Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19721 til 19740 af 48880
-
Letter
ForumindlægHej, jeg tænkte på om I ikke ville kigge dette igennem, bare hurtigt, og rette fejlene?:-) -
Hjælp mig med at forstå et ord
ForumindlægHvad betyder endogsaa. Jeg kunne ikke forstå det der stod i ordbogene på nettet, så vil nogen venlige personer pls fortælle mig det og pls giv nogle sætninger med. -
Spørgsmål
Forumindlæg“This sense of doubt ate away at him as his love for our comrades clashed with the brutal realities of combat. Er denne her sætning en muligvis en metafor ? -
Hjælp!! brug for kloge hoveder
ForumindlægHej , det kunne være dejlig hvis nogen kunne læse min aflevering har brug for hjælp med grammatikken, komma, osv In diesem Sommer habe ich in Marokko gewesen. Mein ältester Bruder und meine Mutter haben von Kopenhagen nach Marokko geflogen, wo ich und meine Bruder und meine Vater übern... -
Retorisk analyse af tale - Ulla Dahlerup Tale for DF i 2003.
ForumindlægJeg er blevet sat til af lave en Retorisk analyse af en tale fra DF's landsmøde i 2003. http://www.danskfolkeparti.dk/Forfatterinden_Ulla_Dahlerups_%C3%A5rsm%C3%B8detale_2003.asp Opgaven skal indeholde: Indhold: -Afsender – information – modtager (udfyld) -Bestem talens... -
Hvad vil det sige? :)
ForumindlægHejsa! Jeg skal omskrive digtet "Moderne skønhed" af Michael Strunge, til en prosaberetning. Men hvad vil det sige? Er der nogen der nogensinde har lavet en anaylyse af dette digt, som evt. kunne hjælpe? Men i alt fald: Hvad menes der med, at jeg skal omskrive digtet til en pr... -
Nogle som har lavet (læseprøve 9-6)
ForumindlægNogle som har lavet (læseprøve 9-6) -
Hjælp til at finde svagheder
ForumindlægHej, jeg er i færd med at skrive en engelsk aflevering og ville hører om der er en der ville læse den igennem (det er kun 1 side på engelsk) for, at fortælle mig, hvor jeg har mine svagheder som jeg kan rette inden jeg aflevere den. Jeg vil altså kunne lærer noget ud fra jeres rettelser og derved... -
Egnet til HTX
ForumindlægHej Jeg har lige fået vide af min lærer at, hvis jeg ikke forbedre mine karakter til næste standpunkt, så må jeg nød til at tage 10 klasse også derefter gym, men jeg vil gerne helst tage HTX ligeefter niende, hvad skal jeg gø... -
Engelsk essay grammatik
Forumindlæg· To be successful in school, you have to fight for it. It is not something that just comes. But you must learn something from your teacher, and you also have to make your homework good. Don’t do your homework to fast, take a good time about it. You need to be better to r... -
Elektrongas
ForumindlægHejsa. Nogen der ved hvad elektrongas består af?? -
Tvangssterilation
ForumindlægNogen der ved, hvor mange mennesker, der blev tvangssteriliseret i Danmark fra 1920'erne til 1930'erne? Tak på forhånd -
hjæælp!!!! konstruering
Forumindlæghej, jeg er totalt stået af...... hvad gør jeg???? på forhånd tak.... -
rettelse af engelsk oversættelse!
Forumindlæghejsa, jeg skal oversætte dette stykke i en opgave, er der nogen som kan se nogle fejl, eller en bedre måde at sige det på, så ville jeg blive glad :-) dette er det der skal oversættes: Jeg er en frygtelig hare når det drejer sig om at flyv... -
Kanonlisten-Hjæææælp
ForumindlægEr der et klogt menneske, der kan svarer mig på hvorfor Tom Kristensen/Tom Aage Kristensen, kom på Kanon listen? - Tak -
Men instead of mans
ForumindlægNogen der ved hvorfor det kaldes men istedet for mans når man skal sige det i flertal? -
Den kroniske uskyld HJÆLP !!!!!
ForumindlægSo i need to answer these question in a oral test next wendsday and i was hoping that someone could help me ? :) There were many other but i could answer them and these are the question that i couldn't :( Emner til mundtlig eksamen i „Den kroniske uskyld“ af Klaus... -
Hjælp!! (Termiskprøve)
ForumindlægHej folkens derude, jeg vil bare lige høre om hvad for nogle fag der er vigtigst til den der TERMINSKPRØVE???? Håber der er nogle der har svar til det jeg skal have hjælp til......:) Tak på forhånd!!:) Skal bare lige siges at jeg kun går i 8 klasse, så det er min førske terminskprøve (V... -
Personkarakteristik
ForumindlægKan karakter nr. 1’s tanke eller holdning omkring karakter nr. 2’s personlige egenskaber godt være en direkte personkarakteristik af karakter 2? F.eks. karakter nr. 1 tænker: ”Hvor forstandigt og lærd han dog er. Hvor han dog ved besked om mange ting.” Og på samme tid: &r... -
Fucking julehistorie på engelsk:((
ForumindlægJeg er sådan lort til Engelsk.... Okay altså jeg skal skrive en julehistorie på engelsk. Er der måske nogle der har en ide eller der kan hjælpe mig med at skrive den?
