Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19681 til 19700 af 134825
-
Eksamensforberende hjælp til ØKONOMI eksamen
ForumindlægHej alle I kloge hoveder, Jeg søger en der kan hjælpe med forberedelse til økonomi eksamen. Det er primært mikro + makro økonomi, samt en smule offentlig økonomi. Jeg er bosiddende i Århus, men geografien er underordnet, da jeg forestiller mig at det kan gøres online. Jeg betaler naturlig... -
Eksamensforberende hjælp til ØKONOMI eksamen
ForumindlægHej alle I kloge hoveder, Jeg søger en der kan hjælpe med forberedelse til økonomi eksamen. Det er primært mikro + makro økonomi, samt en smule offentlig økonomi. Jeg er bosiddende i Århus, men geografien er underordnet, da jeg forestiller mig at det kan gøres online. Jeg betaler naturlig... -
Dansk mundtlig eksame
ForumindlægNogle der kan forklar mig hvad hovedsætning og ledsætning er ? Og hvad forvægt og bagvægt er,, og hvordan man finder ud af det? Skal op i det næste uge til eksamen og aner ikke en skid om det Hjææææælp mig -
Eksamen C-niveau Variabelsammenhænge
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen her om et par dage, og sidder med et spørgsmål jeg skal lave dispostion over, og det giver mig problemer. Det hører under variabelsammenhænge. Jeg skal b.la. finde funktionsudtrykket for en linær sammenhæng ud fra to punkter på en graf, og vise eksempler. Jeg skal des... -
Fysik/kemi eksamen - Ethanol. HJÆÆLP!
ForumindlægHej ! Da jeg skal op i fysik/kemi eksamen her på torsdag, vil jeg lige have styr på emnerne, og have nogle forsøg klar. Men nu er jeg så nået til Organisk kemi (allkohol).. Og mangler et forsøg til ethanol, da jeg jo ikke kan nå at lave en gæringsproces. Det ville heller ikke skade, hvis der va... -
HJÆLP TIL BIO EKSAMEN KBH
ForumindlægDa jeg skal til 24 timers eksamen i biologi i morgen, og virkelig er på røven .. Ville jeg høre om en af jer kunne hjælpe mig et par timer d. 16.06, altså i morgen??? Tidsrummet er ligegyldigt, det skal bare være i københavn. Jeg betaler self :)!!! Håber der er en der kan hjælpe! MVH Sofie -
fysik c eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til fysik eksamen i morgen, så vil lige hører om der nogen der har nogen "guldkorn" til netop mit emne. Spørgsmålet lyder: Lys og bølger. Giv en mundtlig præsentation af lys og lysfænomeners fysik. Forklar: - frekvens - bølgelængde - Brydning - Afbøjning... -
SO eksamen - Matematisk bevisførelse
ForumindlægHej jeg skal snart til SO eksamen på 3.år jeg kommer omkring de forskellige metoder (naturvidenskabelige, humanistiske osv.) Jeg er dog lidt i tvivl om hvad matematisk bevisførelse går ud på, og håber der er nogle som kunne forklare mig det? vil matematisk bevisførelse bare sige at jeg... -
Eddikesyre eksammen hjælp )':
Forumindlæghej, skal op til eksammen imorgen, og er kan simpelhen ikke finde ud af det her, er der en sød sjæl der ville hjælpe? meget vigtig, er der nogen der kan forklare hvorfor NaOH er base, når den reagere i en reaktion med CH3COOH Ved godt at en base optgaer H+ Og en syrer afgiver, men har få... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen, jeg arbejder med "til mine forældre" efter Carsten René Nielsen. Jeg skal perspektivere den med "til mine forældre" efter Gustaf Munch-Petersen. Er der nogen der kender noget til dem og kan fortælle mig hvordan de kan perspektiveres ... -
Hjælp med forståelse af et par eksamens spørgsmål
ForumindlægHej - Sidder og skal til eksamen om 20 dage ca. Er dog lidt i tvivl angående et par spørgsmål, så hvis nogle kunne hjælpe, ville det være rart. Spørgsmålene er følgende: https://gyazo.com/55257caa71099663fa12283d92e86587 https://gyazo.com/9cc06b8929cc80c0974adbdb6372a854 https://gyazo.com/4... -
Tysk eksam hjælpelærer
ForumindlægHej Alle Jeg hedder Oscar og går i 2.g på Århus Katedralskole. Jeg skal d.8/6 op i en 24 timers tysk eksam. Jeg leder efter en hjælpe/privat lærer til at komme og hjælpe mig. I må meget gerne skrive herinde eller på min mail: [email protected] Du får selvfølgelig løn for din hjælp. P... -
mat a eksamen
ForumindlægHej der var et spg i mat a eksamen jeg ikke kunne klare, måske der er en her der kan hjælpe med resultatet. Jeg har vedhæftet hele spørgsmålet. opg a tror jeg nok jeg kunne løse mit svar er y=8-4x resten er jeg jeg uforstående over for. så helst svar med forklaring. de bedste hilsner Frederik -
SO eksamen og hvad der kommer efter
ForumindlægEfter man har været til SO eksamen har jeg fået at vide, at man får sin karakter på sin hue. Hvordan sker det og er det så også her, hvor man får taget et foto med sine bekendte osv? Har ikke fået et svar på dette indtil videre, derfor spørger jeg her. Jeg går på HTX Og er dimissionen efterfulg... -
fysik eksamen spørgsmål?
ForumindlægHvordan vil i kloge fysik hjerne, svare på dette spørgsmål under en fysik eksamen? Bølger. Du skal give en præsentation af emnet: Bølger med vægt på bølgeegenskaberne, specielt til at forklare interferens-mønster ved et gitter. Du skal inddrage forsøget: Bølgelængde for He-Ne laser. Stikord... -
Eksamen i EØ(c)
ForumindlægHej alle. er ved at læse op til EØ-eksamen, og kom da på en tanke: Hvis jeg nu trækker et spørgsmål indenfor emnet "regnskab og økonomi", må jeg så gerne forklare lidt om hvad regnskab og økonomi er generelt og definere nogle nøglebegreber? Eller må jeg udelukkende fortælle om de case... -
Dansk eksamen - badegæsten
ForumindlægHej allesammen.... Skal snart op til dansk eksamen, hvor jeg har analyseret romanen ALTING OG ULLA VILSTRUP, og så skal jeg perspektivere til en anden tekst. Min lærer mente at teksten "BADEGÆSTEN" var en god en. Er der tilfældeligvis nogen der har denne tekst, for har ikke hørt om... -
Biologi C eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i biologi på fredag og har et spørgsmål jeg ikke kan komme videre med. 2. Forklar kort, hvordan fostret undgår at livmoderhinden afstødes. En graviditetstest bygger på en elisatest, forklar princippet i denne. Prøv at analysere figuren af den modificerede elisatest, vis... -
Dansk eksamen (gerne hjælp hurtigt)
Forumindlæghej alle sammen. jeg skal snart til dansk eksamen, men mangler en gennemgang (strofe for strofe) af digtet "Ved anden verdenskrigs udbrud" fra 1954, af Tom Kristensen. hvis nogen skulle lige inde med det jeg søger, tager jeg meget gerne imod det (gerne hurtigt). -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket tv reklamer til min dansk mundtlig eksamen. Har fundet en reklame fra kims, men fandt så udaf at den er på norsk/svensk ( Er ikke helt sikker, men i hvert fald en af delene). Så jeg vil bare spørge om den stadigvæk kan bruges selvom den ikke er på dansk? (Det skal lige siges...
