Søgning på: kemi b isis. Resultater: 19721 til 19740 af 96602
-
Amfoion
ForumindlægJeg sidder med dette spørsmål i kemi, og kan ikke lige finde svaret. nogen der kan hjælpe?? Forklar hvorfor amfoionen er polær og dermed hvorfor de fleste aminosyrer er meget letopløselige i vand -
Korrosion
ForumindlægHej, jeg skal gøre rede for korrosion og om hvorledes denne kan modvirkes. Jeg har ikke rigtig kunnet finde noget om det i mine kemi bøger, er der nogen der kan hjælpe :/:/ ?? -
reaktionsskema
Forumindlæghey jeg har fået det spørgsmål i kemi og har virkelig brug for hjælp til at løse det spørgsmålet: vis og forklar hvordan man afstemmer reaktionsskema for forbrænding af bezin og enthol -
methanol
ForumindlægHVordan fremstilles methanol? Altså ethnanol kan fremstilles ved at addere vand til ethen, men hvad med methanol.. håber nogen kan svare skal op i fysik/kemi eksamen på tirsdag... -
Elektroner, protoner og neutroner
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er er igang med at lave en opgave i fysik kemi om Atomer, ioner og molekyler. Jeg tænkte på om i ikke ville være søde og forklare lidt om et atoms opbygning? :-) -
Psykologi videnskab ?
ForumindlægHej Alle Kan man godt sige at psykologi også er et videnskab el. i hvert fald godt arbejde med et videnskabeligt fag såsom biologi og kemi mht. sygdomme som AHDH, auteisme og stress ? Tak på forhånd. -
alkohol
Forumindlæghej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på -
Fysik Eksamen!
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd. -
sæbe forsøg. Hjælp!!!!
Forumindlæghej jeg går i 8. klasse og skal til fysik/kemi prøve nu til sommer og jeg kan ikke komme på nogen nemme og hurtige forsøg til over emnet sæbe. jeg har virkelig brug for hjælp!!! -
nogle forsøge om kalk
ForumindlægHej jeg har mundtlig exam i fysik og kemi den næste uge og jeg skal lave nogle forsøge om kalk , hvad for noget forsøge jeg kan lave ????? med forklarelse PLZ tak :;) -
Hjæææææææææææælp !!!!! (meget vigtigt til exam)
ForumindlægHej jeg har kemi exam og jeg skal fortælle om kloride ,men jeg har ingen ide om det , derfor jeg har meget brug for hjælp og jeg skal lave nogle forsøge , hvad for noget forsøge skal jeg lave ?????? tak -
hjælp :)
Forumindlæghej på fredag har jeg fysik og kemi mundtlig exam , så jeg skal lave nogle forsøge om transformation- ensretning og vekselstrøm. hvad for noget forsøge kan jeg lave ?????? -
Alkoholprocent
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp?????????? -
FYSIK SPØRGSMÅL! HJÆLP..
ForumindlægPå Tirsdag skal jeg op i Fysik/kemi(fsa) og jeg har fået dette spørgsmål på mit repetions ark, er der nogen der ved dette, vil jeg meget gerne have jeres hjælp??! Hvad er sammenhængen mellem radioaktivstråling og ioniseretstråling?? -
Noter på STX?
ForumindlægHej Hvordan tager i noter på de forskellig fag på stx? bruger i den samme metode til alle fag eller er det forskelligt? Hvis i bruger computeren, hvilen program bruger i så fx i kemi? på forhånd tak -
lektiehjælp
ForumindlægHej derude Jeg har brug for hjælp til fagene biologi, fysik og kemi Er der nogen der tilbyder privat lektiehjælp eller ved i hvor jeg kan få hjælp henne over internettet? -
Science året SDU
ForumindlægHej Jeg søger brugte bøger til science året på SDU til fagene: Biologi, Biokemi og kemi. Håber i kan hjælpe mig. Thanks i advance -Nicky -
Hjælp til hypotese
ForumindlægHej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi. -
emne???
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive srp i matematik og kemi.. og ville høre om emnet syre base titrering med henblik på kemisk ligevægt, var et godt emne ?? Håber der er nogen der vil svare:) -
AT-synopsis
ForumindlægHej allesammen jeg skriver om kampen for det gode liv herunder depression i faget kemi A og psykologi C har i nogle gode ideer til underspørgsmål (delkonklusion) til min synopses?
