Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19681 til 19700 af 45450
-
Metoder, Det forsømte forår
ForumindlægHej Folkens Jeg er i gang med en litterære artikel om Hans Scherfig's Det forsømte forår, hvor jeg bl.a. skal beskrive, hvilken metode, jeg bruger i min tilgang til værket. Jeg er lidt i tvivl om hvad der menes. Nogle der kan hjælpe? -
Hjælp til problemformulering i Sociologi!!
ForumindlægVi skal forberede en synopsis til samfundsfag indenfor emnet sociologi, men jeg har simpelthen så svært ved at komme i tanke om en problemformulering, og håber derfor nogen herinde kan hjælpe :) Overskrifter for bilagene: Bilag 1: Social arv slår hårdt i Danmark (handler om at der er problemer... -
Helle Helle "Tirsdag nat"
ForumindlægHejsa, er der måske nogle der har skrevet eller kender nogle der har skrevet om novellen "Tirsdag nat" af Helle Helle, fra novellesamlingen "Biler og dyr", jeg måske kunne få/låne til at få inspiration af? Jeg håber på at få svar hutigst muligt, da det er meget vigtigt for mig... -
plz ret og om fomulere tak
Forumindlæghej..Nogen der vil rette den her stil... j mangler stadig lidt af den.. is there any who can comment on a couple of themes in the story...PlEASe..i would be very thankful to u guys. og i må godt omfomulere den så den lyder mere voksen agtigt..Plzz..så er i søde.. Auggie Wren´s Christmas Story The... -
Religion - salmer?
ForumindlægHej hej studiEn af mine kammerater har lige været oppe i religion og trak en salme (nitte!)Det gik ikke for godt, og jeg er blevet ret i tvivl om fremgangsmåden med salmer.Derfor: Er der nogen, der ved, hvordan man skal gribe en salme an til en religionseksamen? - eller som bare har nogle gode rå... -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægNu er jeg en af de uheldige stakler der skal op til studentereksamen i dansk. I Dansk får man jo som bekendt ikke et disideret eksamenspensum, men derimod en liste over alt hvad der er blevet gennemgået i løbet af alle tre år, Hvilket er en MEGET lang liste. Så mit egentlige spørgsmål er vel om d... -
Brug af Psykologi som enten samfunds - eller naturvidenskabeligt fag.
ForumindlægJeg står og skal skrive AT med fagene psykologi og dansk, men da dansk dækker humaniora fakultetet, er jeg nød til at vide hvordan psykologi skal bruges når det skal fungere som enten det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige fag, da det hører ind under alle tre fakulteter. Jeg har pr... -
Hjælp tak :-(
ForumindlægMin fordybelsesområde: identitet Jeg kan perspektivere til: Malles ark, Louis Jensen Lille voksen, Anders gustaffson Skæbne Morten Nielsen Min fucking familie Kender i nogen noveller som jeg kan bruge :) har brug for hjælp håber nogen hjælper :) -
HJÆLP NAADSENSBRØD
ForumindlægHej er der nogen herinde der kan fortælle mig hvad hovedproblemet og budskabet i novellen naadsensbrød er, da der ikke står noget som helst herinde i opgaverne om disse to ting...??? -
Thisted bryghus
ForumindlægJeg har brug for hjælp....jeg skal skrive om Thisted bryghus; og skal b.la. komme ind på deres idé, vision, mission, men kan ikke finde noget om det.Håber der er nogen der kan hjæpe mig.På forhånd tak -
Hvilke Metoder skal / Kan jeg bruge?
ForumindlægHej Alle Sammen... Jeg er i gang med et AT-projekt, og jeg skriver om Pizarros Erobring af Peru og Iknariget i Naturgeografi (B) niveau og Religion (C) Niveau. jeg ville bare lige høre hvad i havde at sige til hvilken metode jeg kan bruge? -
Sygeeksamen 2004
ForumindlægNogen som ved hvilke emner det var til sygeeksamen sidste år?? (Snakker om studentereksamen)Og vil gerne have overskrifterne :)Og emnerne som var til studentereksamen i år??Håber nogen kan hjælpe. -
Afgangsprøve 9. klasse dansk perspektivering til H.C. Andersen
ForumindlægHej kære medborgere! jeg skal op til eksamen her meget snart og mangler at få perspektiveret H.C. Andersen digt "Danmark, mit fædreland". jeg har tænkt mig at perspektivere det til Natasjas "giv mig Danmark tilbage" men jeg kan ikke finde så mange sammenhæng mellem de to sang... -
Einfach so!
ForumindlægNogle der ved om der findes en facit liste til Einfach so?. Er nemlig gået igang med at lave nogle opgaver som forbedredelse til en kommende prøve, så ville derfor være optimalt hvis jeg kunne tjekke mine fejl :D. Ellers er der nogle der kender andre tyske opgaver bøger på niveau B, som der er til ? -
god dispositon
Forumindlæghjælp til en disposition? -
SSO - virksomhedsanalyse
ForumindlægJeg er igang med SSO i EØ. Jeg skal lave en anylyse af en virksomhed hvor jeg skal vurdere om de kan få et lån i en bank..Jeg er godt hjulpet på vej af min lærer, men jeg har ikke set hvordan en sådan rapport er bygget op osv. Er der nogen som kan hjælpe mig med at få en forståelse for hvordan en... -
Skal kopi af avisartikler vedl. SSO?
ForumindlægJeg har i min SSO en del citater fra avisartikler. Er der nogen der ved om kopi af artiklerne skal vedlægges opgaven? -
funktioner for begyndere
ForumindlægHejHvordan løser man denne opgave:Bestem definitionsmængden for funktionen:f(x) = kvdrod xDer er selfølgelig flere opgaver, men vil gerne vide hvordan man løser denne her, da den ser nemmere ud end de andre, dermed vil det være nemmere for mig at forstå!På forhånd tak for hjælpen :) -
Synopsis
ForumindlægJeg har brug for en simpel skabelon for en synopsis til eksamen, nogen der kan hjælpe? -
Haster ! AT eksamen
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen, har brugt Historie og Idræt, og har i den forbindelse brugt Humanistisk og Samfundsvidenskablige metoder til at lave min opgave ! Men er meget i tvivl om hvordan man skal fortælle om det til den mundtlige eksamen hvad skal man sige og hvordan skal man sige det ! H...
