Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19681 til 19700 af 46442
  • FSA 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen der har svar/facitlisten til denne prøve. Skal op tirsdag
  • Hf - Stx?

    Forumindlæg
    Hej Sp. Jeg går i tiende klassse og er glad for det. Har lige fået oplyst igår, at jeg er blever erklæret ''egnet'' til gymnasiet. Under min uddannelseplan har jeg valgt følgende: Naturvidenskabelig fagpakke -> Matematik B, kemi B Derfra vil jeg nok også vælge fysik C/...
  • absurd regnestykke

    Forumindlæg
    En opgave vi fik lød sådan her: I modellen antages, at en 10 år gammel atlantisk havkat er 72 cm lang. Et vandbad opvarmes fra 20C til 100(. Den indre temp er målt i C i et bestemt opbjekt der beifnder sig i vandbadet under opvarmningen er en funktion f af tiden t (målt i sekunder= Det oplyses at...
  • Oversættelsesprogram

    Forumindlæg
    Nogle som ved hvor man kan downloade et program så man kan oversætte dansk til engelsk og engelsk til dansk uden at være på internettet? Jeg skal til mundtlig engelsk og kunne godt bruge et program når jeg sidder i forberedelsen, er der nogen der kan hjælpe? Ville være sååå dejligt!.
  • årsprøver

    Forumindlæg
    kære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ...
  • Årsprøve i dansk skriflig?

    Forumindlæg
    Hej..Jeg vil bar spørge om der er nogle der evt. ved hvordan årsprøven i skriftlig dansk foregår i 1.g?Er det lige som i folkeskole, el.?
  • ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    jeg går i 1.g, og skal til årsprøve i fransk om en uges tid... Jeg vil meget gerne øve mig lidt, men har ikke kunnet finde nogen ekstemporaltekster - er her nogen som har nogle liggende? :)
  • Karakterer i NV, AT og ASP

    Forumindlæg
    I dag fik jeg så årskarakterer, men jeg har ikke fået nogen karakter i NV, AT og ASP. Jeg flyttede skole efter grundforløbet, så det kan måske være grunden, altså at skolen slet ikke ved, hvad jeg har fået.Men burde jeg ikke få det? Det trækker nemlig mit gennemsnit op :)
  • Matematik prøve 3.g

    Forumindlæg
    Hej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig..
  • Afsætning Hasssterrrr!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej' En der kunne hjælpe, skal skrive en opgave om et afsætningsøkonomiske-problem. Hvor jeg skal bruge mange afsætning begreber. KAN IKKE KOMME PÅ NOGET EMNERRRRRRRRRRRRRR!!! EN DER KAN GIVE EN GO' RÅDE HVAD MAN KAN SKRIVE OM ??? TAK :-D
  • Hvad må man tage med til forberedelsen i Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hvad må man tage med ind til forberedelsen? I Dansk Mundtligt.?
  • hvis man dumper i folkeskolen

    Forumindlæg
    hvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december
  • HVAD GØR JEG?

    Forumindlæg
    Hej, Hvad gør jeg, hvis ikke jeg enten består 3.g under den gamle reform eller vil tage året om grundet dårlige karakterer? Jeg har hørt om en klasse der bliver oprettet i Greve, nogen der ved noget?
  • Er det mig?

    Forumindlæg
    Hey Er det bare mig eller kan man bare ikke finde de tekster man kan komme op i engelsk her inde? Troede virkelig studieportalen skulle hjælpe mig i engelsk ligesom den gjorde i old, men næh nej. Ha' en god dag!
  • Bedre til Dansk

    Forumindlæg
    HEJSA: Jeg har virklig brug for jeres hjælp. Jeg er utrolig dårlig til diktat og læsetester. Hvordan kan jeg blive bedre til det, har I nogle gode råd ? Ellers mamge tak
  • Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Forumindlæg
    hej jeg blev student i 2014 og skal søg uddannelse her til vinter, har jeg så ret til at gange min gennemsnit med kvikbouns tak på forhånd!
  • Karaktergennemsnit

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart gå på gymnasium, og jeg ved ikke lige, hvordan karaktergennemsnit kommer til at foregå. Skal man tage sit karaktergennemsnit fra ens standpunktsblad eller noget andet? Tak på forhånd!
  • matematik på stx og htx

    Forumindlæg
    hej, jeg vil lige hører om, hvis man nu tager matematik A på stx og matematik A på htx, hvad er så sværest? Er htx et højere niveau?
  • Skrive AT-synopsis sammen?

    Forumindlæg
    Må man gerne skrive AT-synopsen sammen?
  • hypnose

    Forumindlæg
    Jeg overvejer hypnose imod min eksamensangst..nogen der kender elelr har prøvet det?? virker det