Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 19781 til 19800 af 36784
  • hjælp! pramipexols kemiske opbygning

    Forumindlæg
    Jeg skriver SRP om Parkinsons sygdom og jeg er blevet bedt om at redegøre for pramipexols kemiske opbygning. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg er helt lost. Hilsen den forvirrede
  • Newton lov og fri fald/fald med modstand

    Forumindlæg
    Der var der en pige som spurgte mig om en udledning af en matematisk model af fri falden og falden med modstand for hendes SRP Desværre ved jeg ikke mere hvilken tråd(emne) det var Men vedhæftet ligger noget
  • hvad betyder det?

    Forumindlæg
    Hej! En af mine opgaver i SRP går ud på at diskutér modellens forudsætninger og brænsninger? men hva betyder det ? og hva ska jeg her ? håber i ka hjælpe mig!!!!
  • Vurdering af målgruppe og positionering

    Forumindlæg
    Hej :) Er igang med SRP, og ville bare lige hører om der er nogle af jer der har nogle gode forslag til hvordan man vurdere en målgruppe ? :) Derudover skal jeg vurdere hvordan de positionere sig - hvordan gør jeg det :) ? Tak på forhånd.
  • Positioneringsstrategi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med min SRP og skal se på et produkts positioneringsstrategi, men jeg kan intet finde om det. Håber der er en derude, som kan hjælpe mig med, at fortælle mig, hvor der står noget om det. På forhånd tak. :)
  • depression

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om depression til srp til min analyse del vil jeg gerne analysere et forsøg vedrøende depression men hvordan kan man lave et forsøg med depression?
  • Iodklokken og lotka-volterra

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg vil i min SRP opgave udføre forsøget Iodklokken- mit spørgsmål er så kan iodklokkens oscillerende system beskrives gennem lotka-volterra?
  • Dæmpede svingninger

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der evt. sidder inde med nogle forsøg eller kender nogle forsøg med dæmpede svingninger? Det er til SRP i MAT A og FYS B. På forhånd tak.
  • Hans og Grete

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg har et spørgeskema med blot to spørgsmål til min SRP rapport som jeg rigtig gerne vil have i svarer på, på dette link: http://www.surveymonkey.com/s/GMYD3XK På forhånd tak :)
  • emne???

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal skrive srp i matematik og kemi.. og ville høre om emnet syre base titrering med henblik på kemisk ligevægt, var et godt emne ?? Håber der er nogen der vil svare:)
  • Valg af emne

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og skal vælge mit emne til SRP. Jeg har valgt fagene Kom/IT og Dansk. Hvilke emner indenfor de to fag kunne jeg skrive om? Kunne være godt med lidt inspiration. Tak
  • Pär lagerkvist: far och jag teksten?

    Forumindlæg
    Hejj! Er der nogen der ligger inde med teksten, som kan scanne den ind og lægge den op eller ved hvor jeg kan finde den på nettet? Jeg skal bruge den til min srp, og jeg kan ikke finde den nogen steder :/ Hjælp!
  • A, B, C tæller

    Forumindlæg
    Er det korrekt at: A tæller 2. B tæller 1 1/2 C tæller 1 AT tæller 1 1/2 Hvad med SRP, tæller den 2?
  • Randzonelovgivning

    Forumindlæg
    Hej allesammen :-) Til december skal jeg skrive SRP om Randzoneloven i samfundsfag og biologi. Derfor vil jeg høre om der er nogle der har noget godt matriale jeg kan bruge, eller noget andet jeg skal vide?
  • Knas med promotionen

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal i min SRP finde ud af hvordan Hay skal promovere sig på det australske marked. Hvilke modeller og analyser også videre kan jeg bruge for at finde frem til hvilken slags promotion de skal benytte?
  • Dækningsbuget

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skriver SRP om elektroniske medier. I den forbindelse skal jeg opstille et dækningsbuget. Er der nogen som kan forklare hvorledes dette gøres ? på forhånd tak :) Mvh lasse
  • Stolthed og fordom

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der tilfældigvis har læst ''Pride and prejudice'' og gerne vil hjælpe mig med min SRP opgave ? :) På forhånd tak
  • Appelformer i brevanalyse?

    Forumindlæg
    Hej venner, Jeg sidder under min SRP og skal foretage en analyse af et brev. Kan man i en brevanalyse inddrage appelformer som etos, patos og logos, eller hører det ikke til her? På forhånd tak, Julie
  • Depression

    Forumindlæg
    Hej jeg laver SRP i biologi a og psykologi b. Jeg skal redegøre for nogle psykologiske teorier om depression, er der nogle der kan hjælpe mig på vej?
  • Bevise formler - Fibonacci

    Forumindlæg
    Hej allesammen Sidder her med en SRP-opgave om Fibonacci. Og er lidt i problemer med en del af opgaven. Opgaven lyder: Du skal bevise følgende formler - Formlerne er vedhæftet i dokumentet. Håber på svar Mvh. matematikboy