Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 19701 til 19720 af 23690
-
Who cares about those topless page 3 girls
ForumindlægHvis der er nogen der har skrevet en opgave om Angela Lamberts artikkel: Who cares about those topless page 3 girls, så må i meget gerne skrive til mig, da jeg skal lave opgave om artiklen hvori jeg skal analysere og kommentere på artiklen, og se på hvad Angela Lambert gør for at få hendes buds... -
Global opvarmning
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om global opvarmning.. Min problemformulering ser sådan ud: 1. redegør for miljøøkonomi med fokus på virkemidler til at reducere den globale opvarmning 2. Analyser Al Gore filmen "En ubekvemt sandhed" med fokus på filmens meningsdannende effekt 3. Disk... -
Born on the Fouth of July - noter?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en dybdegående analyse af bogen Born on the Fourth of July, primært omhandlende udviklingen af Kovics patriotiske følelser og hvilke men krigen giver ham psykisk efter hjemsendelsen. Det virker dog meget uoverskueligt at komme i gang med, så hvis nogen ligger inde med nogl... -
Mundtligt podcats i dansk
ForumindlægJeg har fået til opgave at lave en mundtlig podcats, som går ud på jeg skal analyserer patienten. Opgaverne er følgende: Opgave: Giv en grundig karakteristik af fortælleren og hans holdning til sig selv, livet og det der sker for ham. Dokumentér dine påstande med eksempler fra teksten. Giv desu... -
Alain Locke "The New Negro". Beretning eller levning?
ForumindlægJa, jeg sidder så her og skriver på den dejlige SRP. Jeg skal bl.a. i den historiske del analysere et uddrag af Alain Lockes antologi "The New Negro" med henblik på en indkredsning af forfatternes syn på afroamerikanernes placering i det amerikanske samfund. Det jeg så er i tvivl om, e... -
Rimbauds sidste strofe
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP, og har fået opgivet en tekst om ideologier til analyse. .. Som noget af det første i teksten står: "Man hører Fogh Rasmussen nynne med på Rimbauds sidste strofe, da han allierede Danmark med USA" - Se i kontekst: http://www.information.dk/150058 Er der nogen der ve... -
hjælp til fund af materialer - Ku Klux Klan
ForumindlægJeg sidder og skal finde nogle taler afholdt af medlemmer fra Ku Klux Klan til den analyserende del af min SRP opgave. Jeg har allerede fundet nogle taler af Martin Luther King samt Malcolm X, men jeg skal gerne have synspunkter set fra de hvides vinkel også (de hvides, som i nogle medlemmer af... -
AT
ForumindlægHej. Min ven og jeg skal til at lave AT og vi ved godt lidt hvor vi vil henaf, men vi kan ikke rigtig komme frem til en konkret sag. vi vil gerne analysere en blog eller facebook profil med Roman Jakobsons kommunikationsmodel og vi vil gerne undersøge noget med selviscensættelse, anderkendelse o... -
Aflejring - dødislandskab
ForumindlægHej :-) For ca én måned siden vi vi på en tur til Vissenbjerg Bakker. Vi skal nu skrive en rapport om dette og om dødislandskab. Jeg skal give en analyse samt fortolkning af vores iagtagelser derude. Vi to tre forskellige prøver (jord) - jeg vil nu gerne fortælle noget om disse prøver... -
'De måske egnede' af Peter Høeg
ForumindlægHej med jer alle der kigger forbi.JEg sidder og skal lave en dansk opgave om forfatteren Peter Høeg, og en Analyse på bogen ' De måske egenede '. Jeg ville høre om der måske var nogen der lå inde med en oversigt over Peter's forfatterskab, da det ville vær emig en stor hjælp. Jeg ved ... -
digtanalyse (invictus) !!!
Forumindlægheej alle sammen jeg håber í kan hjælpe mig med nogle spørgsmål. jeg skal lave en digt analyse om " invictus" og svare på nogle spørgsmål om Nelson Mandela ( jeg har prøvt at søge på nettet, men kan ikke finde svar) 1. how could he keep the prison out ? 2. what did he ... -
Septrups kommunikationsmodel
ForumindlægHej studieportalen. Vi har i kom/it stillet til opgave at løse følgende: Spørgsmål 2, lyder sådan: I skal redegøre for teorien bag Sepstrups kampagnemodel OG benytte teorien i planlægningen af jeres egen kampagne: - Lav, på baggrund af Sepstrups otte forhold ved modtageren, en analyse ... -
HJÆLP HASTER!!!
ForumindlægSpørgsmål 2, lyder sådan: I skal redegøre for teorien bag Sepstrups kampagnemodel OG benytte teorien i planlægningen af jeres egen kampagne: - Lav, på baggrund af Sepstrups otte forhold ved modtageren, en analyse af målgruppens informationspotentiale ved hjælp af et informationspotentialekor... -
AT 8 - hjææææælp
ForumindlægHej! Sidder og er i gang med AT8 - Kommunikation, men er gået lidt i stå, da jeg mangler noget at tage udganspunkt i. Jeg har valgt at skrive om selviscenesættelse i Dansk A og samfundsfag A, og står og mangler vil gerne se på nogle eksempler på Facebook, hvor folk iscenesætter sig selv, så man... -
Dansk rapport
ForumindlægHej potentielle hjælpere...jeg skal til at udarbejde en dansk rapport angående Hans Scherfigs meget roste/kritiserende roman; Det Forsømte Forår.derfor ville det være interessant for mig at vide, hvad der kunne være mest relevant at inddrage med hensyn til problemformulering, analyser, samfundssy... -
Hanna Rosin - The End of Men
Forumindlæger da nogen som kan hjælpe mig. ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte? write an essay (900-1200 words ) in wich you analyse and comment on hanna rosin's article "the end of men" a part of your essay must focus on how the reporter engages the reader and what the consequen... -
Hanna Rosin - The End of Men
ForumindlægSOS!!! JEG VED IKKE HVORDAN JEG SKAL STARTE :( write an essay (900-1200 words) in which you analyse and comment on Hanna Robin's article "the end of men" a part of your essay must focus on how the reporter engages the reader ans what the consequences of the changes ment... -
Inspiration til problemformulering
ForumindlægHej det er sådan, at jeg i AT snart skal til at låse mig fast på en problemformulering. Så derfor ville jeg høre om der var nogen som kunne inspirere mig. Jeg har valgt Dansk A og Bioteknologi A, hvor jeg har valgt at ville fokusere på noget formidling og kommunikation af mæslinger og/eller MFR-... -
SSO-vigtigt!!!
ForumindlægHey derude.Som de fleste skal jeg til at skrive 3.års-opgave, i faget spansk. Jeg har valgt at skrive om ETA-problamatikken udfra en litterær tekst, ved navn "Ene mand", på spansk "El hombre solo". Derfor spørger jeg, om der er nogle som har nogle guldkorn, analyse/fortolkning... -
dansk grammatik - plz
Forumindlægher er der en lile tekst som skal analyseres for punktum og kommaer.. her er den:Der har vi den sagde han halvhøjt til sig selv i det sammen så han op nogle af kontorassistenterne kiggede på ham åbenbart for at se hvem han talte med han smilede afværgende til dem og de kiggede væk igen en af dem ...
