, der har et areal (se figur 1). a) Bestem arealet af M. Har fået arealet til 21,33. Fra punktmængden M er der udskåret et rektan... -
Matematik A HHX --> Færdighedstest
ForumindlægHej allesammen :-) Nu er det sådan, at min klasse og jeg meget snart skal til terminsprøve i matematik, og jeg er ikke særlig stærk i delen uden PC. Derfor tænkte jeg, om nogen af jer ligger inde med nogle af færdighedsopgaverne? Så jeg kan forberede mig på de opgaver jeg kan blive udsat for. -
Spansk hjælp?/Ekstra spansk lærer?
ForumindlægHej. Jeg jeg leder efter en ekstra spansk lærer, der kan hjælpe mig med at indhente det jeg ikke kan i spansk(hvilket er meget) da jeg har nogle indlæringsvanskligheder. Så jeg håber der er nogen derude der kan eller kender nogle der vil:) Selvfølgelig med timeløn. Jeg bor i roskilde omegn, så d... -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
Biologi
ForumindlægHejsa jeg er igang med, at afslutte min 3.g, Vil høre om der ikke er nogen, som vil tage min skriftlig eksamen i biologi da jeg ikke selv kan finde ud af faget og er afhængig i at få gode karakter. Og selvfølgelig betaler jeg gerne for det. -
Snyd?
ForumindlægHvis jeg gemmer noge internetsider på min comouter, som jeg bruger til skriftlig eksamen, betragtes det så som snyd, hvis eksamensvagterne opdager det? Jeg er jo ikke på internettet, jeg har bare gemt nogle sider derfra.
