Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19721 til 19740 af 36437
  • SAP og ASAK

    Forumindlæg
    Hvad står SAP og ASAK for ? og hvordan kan de udregnes .. skal op til eksamen imorgen, så det er lidt vigtigt at jeg får svar på det . tak på forhånd :)
  • Artikel

    Forumindlæg
    Hey Hvis man trækker en artikel til mundtlig dansk eksamen, hvad skal man kunne udover at bruge en analyse skema
  • Lille Mand... Budskab?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt denne film til eksamen ; http://www.filmstriben.dk/skole/film/details.aspx?filmid=9000000561 Hvad er budskabet? og hvordan skal den fortolkes
  • Potensfunktion, konstanterne a og b, x^n

    Forumindlæg
    Dette er mit udkast til den mundtlige eksamen, se vedhæftet spørgsmål og svar. Kom gerne med svar, jeg er meget i tvivl angående differentiationen af x^n.
  • Tove Ditlevsen - Den sidste gæst

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse liggende af tove ditlevsen den sidste gæst? :) Det ville virkelig være en stor hjælp til min 9. klasses mundtlige eksamen :)
  • Fysik/kemi disposition.

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til fysik/kemi eksamen, og har ikke helt fåstået hvordan jeg laver en disposition. Nogen der kan hjælpe? - Claudia:)
  • Stjerne udfor karakter på beviset?

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg har en studentereksamen fra 2007, og udfra nogle af eksamens-karaktererne er der små stjerner. Er der nogle herinde som ved hvad de betyder? På forhånd tak!
  • DMG

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal have valgt en tekst fra det moderne gennembrud som jeg har trukket til eksamen og helst en der er kendt. Håber i kan hjælpe På forhånd tak!
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hej. jeg har trukket nyhedsjournalistik til mundtlig dansk eksame og valgt at snakke om kriminalitet er der nogen ideer til hvad jeg kan perspektivere til ? Tak på forhånd!!. :-)
  • link til gamle opgavesæt. Dansk

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bruge nogle gamle Skriftligt Dansk A opgavesætte, og det haster. skal nemlig til eksamen imorgen. takker
  • Tysk afgangseksamen A

    Forumindlæg
    Hej jeg var oppe i tysk til eksamen i dag og hvis der er nogle eksperter der kan rette eller andre der vil bruge opgaven så værsgo.
  • habor og signe

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har en analyse af folkevisen habor og signe, står og skal op i den til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde de ting jeg skal lægge vægt på :)
  • Eksamensopgave i "ledelse i praksis"

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med en eksamens opgave? Jeg er helt på bar bund.
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • Oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Heey Jeg skal snart op i old. Nogen der kan give nogle gode tips ? og hvordan foregår egentlig eksamen? Påforhånd tak
  • Henrik Pontoppidan - et grundskud, Moralen???

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med "Et grundskud" Af Henrik Pontoppidan og jeg kan simpelthen ikke finde moralen. Hjælp tak, skal til eksamen i morgen. På forhånd tak. -Jens
  • Mundtlig dansk pleas hjææælp

    Forumindlæg
    Hejsa alle. Hvordan begrunder man en perspektivering til den mundtlig eksame for jeg er lidt usikker på det Tak på forhånd. (:
  • Dansk A pensum

    Forumindlæg
    Hej, skal til mundltig dansk eksamen om nogle uger, men vil lige høre hvorfor vi har fået pensumlisten? Vi skal jo kun trække en tekst og så snakke ud fra den? Tak
  • Fysik/Kemi

    Forumindlæg
    Heeej :) Jeg har fysik eksamen på tirsdag og jeg tænkte på om der nogen der har nogen forslag til hvad der kunne være vigtigt og få øvet? Og hvad bliver der spurgt meget om?