Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19741 til 19760 af 36437
-
spørgsmål
Forumindlæger der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan øve sig på latin og bøjninger. jeg har eksame om 4 dage. -
Kontaktlinser i saltvand.
ForumindlægHjæælp! Jeg har trukket kontaktlinser i saltvand til min afsluttende nv-eksamen.. Er der nogen der har haft samme opgave? -
udfordrene dispositioner til 9.klasse
ForumindlægHej, er der nogle af jer der har nogle virkelig udfordrende dispositioner til eksamen 9.klasse til hhv. emnerne: Syre, base, salte og metaller. -
AT talepapier
ForumindlægJeg har lige skrevet mit talepapier til AT eksamen som jeg skal op til i morgen og ville spørge om der var en der kunne tænke sig at læse den igennem. Den handler om klimaændringer. -
hvordan regner man denne regne stykke
Forumindlæghej jeg fik denne opgave til eksammen det var 2x(y-b)*h=2x(y+b)*h= og jeg ved ikke svaret' -
har du sympati?
ForumindlægHej derude, jeg er VIRKELIG PÅ R***EN! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette en lille tekst, som skal bruges til eksamen imorgen TIDLIGT?!!!??? -
Billede-hip hip hurra af Krøyer
ForumindlægHej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(: -
American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds
Forumindlæghej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen. -
Akut hjælp!
ForumindlægStår og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-))))))) -
Hvordan foregår eksamenerne?
ForumindlægHej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager -
BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen. -
Sne i Himalaya
ForumindlægJeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe? -
Nogen der kan hjælpe?:I
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(: -
Konstruktiv og destruktiv interferens
ForumindlægEr der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-) -
Gitterformlen
ForumindlægHvad er det helt præcis den går ud på? Skal til eksamen om 24 timer, og kan slet ikke få den til at hænge sammen... -
Analyse af muldskud?
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af muuldskud af Henrik Pontoppidan? Skal til eksamen på tirdag... -
Neutralisering af base med syre
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre? -
Forskellen på reportage og feature
ForumindlægHej :-) Jeg skal i eksamen i artikler. Er der nogle, der kort kan forklare forskellen på en reportage og feature? På forhånd tusind tak :-) -
Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig. -
Fremmedarbejderen og bagerjomfruen
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk eksamen her på mandag, og der er blevet opgivet en tekst af Klaus Rifbjerg, som hedder Fremmedarbejderen og bagerjomfruen. Er der nogle af jer der har et resume til den?
