Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19641 til 19660 af 145363
-
ideologiske og politiske grundholdninger
Forumindlægopgaven er ideologiske og polistiske grundholdninger ( udbud,efterspørgsel, marketkræfter og marketsligevægt Liberalisme Konservertisme socialisme sociallberalisme -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg skal have hjælp til opgave 13 i det vedhæftede dokument, jeg har prøvet mig frem, men har ingen anelse på hvordan den laves, håber i kan hjælpe mig mange hilsner Mie -
HJÆLP TIL ENGELSK
ForumindlægGodaften Jeg tænkte på om nogen ville se på en opgave jeg har lavet i engelsk. Bare give lidt respons og rette fejl jeg har overset. Tak på forhånd -
HJÆLP
ForumindlægHvilket program skal jeg bruge til at åbne de downloadede filer??? -
Færdighedsprøve i Matematik - 8kl
ForumindlægHej folkens! Jeg har brug for HJÆLP, til at gør mig bedst klar til (færdighedsregnings prøve) til imorgen!! Vil I ikke plase hjælpe mig? - Er åben for alle ideer! ps: Tak på forhånd! -
Rette dansk stil
ForumindlægHej jeg skal aflevere min dansk stil imorgen, jeg vil blive meget glad, hvis du rettede min stil. Mvh NeWeBNår nisser græderDet var onsdag morgen, telefonen ringede. Jeg rejste mig søvnig over til telefon, og tog den. Det var Perus, der ringede. Han lød meget forvirrende og bange over telefonen. ... -
SSO
ForumindlægHejEr der nogen der kan give mig ideer til, hvad man skal skrive i en indledning, til SSO, please jeg vil have svar.Jeg skrive i dansk, vil jeg lige tilføje!På forhånd tusind tak:) -
Nogen som har Fædighedsregning maj-juni 1992?
ForumindlægHej allesammen.Er der nogen som har: Færdighedsregning maj-juni 1992, vil I så ikke skrive den til mig?Mvh. Tonni ;P -
Danskopgave -- konklusion?
ForumindlægHvad skal der med i en konklusion? Jeg skal samle op ¨på det hele, men er der nogle ting der er specielt gode at få med eller som skal med? -
R1 * I + R2 * I ?
ForumindlægJeg har aldrig lært hvordan man 'bruger' sådan nogle som R1 og R2 nogen der kan forklare mig det, + hjælpe mig med regnestykket? R1 * I + R2 * I -
Rettelser af tekst! Hjælp haster
ForumindlægVil i rette den her tekst/sætninger? Meine urlaub. Ich habe in das Sommerhaus gewesen. Wo ich wandere in die Düne. Das Sommerhaus lag an Nordsee. Ich habe auch ging am der Strand. ich ging und sah auf das Meer. Die Sonne scheint, ganz die Woche ich war in sommerhaus. Ich habe auch laufe... -
Prospect House
ForumindlægEr der nogen der har skrevet et essay om novellen "Prospect House?" Og som evt. vil sende det, så jeg kan bruge det til inspiration i min ihærdige skriven ;-) -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt at skrive i fagene engelsk A og psykologi B i SRP. Jeg har valgt emnet omsorgssvigt. Men nu skal jeg snart til at finde emperi og jeg er helt lost. Er der nogle der har skrevet om samme emne i SRP og har nogle gode titler på bøger/film/ cases man ville kunne bruge? Det v... -
137Cs -> 137Ba
ForumindlægDannelsen af 137Ba sker ved β- -henfald af 137Cs opskriv reaktions skemaet:Nogle der kan hjælpe?? -
Bionedbrydelig emballage - Det haster!
ForumindlægHey, jeg er gået helt blank her Beskrivelsen ligger her http://www.vire.dk/frykman/opgaver/11-BT-4.pdf 1. Beskriv den kemiske opbygning af phosphoryleret stivelse 2. Forklar hvorfor det er nødvendigt at behandle peptidkæderne med SDS for at kunne adskille dem efter størrelse. 3. An... -
Lili Marleen
ForumindlægHey skal op i tysk i morgen, nogen der kan hjælpe mig ved bare kort at forklare slutningen på filmen/bogen og lige sige hvad det der kassettebånd brugtes til... -
problem regning
Forumindlægpå en time pumper nogle elever 3 m3 vand op med en pumpe Hvor mange omdrejninger har de gennemsnitlig foretaget i minuttet ? Hilsen joachim -
Partialtryk
ForumindlægEr der nogle kloge hoveder der kan fortælle mig hvordan man nemt kan beregne partialtrykkene, når man kender indholdet af gasserne i vol%?På forhånd tak! -
ret?
ForumindlægHer kan du kigge den igennem :) -
Analyse af The Core, Medie og Naturvidenskab
ForumindlægAnalyse af The Core, Medie og Naturvidenskab... Nogen der eventuelt kunne hjælpe mig med at finde en rød tråd i dette? The Core er en katastrofe film med en masse naturfæmomener i, dem har jeg tænkt mig at tage udgangspunkt i. altså naturgeografi mæssigt... Det eneste problem jeg har er at find...
