Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 134825
-
Eksamen spørgsmål nr. 7
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
eksamen spørgsmål 14
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 15
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 4
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 5
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Hjælp til AT-eksamen om overproduktion
ForumindlægHej folkens Jeg skal snart op i AT-eksamen, og jeg har om skrald og affald - herunder har jeg valgt at kigge på hele vores forbrugskultur. Mit spørgsmål er så: Hvilke diskurterende underspørgsmål kunne man stille til dette emne? P.S: Hvis der er nogen der har et par link om forbrug og sammenhæ... -
Tekster til mundtlig tysk eksamen!
ForumindlægJeg skal have lavet en disposition til min første mundtlige tysk eksamen. Jeg går i 9. klasse, og derfor er det meget svært at finde tekster på nettet, som er på mit niveau. Mit emne er Arbeit/praktikum, og udfra dette skal jeg finde fem sider (hver på 1300 ord). Jeg håber, der er nogle, som en... -
AT eksamen mandag!
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i AT eksamen mandag morgen. Fagene er religion og samfundsfag. Emnet er terrorisme. Jeg er i vildrede mht. metoder - er der nogen, der kan hjælpe mht. forståelen af metoder? Hvis der er nogen, der har tid og lyst til at give lidt feedback på min synopsis, vil jeg meget g... -
IDAG - eksamen fysik lyd
Forumindlæghej i dag ska jeg til eksamen i fysik.. Jeg har projekt om lyd. jeg er bare meger forvirret over, at når der opstår stående bølger i et resonansrør, hvorfor man hører lyden forstærkes ved KNUDEpunkterne (hvor der er destruktiv interferens) og ikke ved bugebunkgerne?? nogen der kan forklare det? -
Ideer til eksamens projekt - Solariet
ForumindlægJeg har under min eksamens opgave, valgt at lave en klakat, som skal "snakke" ud til de 15-17Årige, som bruger disse solarier, om at det kan give fremtidige skader. Rapporten er mere eller mindre helt færdig, men jeg mangler produktet, så jeg ville høre om nogle er jer kloge hoveder... -
24 Timers eksamen
ForumindlægJeg sidder lige nu til 24 timers forberedelse til mundtlig tysk eksamen. Derfor ville jeg høre om der var nogen som havde arbejdet med teksten, '' Mach die Augen zu und spring! '' af Klaus Kordon. Eller muligvis bare kunne give et resume af teksten Mvh -
Ideer til dansk eksamen!
ForumindlægJeg var så "heldig" at trække skyggesider - film/kortfilm til min 10. klasse eksamen. Jeg var lidt på bar bund, især da min lære sagde det helst skulle være kortfilm. Jeg har selv tænkt på spille filmen "Festen" - God idé? Eller har i nogle ideer til nogle(gerne kortfilm), s... -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægSå blev det min tur til 9. klasses eksamen, Jeg var oppe og trække mit fordybelsesområde, og jeg fik "Fristelser udtrykt ved novellen" Jeg har kigget rundt på nogle tekster, men har ikke lige fundet nogen der rigtigt fanger mig. Nogen der har nogle bud til en tekst, helst e... -
Mundtlig historie eksamen
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg ville høre om nogle kommende studenter eller for den sags skyld tidligere studenter har været oppe i mundtlig historie eksamen? Måske i kunne give gode råd som i selv har draget nyttig af. Og hvad trak i ? Jeg er lidt nervøs, fordi historie kan godt være lidt tung og jeg ...
