Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19781 til 19800 af 135334
-
Rettelse af oplæg til tysk eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen og skal indlede med et oplæg omkring min udleverede materiale som jeg har 24 timer til. Jeg kunne dog godt tænke mig at få rettet oplægget en anelse til. Det er på ca 600-700 ord. OBS: Det skal ikke være en perfekt rettelse. Der må gerne være småfejl hist og h... -
Nyttige ord til eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Da jeg skal til eksamen i mundtlig tysk i morgen, tænkte jeg på om, der var nogen af jer, der havde en ordliste over nyttige ord. Jeg går på den gamle reform, og der må man ikke medbringe en ordbog i forberedelsen. Til gengæld må man medbringe alle de kopieret sider man lystrer. ... -
Billedkunst eksamens projekt
ForumindlægHej, jeg skal til at igang med mit billedkunst eksamens projekt. Temaet er: Hvorfor, hvordan og med hvilke konsekvenser "putter" vi hinanden i kasser "BOXED"? diskrimination, m.m. Nogen der kender nogle kunstere der har lavet noget med dette tema, eller hvis i har en fed idé? -
HÆVN OG TILGIVELSE DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen, jeg har trukket emnet hævn og tilgivelse i min mundtlige dansk eksamen. Jeg kan simpelthen ikke finde på nogle gode oplæg at bruge, jeg kan bruge både tekster, billeder, film, ALT! Min lærer har givet mig 'de blå øjne' af Karen Blixen, men synes overhovedet ikke om... -
Eksamen spørgsmål nr. 6
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 7
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
eksamen spørgsmål 14
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 15
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 4
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 5
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Hjælp til AT-eksamen om overproduktion
ForumindlægHej folkens Jeg skal snart op i AT-eksamen, og jeg har om skrald og affald - herunder har jeg valgt at kigge på hele vores forbrugskultur. Mit spørgsmål er så: Hvilke diskurterende underspørgsmål kunne man stille til dette emne? P.S: Hvis der er nogen der har et par link om forbrug og sammenhæ... -
Tekster til mundtlig tysk eksamen!
ForumindlægJeg skal have lavet en disposition til min første mundtlige tysk eksamen. Jeg går i 9. klasse, og derfor er det meget svært at finde tekster på nettet, som er på mit niveau. Mit emne er Arbeit/praktikum, og udfra dette skal jeg finde fem sider (hver på 1300 ord). Jeg håber, der er nogle, som en... -
AT eksamen mandag!
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i AT eksamen mandag morgen. Fagene er religion og samfundsfag. Emnet er terrorisme. Jeg er i vildrede mht. metoder - er der nogen, der kan hjælpe mht. forståelen af metoder? Hvis der er nogen, der har tid og lyst til at give lidt feedback på min synopsis, vil jeg meget g... -
IDAG - eksamen fysik lyd
Forumindlæghej i dag ska jeg til eksamen i fysik.. Jeg har projekt om lyd. jeg er bare meger forvirret over, at når der opstår stående bølger i et resonansrør, hvorfor man hører lyden forstærkes ved KNUDEpunkterne (hvor der er destruktiv interferens) og ikke ved bugebunkgerne?? nogen der kan forklare det?
