Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19841 til 19860 af 325233
-
Haster
ForumindlægHåber der er en der hurtigt kan hjælpe mig! Jeg kan simpelthen ik huske hvordan man finder minimum for en funktion. Opgaven er: f(x) = x^2 - 3x Bestem minimum for funktionen. Hjælp. -Hvordan løser jeg denne? -
sikkerhedspolitik
Forumindlæghej alle jeg tænkte på om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med forskellen på blød Sikkerhedspolitik og hård sikkerhedspolitik. Hilsen Christian Thøgersen -
DIO
ForumindlægHey folkens, Hvordan foregår en DIO eksamen? Mvh Sophie -
Betydningen af "bedyrelse"
ForumindlægHvad betyder bedyrelse? Eks: kærlighedsbedyrelse. Kan ikke finde det i ordbogen. -
matem
Forumindlæghej.. jeg har et mat problem.. Kan I hjælpe ?? mv fassos -
Biluheld!
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R3LwvaaO1M0 -
Stamfunktion
ForumindlægHvis man har funktionen 3x^2 - 21x + 30, som man skal bestemme den stamfunktion, hvis graf går gennem punktet P(5,10) Hvor skal man bruge punktet henne, når man bestemmer stamfunktion? -
Lydsignalets styrke
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med denne opgave: En højttaler er forbundet til en tonegenerator. Figuren viser højtalermembranens udsving som funktion af tiden, a) Frekvensen har jeg udregnet til 1250 Hz Endnu en højttaler tilsluttes tonegeneratoren, hvorved de to højttalere udsender samme to... -
Masse.
ForumindlægHvordan beregner man en masse?! Altså, f.eks. Pb(NO3)2?! Er der sp 2N og 5O? Forstår ikke helt, hvor mange der er om hvad, når 2'tallet står udenfor parentes. Hjælp tak. -
H.C. Andersen
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om H.C. Andersen var en forfatter som så tilværelsen monistisk? Og skrev sine eventyr efter her. -
Der Untergang
ForumindlægHej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt -
ligninger
ForumindlægHEj er der nogle der kan forklare, hvordan man regner ligninger :/? eksempel : x4+5-(16x+4)= -
citat
Forumindlæghvordan kan man skrive dette citat på tysk? Gå ikke foran mig, måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig, måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven. -
Diff.
ForumindlægHej alle Sidder og laver nogle eksamenssæt. Blev lige i tvivl om opgave b, skal jeg diff. funktionen sætte den lig med 0, og løse ligningen eller? -
2 spørgsmål
ForumindlægSøger svar til disse to spørgsmål, så vil virkelig være taknemmelig for lidt hjælp. Når vi sender synlig lys gennem et gitter, ser man i stedet for interferenspletter et stort område bestående af alle de farver, synlig lys består af. Hvordan kan man forklare dette fænomen med brug af ordene ... -
Mælkeundren
ForumindlægHej. Når jeg tænker på ikke-homogeniseret mælk ser jeg et billede af mælk med klumper og andet spøjst i. Man lige nu sidder jeg faktisk med en liter Marklyst minimælk i hånden (Ikke Arla!!), på hvilken der står "ikke homogeniseret".. Men den ser nu så nydelig ud? Den må da være blevet ... -
Baggrundsinfo fra synops i fremlæggelse
ForumindlægJa, altså nu har jeg i min synops bl.a. redergjort for hvordan det politiske system i det land fungerer, men hvordan så i forbindelse med fremlæggelsen, skal jeg så også redegøre for det i selve fremlæggelsen, eller skal jeg bare kort hive hovedpunkterne frem ? og så hurtigt køre videre, idet det... -
Displaybillede?
ForumindlægHej, Nogle der kan fortælle mig, hvorfor mit displaybillede stadig viser "prinsessen", selvom jeg uploader et nyt? Liv1988 -
Vaskemaskine
ForumindlægJeg har en Bosch wfd 2060 electronic til salg. Den er helt ny, og emballagen sidder stadig omkring den. Jeg sælger den fordi jeg ikke har brug for den alligevel. Jeg sælger den for 3000 da jeg selv har købt den for 4000. Skriv hvis du er interesseret og hvis du ikke er glad for prisen, så kom ger... -
søger du lektiehjælp????
Forumindlægskal du have hjælp til erhversøkonomi, økonomi, resultatopgøresel, samfundsfag, osv? ring og hør nærmere 222 713 00, øhh, kun seriøse henvendelser, ikke nogen der riger og ligger på eller ikke ved hva de vil.
