Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19901 til 19920 af 156874
  • Nogen der kan hjælpe ?

    Forumindlæg
    Hej Som mange andre skal jeg op i engelsk skriftlig i morgen. Er der nogen, som evt ved hvor jeg kan finde opgaver til prøven uden hjælpemidler ? Eller hvordan skal jeg læse op til den del ?
  • Insignificant Gestures

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Hvad skal øves?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om?
  • Eksamen HTX Mat. B

    Forumindlæg
    Hey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin.
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med et delspørgsmål, skal nemlig op til skriftlig eksamen i næste uge. Det drejer sig om delspørgsmål 5 fra opgave 1 (se vedhæftede billede), Mange tak på forhånd!
  • Skr. dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Hvilke opgaver / genre er typisk for skriftlig dansk i fs10? Altså self. udover modtagerrettet kommunikation. mener nok at der plejer oftes at være novelle? tak!!
  • Hjælp...!! Please

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. jeg skal til terminsprøve imorgen i dansk... skriftlig Opgaven er fra sidste år.. 2005.. er der nogen der ved hvordan det kommer til at se ud.. eller ved hvad den indholder.... håber i kan hjælpe mig... Please.....!!
  • Forklaring til udregninger

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med at læse til skriftlig matematik b eksamen, og falder over denne opgave fra et tidligere eksamenssæt (vedhæftede billede). En der kan hjælpe med forklaringerne?
  • hvad betyder 'Agens'?

    Forumindlæg
    Jeg har behov for et link som 'bevis', da det er i forbindelse med en stor skriftlig opgave, så har behov for kildehenvisninger:)Har søgt selv, men kunne ikke finde nogen definition. På forhånd tak.Mange hilsener.
  • Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner
  • Kildehenvisning til mundlig kilde

    Forumindlæg
    Hvis man i forbindelse med sin SRP-opgave har været ude for at snakke med en person fra den virksomhed, man skriver om, og derfor har fået nogle informationer, som man så ikke har på skrift, hvordan kildehenviser man så til det? På forhånd tak :)
  • eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej SP. Nogen der har været oppe til en spansk skriftlig eksamen i 2014? Skal lave en opgave til den, og vil virkelig gerne have lidt inspiration til den. Håber en eller anden vil hjælpe :) Tak på forhånd
  • Redegørelse og diskussion.

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner en redegørelse- og diskussionstil ? Hvad skal den indeholde? Og findes der nogle sider, som gennemgår sådanne ting om skriftlige opgaver på gym? (: - det ville være dejligt med lidt bogligt hjælp til det. På forhånd tak. Mille.
  • Positivt og negativ om sociale medier i følge sociologer.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min skriftlig opgave, jeg vil gerne have hjælp til at finde to sociologer en som tale positivt om sociale medier og en som taler negativ om sociale medier.
  • MAT B eksamen HHX 23 maj

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg var til skriftlig Matemati B hhx eksamen d 23 maj på. Jeg fik lavet alle opgaverne men vil gerne have et facit til eksamensættet, hvis der var ville det være super på forhånd tak
  • Matematik cirkler

    Forumindlæg
    Jeg har en skriftlig opgave i matematik men jeg kan ikke finde ud af dette sprøgsmål? En håndbold har en største omkreds på 55 cm. Hvor stor er radius i håndbolden? Please hjælp har brug for det.
  • Indlæg

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive et skriftlige opgave og det er et indlæg om serier og ved ikke helt hvordan jeg skal sætte det op, altså layout. Er der nogen der kan give mig nogle gode råd og generelt til en god opstart.
  • 1. Verdenskrig

    Forumindlæg
    Jeg har en skriftlig opgave for hvor jeg skal komme ind på vestfronten og østfronten, jeg skal svarer på hvor de lå og hvem der kæmpede mod hvem Jeg håber i kan hjælpe:) Tak på forhånd:D
  • FSA maj 2007 Dansk

    Forumindlæg
    Nogen der har færdige opgaver fra fsa dansk skriftlig fremstilling maj 2007 ? Gerne hvor karakteren blev 4-10 og den gerne fylder 2 sider? :-)
  • lektiehjælp til tysk grammatik

    Forumindlæg
    Ønsker hjælp til tysk grammatik og retning af skriftlige opgaver. Fleksibel i forhold til hvor det kan foregå cafe,bibliotek, hos mig dig og via skype. Oplys gerne pris Mvh Jette