Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 19801 til 19820 af 103789
-
fedme
Forumindlægnogen der ved hvor jeg kan finde noget om fedme i relation til psykologi ?? eller ligger inde med nogle noter jeg eventuelt kunne bruge ? -
Novelle genre træk
ForumindlægHej jeg har brug for nogle gode noter. Skal helst være kort. Men skriv ellers, alt hvad du ved om noveller:-) -
FREUD!!!
ForumindlægHej hej, Er der nogen der har nogle gode noter omkring Freuds teorier og tanker, som de evt. kunne tænke sig at dele med mig? -
Hjælp hvad bedtyder det.
ForumindlægOvervej og noter hos hvem synsvinklen primært ligger i de enkelte kapitler. -
Ånd og krop i antikken
ForumindlægHey Er der nogen der har noter om Ånd og Krop i antiken som kan dend den til mig for jeg vil gern læse på det. Tak på forhånd. -
Bowling for columbine
ForumindlægEr her nogle som har noter til filmen bowling for columbine eller skrevet en opgave om den i faget dansk, som jeg kan se? Det vil være en meget meget stor hjælp hvis nogen havde... mange tak :) -
Psykodynamik
ForumindlægHej alle dejlige mennekser er der en der kan forklare sammenhængen mellen pskykoanalyse og psykoanalysen(freud) og forklare psykodynamik teori? Noter måske På forhånd tak for hjælpen -
Lola Lago lejos de casa
ForumindlægHej Er der nogen der har læst Lola Lago lejos de casa og kan fortælle mig kort om hvad det handler? eller er nogen med noter fra bogen? -
British imperialism
ForumindlægNogle der har nogle goder noter omkring british imperialism? Skal gerne bruges inden onsdag! -
Æneiden
ForumindlægHej, er der nogen der har noter til æneiden 6 sang, da jeg sidder og læse den men kan bare ikke forstå det? Det er fra vers 400- 900 -
Eksamen
ForumindlægHey venner! Så er det tid til en matematik eksamen. Er der nogen som har nogle gode noter til i morgen?? Kunne virkelig godt bruge nogen -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Computer med?
ForumindlægHej! Skal op til dansk mundtlig på tirsdag, har alle mine noter på computeren, men må jeg egentlig medbringe den under forberedelsen? -
AT emne - hjælp
ForumindlægNogen der har noter eller lavet en AT- synpose om det moderne gennembrud - fokus på kvinder? Eller har ideer til hvad man evt. kunne komme ind på? Fag er historie og dansk. Tak på forhånd! -
Energi
ForumindlægJeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie -
Robert Frost
Forumindlæghey.. er der nogen der har læst eller har noter/kommentarer til ditet: Dedication af Robert Frost ville være en stor hjælp på forhånd tak! -
den kolde krig
Forumindlægmangler akut noter til den kolde krig og Churchill's tale i fulton. Nogle der kan hjælpe? -
HJÆLP!! Tysk - Haster
Forumindlægnogle der har noter til "Mein Sonntag" JUMA 3/2002 ? Skal bruge dem i dag...jeg skal op i tysk i morgen. Hjælp mig please.... -
24 timers forberedelse
ForumindlægHej med jer.. Er der nogen der har skrevet om teksten Die neue Wohnung.. Eller eventuelt har nogle gode noter om teksten ?
