Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19781 til 19800 af 34369
-
sygeeksamen
ForumindlægHej. Jeg er ved at blive student. Jeg mangler kun en eksamen så er jeg student. Problemmet er bare, at jeg har det virkelig dårligt disse dage, da min far er syg og skal operares. Jeg kan ikke rigtig koncentrere mig om eksamen, da jeg konstant kommer i tanke om min far. Men sammetid vil jeg ge... -
til alle jer der hjalp mig med religion...!!
Forumindlægfolk har været enormt hjælpsomme herinde, og det hjalp mig virkelig gennem min eksamen!! Jeg kan ikke huske alle navnene, men nogen hjalp mig med islam, og nogen med en tolkning af en lignelse... Synes virkelig det er vildt at folk har et sådant overskud til at hjælpe andre, i en tid, hvor de sel... -
Fremdriftsreformen ved ikke-bestået?
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål vedr. fremdriftsreformen, og hvis man ikke består en eksamen.. Jeg har nemlig læst, at man så skal tage faget/kurset igen udover de 30 ECTS (nye ECTS) i næste semester. Men betyder det så, at man ikke blot skal tage eksamen igen (re-eksamen), men også hele faget/kurset i... -
HJÆLÆÆÆLP
ForumindlægJeg har et gammel eksames spørgsmål fra min venindens fysik/kemi eksamen. Jeg prøver at forberede mig til min egen eksame her om en uge. Hvis nogen jer der kan hjælpe mig med dette spørgsmål vil det være rigtig fedt: ______________________________________________________________ Vis forskellige o... -
Haster "Musik eksamen"
ForumindlægHejsa! Jeg skal til musikeksamen om en lille uges tid, og jeg er virkelig dårlig til at gå til eksamen. Så jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode hjælpemidler i form af nogle gode noter eller andet? For jeg føler ikke rigtig jeg har styr på hvad jeg præcist skal og hvad en god "op... -
eksamenssæt 2003-8-1V
ForumindlægHey :)Ville lige høre om der var nogle der sad inde med nogle løsninger til eksamenssættet - november-december 2003Matematisk linie 1-årigt forløb til A-niveau.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/Vinter03/2003-8-1v-ud.pdf?menuid=150560og http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver... -
Betaling for hjælp
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i naturfagspakken på HF og har brug for hjælp. Det drejer sig om alle tre fag, (bio, kemi, og geo) men særligt i kemi har jeg brug for hjælp til den matematiske del. Jeg har desuden brug for hjælp til at gennemskue de øvelser og rapporter der indgår i vores pensu... -
Søger ekstra biologi lærer - lønnet
ForumindlægSøger ekstra biologi lærer - lønnet 03. 8 2012 af Jasmin Hej. Jeg søger en ekstra biologi lærer, der op til biologi eksamen som kan hjælpe mig under de 24-timers forberedelse inden selve eksamen. Jeg skal op d. 8/ 6 2012 kl. 10.30. og får udleveret eksamens opgave d 7/8 2012 kl.10.30. Person... -
Kemi notater
ForumindlægJeg skal op tli kemi´B eksamen om 2 uger. Jeg er virkelig dårlig til kemi og ved slet ikke hvordan jeg skal kunne forsvare min årskarakter. Er der nogen der kunne hjælpe lidt ved at fortælle hvordan eksamen foregår og hvis i evt. har nogle noter jeg kunne se på ville det virkelig redde mit liv. ... -
Fransk eksamenstekster
ForumindlægHej er der nogen der har nogle fransk eksamens tekster FSA 9.klasseniveau skal oppe til fransk eksamen ifoelge den gamle eksamen hvor man traekker en ukendt tekst. bare scanne dem ind har spurgt min laerer men siger at skolen ikke har fler s[ please send nogle til min email eller upload dem. mi... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige på 18 år, der søger en lektiehjælper idet jeg skal op til eksamen i Matematik A her til sommer. Jeg går på 3. år på STX i Aalborg, og vil derfor gerne allerede nu begynde at få alt det man skal vide på plads til eksamen i matematik. Jeg tænker det det kunne være en gang om u... -
Privat lærer til B-niveau søges?
ForumindlægSøger en "privat lærer" som har matematik på min B-niveau... Primært til "undervisning" over computeren, men også gerne en der bor i nærheden af Aalborg så lidt privat undervisning kan lade sig gøre når eksamen nærmer sig... Søger ikke til fast undervisning HVER uge... Det v... -
Mediefagseksamen: kortfilm
ForumindlægHey alle, Jeg skal snart til min første mundtlige eksamen på universitetet og jeg skal op i en kortfilm, som jeg har lavet sammen med 5 andre. Vi har ikke fået meget information om eksamen, så hvis der er nogen søde mennesker, der kunne fortælle mig lidt om det, ville jeg blive super glad :-)... -
Statistik hjælp søges på universitetsniveau
ForumindlægJeg er uddannet hoteløkonom og læser videre til virksomhedspsykolog, jeg har studenter eksamen med matematik som hovedfag og har afsluttet med 12-tal-dvs at jeg er ikke logik- eller/og tal-handicappet-MEN jeg kunne godt bruge hjælp til at forberede min statistik eksamen den 5.3. især fordi jeg ... -
Eksamenshjælp?
ForumindlægJeg er desværre så uheldig at skulle til mundtlig eksamen, B-niveau kemi. Begge gange jeg har været oppe i kemi (afsluttende 9. og årsprøve 1g) er det gået galt (6/02 taller) og jeg er efterhånden skrækslagen for eksamen, især i dette fag. Er der nogen der har gode erfaringer med lektier-eksame... -
Hjææælp
Forumindlæghej :) jeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen i matematik.. Jeg har fået uddelt de spørgsmål som kan blive stillet til eksamen 8dog kan de være blevet rettet lidt til 5 dage inden eksamen) men jeg sidder med dette spørgsmål : rentesregninng og annuitetsregning: Gør rede for renteforml... -
Eksamensform i kemi c
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi om et par dage. Min sidste eksamen :D.. Jeg ved bare ikke, hvordan eksamen forløber. Vi har fået udleveret nogle titler, og har 24 min forberedelse og 24 min eksamen, tror jeg. Det jeg ikke ved er, om vi får nogle spørgsmål udleveret eller om vi bare skal snakke om en af d... -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej Jeg er matematisk sproglig student. Jeg havde matematik på A-niveau i 3.g og gik til eksamen i dette. Imidlertid dumpede jeg min mundtlige eksamen i Mat A i 3.g. Jeg var ikke til eksamen i Mat B i 2.g. og fik 8 i årskarakter (13-skalaen) Mit spørgsmål er nu, om jeg har Mat B eller om jeg hv... -
Tager de min SU tilbage?
ForumindlægHej folkens. Der er sket det at jeg for nogle måneder siden droppede ud af mit studie i Århus, men jeg er blevet ved med at modtage min SU, selvom jeg rent faktisk ikke kom til timerne eller har tænkt at gå op til eksamen. Så er mit spørgsmål: Kan SU finde på at tage noget af min SU tilbage når ... -
Fysik Experimenter Hjælp ! :O
ForumindlægHej alle, jeg skal til fysik eksamen her på torsdag. Den helt normale folkeskole eksamen. Og jeg står med det problem at jeg ikke har nogle forsøgs ark, Og da jeg skal fremvise et forsøg, har jeg virkelig brug for nogle. Er der ikk nogle der har nogle forsøgs ark med de forskellige emner eller e...
