Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19621 til 19640 af 25465
-
Rettelse af min SRP mod betaling?
ForumindlægHej kære studiept brugere:) Jeg leder efter en som er interesseret i at rette min færdig skrevet SRP mod betaling :-) Jeg har diverse spørgsmål til den som jeg er i tvivl om.. Jeg skriver om "Det Amerikanske Valg 2008" i Engelsk - Samfundsfag. Kontakt mig hvis dette har nogen for int... -
Retning af opgave plss help!
ForumindlægHeeej Alle søde mennesker der ude:D Jeg leder efter en person som er rigtig god til engelsk og gerne vil rette min opgave. Den skal rettes stave, grammatik m.m. Hele opgaven skal rettes. Er der nogen søde mennesker der vil, må de meget gerne hjælpe :D På forhånd Taak :D -
eneglsk stil. vil du rette?
Forumindlæghej. det ku være rigtig dejlig hvis bar en vil læse min engelsk stil. jeg har to som jeg lige har skrevet færdig. den ene er på 1½ side og den anden på ca 2 sider- har brug for jeres hjælp så håber nogen har tid til det. det ku være en stor hjælp. jeg går gym 3g. hilsen lis -
Historie opgave
ForumindlægHey, Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal kompinerer to fag. Jeg har så valgt fagene historie og engelsk. Emnet er 1. verdenskrig, og under dette emne skal det handle om litteraturen fra og omkring 1. verdenskrig.. Ved ikke hvad mere jeg kan indrage og er der nogen som kan komme med nogle foresl... -
Mule Killers
ForumindlægHej alle Er bagud med en engelsk A aflevering og kunne desperat godt bruge noget hjælp. Skal skrive eksamensstilen fra 2007 om Mule Killers og har kigget på de tråde der allerede er indlægt, men synes ikke rigtig det har givet mig noget brugbart, så håber at der sidder en eller anden men nogle g... -
sekundær litteratur?
Forumindlæger det en nødvendighed at anvende sekundær litteratur på sit hovedværk? jeg skriver i fagene historie/engelsk og har læst og analyseret romanen "A Dry White Season", og har nu ladet mig høre at man skal bruge sekundær litteratur i form af fx. en anmeldelse for at underbygge ens argument... -
Whose life is it anyway - euthanasia
ForumindlægHej Jeg skal skrive om forskellen mellem bogen og filmen 'Whose life is it anyway'. Jeg har selvfølgelig både læst bogen og set filmen men jeg er rigtig dårlig til engelsk og har derfor svært ved at koble de to ting sammen og finde forskellene. Håber der er en der kan hjælpe :) -
hjemløshed i storbritannien
ForumindlægSkal skrive om hjemløshed i storbritannien i de sidste 20 år, og fagene er engelsk og samfundsfag, mit problem er bare at få bygget nogle samfundsfaglige teorier på mine casestories, som jeg har analyseret, har virkelig stærkt brug for hjælp, b.la. skulle giddens kunne bruges, men kan virkelig ik... -
Vejr/klima fænomener. Filmklip eller andet som illustrerer verdens vejrsystemer.
ForumindlægHej ! Jeg leder efter et filmklip eller noget som kan illustrere hvordan vindsystemer fungerer mm. Hvis der er nogle der kender nogle gode film/link etc. så vil jeg blive meget glad. Det kan fx. være illustreret hvordan monsunregnen opstår. Håber i kan hjælpe derude. Det må meget ger... -
hjælp til 'Settings' :)
ForumindlægHej SP medlemmer. Jeg sidder her med en Engelsk short story der hedder Letter to a Cat. Jeg har ret svært ved at finde ud af, hvad der er vigtigst at have med når jeg skal forklare noget om kompositionen. Jeg har endnu ikke helt forstået hvad det går ud på :( så hvis nogen gider hjælpe så MANG... -
Nordirland - konflikten mellem prostestanter og katolikker
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive opgave om konflikten i Nordirland, men der er et spørgsmål jeg ikke rigtig kan finde materiale til, og som undre mig lidt: Undersøg hvordan henholdsvis den engelske og den irske republiks regering har forholdt sig til konflikten, samt hvilke grupper de har støttet. ... -
Hjælp, valg af selvlæst værk
ForumindlægHej. Jeg har fået at vide, at jeg skal vælge et godt stykke dansk litteratur som selvlæst værk, hvilket jeg skal skrive en rapport over. Læser normalt mest engelske bøger, så er lidt på skider'n:( Nogen forslag til en god bog af en dansk forfatter, som min dansklærer også vil kunne lide? -
Sankt patrick.
ForumindlægHilløj alle jer derude. Skal lave et underligt projekt om myter og legender i Ireland i engelsk. Ville bare lige høre, om der var nogen ef jer der ude, som havde en stor viden som jeg måske kunne få del i? Kender i nogle gode hjemmesider?? gode bøger?? svar please... Mange knuxxer Kirchh33 -
An Old Woman af Andrea Lee
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med at skrive engelsk stil om Andrea Lee's short story "An Old Woman", og tænkte på om der ikke var en der havde lavet en tilsvarende opgave, som kunne komme med lidt inspiration til min opgave. Er selv gået lidt i stå:( Tak på forhånd! -
det danske sprog
ForumindlægHej :) jeg skal skrive en kronik om det danske sprog og det øgede brug af engelsk med udgangspunkt i disse to tekster: Eksperter: Tal dansk på universiteterne (fra berlingske Tidende) og Ledende artikel: sproglig fornyelse nødvendig (også fra Berlingske tidende) så jeg vil spørge om nogen havde... -
Specifikke adgangskrav
ForumindlægHej.. Kom til at tænke over.. Når der skrives.. de specifikke adgangskrav er dansk A , engelsk B , historie A og matematik A som alle skal være bestået.. betyder det så at man IKKE må gå hen og dumpe en eksamen eller må man gerne have f.eks. 7/10 i matematik og så dumpe (00) i mundtlig matema... -
Valg af emne
ForumindlægHej jeg sidder midt igang og skal til at lave en disposition i engelsk. Jeg må frit selv vælge hvilke emne det skal være, men det skal helst være nogle der hører ind under love eller minorities. Jeg har tænkt på mange emner, men jeg kan ikke finde ud af hvilket jeg skal tage, og om det er fyldigt... -
kampen om det gode liv - MAT A ?
ForumindlægHej kloge hoveder. jeg sidder her og overvejer emne og fag til AT i emnet "Kampen om det gode liv"..... nogle der har forslag der vedrører matematik ? ... overvejede lidt "lykke" med danmark der er det lykkeligste land osv med hypotesetests. - jeg har fag som : biotek... -
Må jeg sende til dig??
ForumindlægHej, Jeg er snart færdig med en engelsk stil efter et par timers rettelser. Jeg håber på, at der er en derude, som jeg må sende den til?? Den er omkring halvanden side i Word. Please.. Ville virkelig være taknemlig for et par ekstra rettelser!!! En stor bøn herfra;) (Trods alt stor bededag!) -
Rettelse af opgavebesvarelse
ForumindlægHej Alle :) Jeg vil høre om jeg kunne få nogen af jer til at rette nogle spørgsmål, jeg har besvaret i forbindelse med noget tekstlæsning. Det er ikke så langt. Hvis du vil gøre mig en tjeneste i forbindelse med overnævnte så kan du sende mig en besked og jeg vil fluks sende dig mine besvarelser...
