Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19621 til 19640 af 168518
-
Middeltal - er dette korrekt?
ForumindlægHej alle, jeg sidder og er i gang med en besvarelse til et spørgsmål om grupperede observationer, og er blevet bedt om at komme ind på middeltal. Har vedhæftet et billede af min besvarelse til dét. Jeg er dog i tvivl om det jeg har skrevet er korrekt? Hvis ikke, ville jeg blive virkelig glad hvi... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen... Er der nogen, som ville forklare mig, hvordan en fysik eksamen foregår på STX i 1.g? Og det er mundligt... På forhånd tak :) -
Eksamensspørgsmål væksthastighed
ForumindlægHej, Jeg har et eksamensspørgsmål, hvor jeg skal forklare begrebet væksthastighed. Jeg har indtil videre skrevet følgende i min disposition Begrebet væksthastighed forklarer, et langt stykke af vejen, egentlig hvad differentialregning handler om. Det handler om at kigge på væksten, og ha... -
Sandsynlighedsregning og kombinatorik
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig Sandsynlighedsregning og kombinatorik Redegør med udgangspunkt i et konkret eksempel for beregninger af sandsynligheder for forskellige hændelser. -
dumpe
Forumindlægfor at dumpe til eksamen, skal man så have været dumpet i et fag ,eller bare være dumpet i gennemsnit ??? -
Hvad støder man på i et eksamenssæt?
ForumindlægEr det korrekt observeret, at følgende emner ses i et eksamenssæt? Eller hvad er der ellers ..? * Vektorer i 2D * Vektorer i 3D * Statistik * Differential- og integralregning * Differentialligninger -
differentialkvotienten
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som omhandler hvordan man udleder differentialkvotienten for en funktion. så vidt jeg har forstået skal jeg gøre brug af den såkaldte tretrinsregel, men jeg er stadig ikke sikker på hvordan jeg skal løse dem. opgaven er vedhæftet. håber nogen kan hjælpe:) Mvh -
Differenskvotient og differentialkvotient
ForumindlægEr der en forskel på differenskvotient og differentialkvotient? Hvis ja, hvad er forskellen? Tak. -
Er der en der kan hjælpe mig med den her opgave
ForumindlægHej jeg har de her 2 opgaver, som skal løses (tjek vedhæftet fil) på forhånd tak -
Tak på forhånd
ForumindlægForklar hvordan man når frem til en formel for sandsynligheder i en binomialfordeling. Håber nogen kan svarer på dette, tak på forhånd :-) -
logaritmefunktionen
Forumindlæghvordan kan jeg redegøre for logaritmefunktionen? -
varians og spredning
Forumindlæghej er der nogen der kan fortællle mig om varians og spredning? er helt lost -
Middelværdi for binomialfordelinger
ForumindlægFormlen for middelværdien af binomialfordelinger er jo som følgende E(x)=n*p. Men hvad står n og p for? Står n for antalsparameteren og p for sandsynlighedsparameteren? -
Tabel
Forumindlæghvordan gøre jeg -
Varians og spredning
ForumindlægEr der en der kan forklare mig hvad varians og spredning er. Jeg forstår ikke helt de tal man får ud af det nemlig, er det % eller hvad er det? -
Forståelse af enhedscirkel
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne have en lidt bedre forståelse og information indenfor: Enhedscirklen Indskreven og omskreven cirkel. Håber der nogen der kan hjælpe med at forklare. På forhånd tak! -
Ret en engelsk stil om håndbold
ForumindlægHåber der er nogle nogle der vil rette den for mig:) My assignment is about handball, because I think that it's a good sport. I like to play handball in my spare time, because it's a funny sport. Two times a week I practice handball, Tuesday and Thursday. I started practicing handball ab... -
HJÆLP TIL RETTELSE
ForumindlægISN’T MAKING ANY DIFFERET – YET! The election in Denmark 2007 was among several parties. Socialdemokraterne and Venstre was the leading parties and there was a close battle between them. A battle between Anders Fogh Rasmussen and Helle Thorning Smith and both their supporters. A lot of promise... -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn...
