Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 19621 til 19640 af 90635
-
metode
ForumindlægKan man bruge den hermenutiske metode indenfor faget religion? Og hvorledes? -
Differentialkvotient og optimering
Forumindlæghej jeg har nogle spørgsmål og håber i gider svare på dem for mig. Da jeg skal bruge dem til eksamens notater. Jeg har fået 3 problemstillinger som lyder således: 1. Hvad er sammenhængen mellem begrebet differentialkvotient og monotoniforhold. 2. Find ved hjælp af differentialregning den eksak... -
Engelsk
ForumindlægHej. Hvis man skal ind til engelsk prøven og skal til sidst skrive en kort tekst, hvordan griber man det an? hvordan starter man og hvordan slutte man så det bliver godt? der må være noget der igen. -
Hvordan lægger jeg mine opgaver ind?
ForumindlægHej, jeg vil gerne dele mine afleveringer med jer, men jeg ved ikke hvordan man uploader dem. Nogen, der kan hjælpe? -
Perspektiver udviklingshæmmede
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvad jeg kan perspektiver udviklingshæmmede med? Jeg er lidt lost og har brug for hjælp. (Udviklingshæmmede er handicappede, alkoholiker osv.) Dem der har lidt hårdt i livet som staten skal lægge mange milioner til om året for at hjælpe dem. -
Nogen der ved hvordan man skriver et godt læsebrev til fsa?
Forumindlæg -
Kemi B eksamen
ForumindlægJeg undrede mig over, at hvis man har fået 7 i skr. kemi og 4 i mundt. i årskarakter, og man får 00 til eksamen, har man så dumpet faget? Det vælgter 1,5 -
Studieretningsprojekt?
ForumindlægHej., et kort spørgsmål, hvad er et studieretningsprojekt? Tak på forhånd:) -
Engelsk stil
ForumindlægHej jeg har fået en engelsk stil for som hedder "dress". En af mine venner lavede den i 2010 og har lige sendt den til mig. Mit spørgsmål er om jeg kan blive busted i at sende den, som den er til min lærer. Vores gymnasium bruger hjemmesiden "urkund", hvor de kan se om man har... -
Serviceøkonom udd.
ForumindlægJeg skal skrive min hovedopgave på min serviceøkonom uddannelse indenfor sport og event. Min spørgsmål er såmænd bare, om der er nogen som har en idé til, hvad jeg kan skrive om???? Jeg er bedst til at skrive noget om event, men indenfor sport interesserer jeg mig mest for fodbold! Opgaven ska... -
Helt ude og skide med Mat A karakterer
ForumindlægHej alle Er sådan set ret så meget ude og skide, med henhold til mine mat karakterer.. min mat lærer er ikke specielt god til at formidle, men det er dog i sidste ende mit eget ansvar at tage hånd om mit problem. Jeg tænkte på om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man kan oppe sig h... -
opbygning af debatíndlæg
Forumindlægheeij. jeg har skal skrive et debatindlæg, fra FSA 2011. Problemet er hvordan opbygning skal være altså selve orden, skal den være ligesom en avisartikel? på forhånd tak -
Hvad vil det sige? :)
ForumindlægHejsa! Jeg skal omskrive digtet "Moderne skønhed" af Michael Strunge, til en prosaberetning. Men hvad vil det sige? Er der nogen der nogensinde har lavet en anaylyse af dette digt, som evt. kunne hjælpe? Men i alt fald: Hvad menes der med, at jeg skal omskrive digtet til en pr... -
Årskarakter
ForumindlægHej, tæller ens årskarakter med i gennemsnittet? Hvis man f.eks. skal op i Dansk skrif. og har 7 i årskarakteren men får 4/02 til eksamen, tæller det hele med? og gælder det samme med mundligt? Har bare hørt det tæller en smule. -
FSA genre
ForumindlægEr der nogle der ved hvad for nogle genre der hyppigst er i en fsa? Har hørt at det meget er avisgenrene, men hvad for nogle? -
OSO interview tøjdesigner hjælp!!!
ForumindlægHej jeg vil bare spørger om , at kender i nogle som er designer og syer, eller en indenfor, i den branche. Jeg vil nemlig gerne stille et par spørgsmål ang. min OSO som tøjdesigner i 10. klasse. På forhånd tak -
Dårlig SRP?
ForumindlægHejsa derude. Jeg synes ikke min srp endte så godt, men jeg var også meget syg den sidste uge vi havde tilbage til at skrive i. Dog synes jeg alligevel den er god, men samtidig ikke. Er jeg på spanden? For vil virkelig gerne redde den til den mundtlige forsvar, men kan jeg det? Og hvordan? Tak ... -
Hjælp til oplæsningstykke i dansk
ForumindlægHej jeg har brug for et oplæsningsstykke til min dansk mundtlig eksamen. Jeg har fordybelsesområdet "bag facaden" og har valgt et pressefoto Fodbold-VM i Qatar af Søren Bidstrup. men kan simpelhen ikke finde et godt oplæsningsstykke, nogen der har noget eller nogle ideer? -
problemstillinger de hvide mænd
Forumindlægnogle der har læst bogen "de hvide mænd" skal lave en problemstillinger om bogen, en der kan hjælpe? -
Fældningsreaktion
ForumindlægHvordan vil man opskrive en fældningsreaktion mellem de to letopløselige salte bariumchlorid og sølv(|)nitrat? Er det her fint nok? : Stofreaktionsskema: BaCl2(aq) + AgNO3(aq) --> 2 AgCl (s) + Ba(NO3)2 (aq) Ionreaktionsskema: Ag+(aq) + Cl-(aq) --> AgCl (s)
