Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1961 til 1980 af 181597
-
skriftlig eng.
Forumindlæghej Er der nogen som har kendskab til en internetside med eksamens opgaver til engelsk niveau b. -
skriftlig point
Forumindlæghej hvor mange point skal man have i engeslk for at bestå for jeg skal nemlig imorgen til eksamen er mega nervøs -
bestemt a
ForumindlægEn som kan hjælpe? -
eksamen
ForumindlægNogle der kan hjælp med opgave 3 (dolkhaler)+ 4 bakteriel ) For er helt blank -
Mundtlig eksamen i engelsk A
ForumindlægJeg skal til eksamen i engelsk den 20. juni, og jeg er rigtig nærvøs for denne eksamen selvom der er lang tid til. Problemet er, at jeg ikke er så god til engelsk, og er ikke så god til min engelsk udtale. Har I nogen gode råd til, hvordan jeg kan forbedre min udtale? -
Engelsk A - mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg skal snart op til engelsk mundtlig eksamen, og har læst op på det meste af det som der er at læse op på. Så nu ville jeg egentlig gerne bare øve eksamens situationen hvor jeg trækker en ukendt tekst, problemet er bare at jeg ikke lige kender en ukendt tekst, på 3-6 sider, som svarer til ... -
Hjælp til skriftlig engelsk.
ForumindlægHej :) Jeg går på gymnasiet og har lige afsluttet mit andet år. Jeg har desværre engelsk på A og er meget dårlig til det skriftlige. Jeg vil høre om der nogen der gider at hjælpe mig med mine engelsk stile. Jeg vil meget gerne forbedre mig på mit sidste år og ikke afslutte det med noget helt vild... -
Kommunikation/IT A eksamen - hvordan?
ForumindlægHej, Jeg går på HTX og skal her på mit sidste år til eksamen i Kommunikation/IT, som vi har haft igennem alle 3 år. Desværre har informationer omkring den mundtlige eksamen mildt sagt været ringe. Vi har i forvejen skulle aflevere en såkaldt "prøvemappe", hvor vi beskriver nogle udvalg... -
Matematik MUNDTLIG eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilke underemner der præcist ligger under deskriptiv statistik, altså fx. sumkurve histogram frekvener osv... -
Eksamen!
ForumindlægER der nogle, der har resultaterne på naturfag skriftlige prøver, dem som man normalt har til terminsprøver. -
Eksamen Samf. A niveau
ForumindlægHvordan foregår forberedelsen til samfundsfagseksamen på a nieveau og hvor lang tid har man til forberedelse??... -
Dansk A Eksamen Kronik
ForumindlægHej, gider i ikke give et respons på kronikken jeg skrev til eksamen i dag. Generation Y. -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ... -
Matematik A forberedelse
ForumindlægHi SP. Skal på HTX her efter sommerferien og gad godt være lidt på forkant i matematik og tænkte på om man på nogle måder kunne lave div. opgaver etc. for, at forberede sig så man ikke er helt lost i timerne... Tænker ikke de helt ville opgaver, men mere noget grundlæggende som indgår i andre stø... -
Repetition skriftlig kemi
ForumindlægHej! Jeg skal her om 2 uger til skriftlig kemi eksamen, og tænkte på om der måske var nogle som havde nogle gode tips, og ideer til hvordan man kunne repetere, og hvordan i evt selv gør/har gjort. Er selvfølgelig klar over at man bare kan gennemlæse sine kemi bøger, men det er jo ikke altid ting... -
Historie A eksamen - problemstillinger
ForumindlægEr det for meget at have 4 problemstillinger? Jeg har fået opgivet 9 kilder, hvoraf jeg bruger 6 af dem + selvvalgt kilde. -
Samfundsfag A - HJÆLP til mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, jeg har her til morgen været oppe og trække emnet til min Samfundsfag A eksamen imorgen tidlig kl. 9.00 Emnet er: De døde ideologier og velfærdsstaten Bilagene lyder: 1. Artikel - Vi har brug for en ny værdipolitik 2. Artikel - Nye partier på vej 3. Figur - En fordeling... -
Engelsk A eksamen
ForumindlægHej :) jeg skal til mundtlig engelsk A eksamen i morgen tidlig, og til det mangler jeg en analyse/fortolkningsmodel til den ukendte tekst jeg trækker. Er der nogen der ligger inde med sådan en model eller noter dertil? Samt noter til litterære begreber "literary terms" Jeg ville blive s... -
om-eksamen dansk A mdt.
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for jeres hjælp derude! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan tage en om-eksamen? Mod betaling - det ved jeg godt! Kommer jeg til at få min studenterbevis alligevelle sammen med de andre samme dag? eller i... -
samf a mundt. eksamen
Forumindlæghey there. jeg er desværre så uheldig, at mit ene eksamensfag i år er blevet mundtlig samfundsfag, som jeg har på a-niveau. jeg skal op i næste måned, så der skulle være god tid til at læse op, men jeg synes alligevel, det er mega uoverskueligt. jeg tænkte, om der var nogle herinde, der havde e...
