Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19801 til 19820 af 45450
-
Litterær artikel
ForumindlægHej Jeg skal skrive en litterær artikel omkring diget "BARNDOM" af Yahya Hassan, og har fået at vide jeg skal "formuler en problemstilling, jeg vil lade din litterære artikel tage udgangspunkt i". Jeg er ikke helt sikker på, hvordan en sådan problemstilling kan komme til at ... -
Tysk eksamens opgave - Edna und Mortiz!!! HJÆLP
ForumindlægJeg har skrevet oversættelsen. Jeg forstår ikke helt historien er der nogen der har en færdig lavet opgave, som jeg kan få inspiration fra? :) Det vil betyde meget! -
HJÆLP!!! EKSAMEN!
ForumindlægHej alle! Jeg har et lille problem, da jeg skal til mundlig eksamen her i juni og jeg kan ikke finde en teks af forfatteren Helle Helle. Jeg skal finde en tekst fra hende, som jeg kan perspektivere til "på et tidspunkt i foråret" :) Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kende... -
Eksame! hjæællp
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk eksamen her på onsdag! Og jeg skal lave en berretermodel ud af min tekst! Jeg har valgt Ghettoguide af yahya hassan som fordybelses område! Er der nogen der har læst den? som kan hjælpe mig med at lave bererretermodelen? Jeg skal lave! Anslag præsentation uddybning... -
De taksonomiske niveauer
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til årsprøve i samfundsfag i morgen og jeg har 24 timers forberedelse til at lave min synopsis. Jeg kender lidt til de taksonomiske niveauer, men min lærer går meget op i, at vi rammer dem godt, og at vi har styr på at skelne mellem de 3 niveauer. Jeg håber der er en venlig... -
95% Konfidensinterval - dobbeltbestemmelse.
ForumindlægJeg har en opgave i statistik (går på bioanalytikeruddannelsen), som volder problemer. Jeg skal lave et 95% Konfidensinterval ud fra middelværdien på to målinger (en dobbeltbestemmelse). Hvordan søren gør jeg det. Kan godt finde ud af at lave et konfidensinterval, men er i tvivl om hvordan jeg g... -
novelle handling????
Forumindlægjeg ved ikke hvilket emne jeg vil have til min dansk novelle -
Regression overordnet
ForumindlægHej alle jeg er lige primært igang med at skrive SRO hvor at jeg skal forklar hvad regression er sammen med hvilke former regression der og til sidst hvad man bruger dem til. Nogle der kunne hjælpe det er virkelig en nød situration. -
Vektorfelt vs. faseportrætter
ForumindlægHej, Hvad er fordele og ulemper ved at vælge at vise løsningkurver (faseportrætter) fremfor et vektorfelt? -
Forklaring af elektroforese
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe mig med at forklare resultatet af elektroforesen (bilaget)? Ville hjælpe utrolig meget Tak på forhånd :) -
inspiration til skat
ForumindlægHej :) jeg sidder med en ØG-opgave hvor jeg skal op til en mudltig eksamen, jeg har valgt emnet forstå din skat dvs. jeg skal finde nogle underemner under skat. er der nogen der ved hvad man kunne gå ind og snakke om? -
Pesticidanalyse
ForumindlægNogen som kan forsklare mig, hvorfor indsprøjtning af pesticid koblet på forskellig måde til proteinmolekylet får musene til at producere forskellige antistoffer. -
eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i dansk, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvilke ting man får mest brug for til eksamen. Altså om det er de forskellige perioder som fx Romantikken og Naturalismen samt forfatter biografier som er det væsentligste at læse på, eller om det er de digte, noveller og... -
punkter i virksomhedsanalyse
ForumindlægVil bare lige hører hvilke punkter i mener kunne være vigtig en en virksomhedsanalyse, der er tale om et mindre aktieselskab der ikkeer børsnorteret.jeg har selv:- Historie- Økonomi, regnskabsanalyse- Arbejdsforhold, arbejdsmiljø, antal medarbedere- Produkter, brancher, NACE-koder- Miljøforhold- ... -
Rational choice vs. downs model
ForumindlægHej.. jeg tænkte på hvad forskellen på rational choice og downs model for vælgeradfærd... det er som om de er beskrevet på samme måde, herinde på forumet.. på forhånd tak... -
Hvilke valgkriterier (afsætning)
ForumindlægJeg har 3 spørgsmål som skal besvares..jeg har besvaret 2 af dem...men har problemer med den ene, så håber meget i kan hjælpe mig..Opg. 6.16)Familien Oxholm overvejer at tage på skiferie i Norge. Børnene vil helst til et skiterræn med mulighed for at stå på slalomski, mens forældrene helst vil ti... -
Haster
ForumindlægHvordan laver man problemformuleringen til Dansk Historie opgaven??? -
Hjælp til SSO
ForumindlægJeg er sidder og skriver SSO inde for området "udfordringer i det danske sundhedsvæsen", men er gået i stå ved dette spørgsmål: " Diskuter og vurder effekten af disse tiltag, i forbindelse med det fremtidige pres på det danske sundhedsvæsen og den danske velfærdsmodel". Je... -
Fortolkning haster!!
ForumindlægHej!! Er der nogen som har lavet en fortolkning af folkevisen Jomfruen og Dværgkongen som vil hjælpe? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal skrive. På forhånd tak :) -
Hvor meget skal et review fylde?
ForumindlægHej alle jer her inde. Jeg sider lige med et review, men jeg er ikke helt sikker på hvor meget sådan et review skal fylde? Nogle der kan hjælpe mig? Mvh. Nadja89
