Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19661 til 19680 af 46442
-
Opgavesæt/træningsopgaver i fysik
ForumindlægHej Er der nogen, der har gamle opgavesæt i fysik? Eller ved I hvor man kan træne skriftlig fysik? Tak på forhånd. -
Nogen som har eksamensspørgsmålene fra maj 2023?
ForumindlægHej, jeg skal snart til terminsprøve i matematik, og vil gerne øve lidt på nogle eksamensopgaver. nogen der har en kopi af den? mvh jannik -
Gymnasiet
ForumindlægKan man tage gymnasieuddannelsen igen efter at have afsluttet den, fordi man har et lavt gennemsnit? Skriv kun hvis i ved det, tak -
Eksamenssæt til Fysik A og Matematik A
ForumindlægHej venner, Jeg har stilt et lignende spørgsmål tidligere dog uden respons. Jeg har lagt mærke til, at de mest fornyelige eksamenssæt både i matematik og fysik ikke er til at finde, jeg har i hvert fald ikke kunne finde dem, hvilket jeg er meget ærgelig over idet jeg gerne vil øve mig på dem. De... -
Hvad må jeg ha' med?
ForumindlægJeg skal til årsprøve i skriftelig dansk, og siden jeg ikke har haft min dansklære i 3 uger, er der opstået et par spørgsmål som jeg ikke kan få svar på.Jeg går i en IT-klasse (2.g) og får af den grund kun 4 timer til stilen og 1 time til noget til bedømmelse af mine IT-færdigheder.Mine spørgsmål... -
Camp Counselor USA
ForumindlægEr der nogen der har overvejet at tage til USA efter studentereksamen, og arbejde som counselor på en SummerCamp??Hvad kan man ellers hvis man gerne vil arbejde i udlandet lige efter gymnasiet?? -
Årsprøve 1.g?
ForumindlægHej! Jeg skal årsprøve i matematik og går i 1.g. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der ikke var nogle som ville forklare, hvordan det egentlig fungere til årsprøven, altså med hensyn til den tid man er derinde??? Drt ville være utrolig dejligt, hvis ngn vil give mig et lille overblik. Tak ... -
HJÆLP til synopsis!
ForumindlægHej! :) Har to spørgsmål, jeg håber I kan svare på. Hvis man i sin synopsis vælger at skrive en perspektivering, skal denne så skrives i punktform, eller skriver man den helt ud? Og må konklusionen indeholde et citat? På forhånd tak! :) -
Statistik
ForumindlægGodaften. Jeg sidder med et eksamensspørgsmål, som jeg er i tvivl om, hvad jeg skal svare til. Det omhandler statistik. Sprøgsmålet lyder: Gør rede for statistisk beskrivelse af et grupperet observationssæt. -
hurtig mat hjælp.
Forumindlæghar problemmer med at differentiere dette udtryk... men håber jeg har gjort det rigtigt.f(x) x^2 + 6/xf'(x) 2x + (-6/x²)? -
Hvordan foregår en 9. klasses fysik/kemi afgangsprøve?
ForumindlægHej. Er der nogen fra sidste eller forrige år, som kan fortælle mig hvordan fysik/kemi afgangsprøven var "sat sammen". Det må også være nogle fra tidligere, det er bare mere med tanken om at prøven højst sansynligt forholdte sig anderledes for 5 år siden. Er det nogen med at man: 1) ... -
1g skr. matematik
ForumindlægHej!Jeg mangler et sted hvor jeg kan hente gamle 1g-matematik årsprøver ned.. Nogen som evt. ved hvor, så skriv tak. -
årsprøve i skriftlig dansk
Forumindlæghey, tænkte om nu hvor jeg skal op til årsprøve i dansk, er det så et gammelt fra en af de sidste år eller et nyt et ? -
Metoder psykologi og idræt -bjergbestigning
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at lave en synopsis om ekstrem sporten bjergbestigning i fagene psykologi og idræt, er virkelig meget i tvivl om hvilke metoder jeg bruger. I psykologi beskæftiger jeg mig mest med socialpsykologi, i det jeg skal finde ud af hvorfor mennesker bestiger et bjerg, når... -
den kolde krig.
Forumindlæghej.jeg sidder lige og læser op til hirtorieeksamen om den kolde krig..indimellem støder jeg på ordet EKSPANSION... er der nogen af jer, der kort kan fortælle mig, hvad det helt præcis betyder..?på forhånd tak -
historieeksamen
ForumindlægNogen der ved, præcis hvorledes en historieeksamen forløber?mht hvad man kommer op i fx? -
Differentialkvotient i nspire
ForumindlægHej, Jeg forstår ikke hvor min differentialkvotient i nspire nogle gange ser sådan her ud Ville gerne have den til at sige d/dx Håber nogen kan hjælpe -
Omeksamen...?
ForumindlægHej "eksperter",har lige været oppe i geografi; trak demografi og min lærer sagde at min indsats var udemærket, dog med få mangler! Og da han sagde at man ikke kan "score" mere end et 8tal i demografi fik jeg 7! => Det foregår jo stort set kun på det redegørende niveau!Stor... -
Kan Jeg skifte?
ForumindlægKan jeg skifte fra special til normal hvis Jeg selv ønsker det. -
Regler omkring advarsel ?
ForumindlægHej . Nogen der har styr på reglerne omkring advarsler og 'udsmidning'? Jeg har stadig ikk fået en advarsel, læser dansk HF-enkeltfag på VUC og har rundet de 30 % for året nu. Vil bare lige sikre mig at de først sender mig en advarsel før de evt. kunne finde på at melde mig ud . Ville ne...
