Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19701 til 19720 af 145363
  • matematik papir opg

    Forumindlæg
    i en pakke A4 papir er der 500 stykker papir. en kasse med 5 pakker A4 papir vejer 12,5kg, når emballagen ikke vejes med. 1.1 hvor meget vejer 1 pakke papir? 2.2 hvor meget vejer 1 stykke Aa4 papir? en pakke A4 papir er 5 cm tyk uden indpakning 2.3 hvor tykt er 1 stykke A4 papir et stykke A4...
  • Analyse af skyggen HC Andersens

    Forumindlæg
    Nogen der har en analyse af skyggen?
  • SSO

    Forumindlæg
    SSO nærmere sig, og jeg har en tænke om at skrive i faget biologi B og måske psykologi C, hvor jeg kommer ind på stoffer altså hvordan det påvirker os, hvorfor vi man bliver afhæning osv osv nogle der har skrevet ligne ? evt komme med råd eller hjælpe mig når jeg skal skrive min SSO?
  • Noter til plastik i havet - SRO i biologi og kemi

    Forumindlæg
    Skal skrive en SRO i biologi og kemi om plast i havet, er der nogen der kan hjælpe med nogle noter til past i havet?
  • My World

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en engelsk stil med titlen "My World" Er der nogen som har gode ideer til hvad jeg kan skrive. Jeg ingen anelse om hvad jeg skal skrive!!??
  • 1-2-3 NU!

    Forumindlæg
    Hej alle.Nogen der kan fortolke romanen 1-2-3 NU! af Jepser Wung -Sung?;)
  • stil rettelse hjælp

    Forumindlæg
    HEJ! jeg har virklige brug for nogrn der kan ret min stil jeg skal snart aflever den så kan i ikke være søde at hjælpe mig. vi skal skrive en artikel, og i artiklen skal der være en interview. plaes hjælp mig. afslutning er jeg ikke så meget glad for hvad synes du om den?
  • referat mangler af Nordkraft?

    Forumindlæg
    hey. nogen der har referat af de 2 sidste dele af bogen Nordkraft? :-)
  • Struensee eller hekseprocesser?

    Forumindlæg
    HejJeg skal snart til at skrive den obligatoriske historieopgave. Jeg har overvejet at skrive om Struensee m.m eller om hekseprocesser. Nogen som kan fortælle mig, hvorfor jeg skal vælge det ene frem for det andet? Måske er der nogen som har skrevet om noget lignende og kan give et godt råd eller...
  • Matematik Skriftlig Eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg var til eksamen for et par dage siden og vil gerne spørge om nogle kunne kigge på den og bedømme den (Eventuelt med en karakter)? :) Tak for at tage dig ulejligheden til at læse dette.
  • Mat A (11/05/05) - HHX

    Forumindlæg
    hey people...så er mat A overstået... hvordan gik det? c",)
  • Grundelementer i redoxreaktion..

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og skal afstemme nogle redoxreaktioner... Jeg kunne ikke få det til at virke og jeg kunne ikke finde ud af hvorfor indtil jeg læste at man kun skal skrive grundelementerne... mit spørgsmål lyder: Hvad er grundelementern?
  • Maksimering & Minimering

    Forumindlæg
    En virksomhed fremstiller en vare. Omkostningerne C(x) ved fremstilling af x enheder pr. uge af denne vare er givet ved følgende udtryk:\n\nC(x) = x^3 - 27x^2 + 385x + 20\n\na) Den producerede varemængde sælges for 250 kr. pr. enhed.\nBestem det antal enheder x, som virksomheden skal fremstille p...
  • Spansk - haster!

    Forumindlæg
    hola. Jeg vil høre om der er en som er god til spansk, der er online i øjeblikket, og har muligheden for at hjælpe lidt ? :)
  • Eksamen maj 2004

    Forumindlæg
    HejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig?
  • bestem vektor

    Forumindlæg
    To vektorer a og b er bestemt ved (3,5) og (6,8). Bestem vektoren c.Jeg går ud fra at indskudssætningen skal bruges men hvordan? Nogle der kan hjælpe?
  • Bestem? Matematik

    Forumindlæg
    Hej. Bare for sikkerheds skyld: Når der i en matematikopgave står f.eks.: "Bestem kvartilsættet...", er det så nok at aflæse fra en graf (sumkurve), eller skal man foretage udregninger for at komme frem til svaret? På forhånd mange tak!
  • es ist 15 Uhr

    Forumindlæg
    Hejsa, Har lige trukket teksten "es ist 15 Uhr" af Christa Moog til tysk eksamen. Nogen der ved om teksten ligger et eller andet sted på nettet? OG er der nogen som har læst den der kan give mig et kort referat? fatter virkelig intet af den :(
  • Sokrates forsvarstale

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :)
  • homo faber

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har nogle notater til Homo Faber af Max Frisch???? Svar venligst huuurtigt, og skriv tilbage til M1lle.. ser frem til af høre..:) MVH MILLE