Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19641 til 19660 af 34487
-
Eksamensæt 2010
ForumindlægEr der nogen der har eksamens opgaven fra 2010? Jeg kunne nemlig rigtig godt bruge opgaven til lidt hjælp, men det ser ikke ud som om opgaven ligger herinde. Nogen der har mulighed for at oploade den? //Ida -
HELP!
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler -
Engelsk - meget vigtig
ForumindlægJeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster -
Hjælp til engelsk synopsis
ForumindlægHej alle. Der er snart eksame. Derfor har jeg fået stillet en opgave om at lave en synopsis om Martin Luther King. Er der nogen som kan hjælpe? Skal aflevere imorgen.. -
Hjælp til hypotese
ForumindlægHej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi. -
sammenhæng mellem varmekapacitet og klima/globalopvarmning
ForumindlægHej, jeg er igang med at forberede mig til nv-eksamen, og søger hjælp til at finde sammenhæng mellem vands specifikke varmekapacitet og klima/globalopvarmning? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? sos -
reducer i () HASTER VIRKELIG
ForumindlægHej jeg skal bruge disse to til eksamen i morgen derfor vil jeg spørger om i kunne hjælpe mig det er den første opg er [(2]x+3](2x-3) den anden opg er vedhæftet denne skal reduceres ved ikke hvordan. -
Engelsk A maj 2010
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer der ved hvad opgaverne var i den engelsk skriftlige eksamen på A niveau i maj 2010? Har ledt mange gange, men kunne ikke finde den hverken ikke delprøve 1 eller 2. -
hjælp mig pleaz
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I noget ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
positive og negative ioner
Forumindlæghej jeg er igang med eksamens spørgsmål og jeg sidder fast i en af spørgsmålende som lyder "hvilke atomer, der danner henholdsvis positive og negative ioner." -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
lektie hjælp
Forumindlæghej jeg skal snart til eksamen i kemi c og håber på at der er nogen der yder hjælp til kemi eftersom jeg er bogstavlig talt lost i faget. prisen kan diskuteres på forhånd tak -
ahhh...!! eksamensforbederedelse..
ForumindlægJeg føler at jeg ikke har styr på noget.. Der så meget at se til, og så lidt tid at gøre det på.. kan overhoved finde nogen som helst struktur i dette.... hvad og hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen.. -
Engelsk disposition - Does love conquer all?
ForumindlægHej jeg har dette enme til min engelsk eksamen.. jeg mangler ideér til nogle under emner ved f.eks. ikke hvad jeg skal skrive om kærlighed? please hjælp mig :') -
..
Forumindlæghej skal op i eksamen snart.og har lige et spørgesmål Forklar med udgangs punkt i jordens klimazoner, hvorfor der er forskelle på, hvilke afgrøder der kan dyrkes i Danmark og ved ækvator. -
Fordøjesessystemet
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal til mundtlig eksamen i naturfag og har stødt ind i et problem. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der er en kort og kontant forklaring på hvordan man optager maden i kroppen. Er der nogen der kan hjælpe? -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak. -
hjælp til tekster om kærlighed
ForumindlægEr ved at forberede mig til mundtlig dansk eksamen og leder efter en masse gode tekster om kærlighed. Det kan både være noveller, essays. digte osv. .. håber i vil hjælpe! -
velfærdsstaten
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen i historie hvor jeg har trukket velfærdsstaten, er der nogen der kan hjælpe mig med at uddybe hvad der skete i 1849, 1891 og 1956 folkepension på forhånd tak! -
Hvorfor bliver nitrat ikke opløst i jorden?
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen men min gruppe arbejder med det danske landbrug og gødning i det meste gødning er der nitrat i men nitrat men nitrat bliver af eller anden oversag ikke opløst i jorden er der nogle der ved hvorfor?
