Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 34503
-
Fordele/ulemper
ForumindlægHej. Jeg vil gerne vide, om man, i sit talepapir, skal lave en indledning til hver problemstilling, hvor man opsummere metoder og skriver fordele/ulemper ved metoderne/materialevalg, når man skal til den mundtlige eksamen. -
kortfilm analyse af skal vi være kærester
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig dansk eksamen i kortfilm og har valgt 'skal vi være kærester?' jeg har problemer med at finde nogle gode og vigtige analyse punkter. har i nogle ideer? :) -
socialrådgiver
Forumindlæghej jeg går på socialrådgiver uddannelsen 4. modul. Skal op til en mundtlig eksame. men har 2 dage til at forebërede mig. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig? -
Genvejstast til brøk streg i Word.
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver noter til eksamen, men jeg har problemer med at finde genvejstasten for en brøk, så man ikke skal gå op i ligning hele tiden... er der nogen der kan hjælpe med det?? -
Analyse af Solsort og snefnug
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-) -
Redoxreaktioner - afbrænding
ForumindlægHej! Jeg er ved at læse op til kemi A mundtlig eksamen, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare forskellen på afbrænding af cellulose og nitrocellulose - er der nogen, der kan hjælpe? -
AT - Psykologi og Mediefag
ForumindlægJeg skal snart op til AT-eksamen, og vil hører om der er nogen der vil hjælpe mig! Mine to fag er mediefag B og psykologi C! Hvordan arbejder de 2 fag sammen, og hvad er mulighederne samt begrænsningerne? :) -
Tysk Rettelse :-)
ForumindlægNogen der gider rette min tysk tekst? Skal til eksamen imorgen i Tysk. Emnet er at være ung og leve i en alkoholkultur under jung sein. -
Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? - AP
ForumindlægHejsa, jeg er ved at læse op til Almen Sprogforståelses eksamen. Jeg har blot et lille sprøgsmål. Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? På forhånd tak :D -
Baser forsøg!
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu og laver en disposition til Baser! Men mangler lidt ideer til gode forsøg? Har i nogle forsøg som er vigtige jeg burde vise til min eksamen. -
Fysik/kemi 9.klasse tips
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok. -
HJÆLP KAN IKKE FINDE DET GYLDNE SNIT!
ForumindlægJeg skal snart op til den mundtlige eksamen, i dansk. Jeg skulle analysere dette billede med pc. skovgaard, men kan simpelthen ikke finde det gyldne snit! Er der ikke nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd -
Layout og tegnsætning
ForumindlægHej jeg ska til eksamen her om en uge, er nået til der hvor jeg skal analysere min tekst, er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan skrive under Layout og tegnsætning? Tak -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg skal til eksamen imo. og jeg prøvet at øve mig på forskellige ting, jeg håber der er nogen der gider at rette nogle forskellige ting for mig. Mange hilsner Mie -
Mediernes rolle i velfærdsdebatten
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med emnet om velfærdsstaten ?? Jeg skal til mundtlig eksamen og mangler noget om mediernes rolle i velfærdsdebatten ... er der nogen som har nogle ideer, til hvad det kan være ? Tak på forhånd ! -
Epitet og formelvers??
ForumindlægJeg skal op i oldtidskunskab eksamen imorgen, men jeg føler ikke helt jeg har styr på formelvers og epitet, hvad er det lige det er ? Jeg har chance for at komme oppe i Iliaden, hvis der er et eksempel derfra ville det være lækkert. -
Fysik og partialtoner
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen på tirsdag, og jeg har ikke styr på partialtoner. Nogen der ganske kort kan forklare mig hvad det er? Både med åbent og halvåbent rør. På forhånd tak! :-) -
HJÆLP
ForumindlægHej derude, Jeg skal op til oldtidskunstskab eksamen i næste uge, og sidder lige nu og bøvler lidt med 12. og 22. sang. Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til disse to sange? På forhånd tak. -
Isomeri i hverdagen - Perspektivering
ForumindlægJeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK -
Lysets hastighed
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen og skal bl.a. snakke om lys hastighed, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige? Det er på C-niveau og vil blive meget glad hvis nogen havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på :)
