Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19901 til 19920 af 45450
-
Rettelse af stil (fokus på kommaer og punktummer)
ForumindlægHvis du er interesseret, så kontakt mig venligst over indbakken! :-) Det er kun en sides penge. Ret helst ikke på formuleringen, hvis det ikke er nødvendigt. -
Synopsis - empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt.
ForumindlægJeg er igang med, at skrive en samfundsfaglig synopsis og er nu faldet over punktet "metode og teori", hvor jeg skal angive en kort forklaring omkring hvilken følgende type data "empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt" som min opgave er besvaret udfra. Jeg... -
Sammenhæng ml. et retningsfelt og vektorer
ForumindlægHej, når man tegner løsningerne for en differentialligningen i form af et retningsfelt, er der bare ikke tale om forskellige (repræsentanter for) vektorer? -
Opstil/anvend model
ForumindlægHej igen. Sidder stadig med samme opgave, og funderer nu over sidste spørgsmål. Det lyder således: Opstil en model for mediernes betydning i det politiske system i Danmark. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan man opsætter en sådan model, eller bare modeller generelt, så håber virkelig på hjæ... -
Mangler dansk tekst!
ForumindlægHej derude! Nogle der har nogle bud, på danske tekster eller danske reklame film, som har noget indhold der har noget at gøre med danmark eller danskhed? Skal nemlig op til dansk mundligt og trak "danmark og danskhed" På forhånd tusind tak! :-) -
Hvor mange sider? SRP?
ForumindlægMin opgave skal være på 20 sider. Jeg skriver i fysik, men jeg kommer til at overskride de 20 sider. I fysik delen er der mange regnerier, nogen der ved hvordan det forholder sig? Går man efter antal ord/tegn eller hvad? -
Identifikation af neutrale/Påvisning af neutrale Hjælp:)
ForumindlægHej :) Har på plads hvorden man identifikasere syre og base (finder ud af hvilken syre/base det er) Men mit problem er så hvordan man finder ud af om det er postevand, deminiraliseret vand eller saltvand nogle der kan svare?:) -
Doris Lessing - In the national gallery
ForumindlægHej alle, Er der nogen der har lavet stilen, der hedder " doris lessing - in the national gallery " ? mvh Katja -
HJÆLP SAMFUNDSFAG B EKSAMEN !
ForumindlægHej søde mennesker jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak -
DIO problemformulering - den egyptiske revolution?
ForumindlægJeg skal snart aflevere min problemformulering til DIO. Jeg vil gerne høre om der er nogle der har nogle råd til den, og om følgende er godt nok, og hvordan det kan sættes sammen i en problemformulering? Overemnet hedder: Velstand, levevilkår og livskvalitet. Jeg skriver i fagene: International ... -
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Perspektivering af eventyret klokkeblomst alias Rapuntzel
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve imorgen. Men, jeg er lidt lost på min perspektivering og eventuel paralisering. Kan i komme med nogle gode bud, på hvad man kan perspektivere folkeeventyret "Klokkeblomst" til? Hvis i ikke kender dét, kan I læse det her. http://www.grimmst... -
Deduktion eller induktion?
ForumindlægHej derude. Jeg sidder her med AT og er nået til metode-afsnittet. Er i den forbindelse kommet i tvivl: Jeg har i min redegørelse redegjort for bestemte magtteorier. Jeg har så ud fra en film konstateret, at der er anvendt fx. direkte magt. Har jeg her anvendt den induktive eller deduktive met... -
Mundtlig dansk FSA.
ForumindlægHej (-: Nu ligger det sådan at jeg skal op i mundtlig dansk herpå mandag, og jeg er lige gået i gang med at forberede det jeg skal sige... Men som nok mange andre bliver man en smule i tvivl om, hvordan man nu skal starte sit oplæg osv. Nu har jeg så om Lyrik og ungdom og ud fra det overordnet em... -
komma hjælp i 1,5 sætning
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde ud af hvor kommaerne skal være i denne sætning, hvis du kan hjælpe, vil du så ikke være sød at skrive til mig hvor de skal være.. SÆTNINGEN: Dvs. de elever der går i smart mærke tøj ligger øverst i hierarkiet og dem som spiller klassisk musik og interessere sig for... -
Folkedrab Rwanda SSO
ForumindlægJeg skal snart til at gå igang med min SSO i historie om folkedrab i Rwanda. Ville i den forbindelse hører om der er nogen der har nogen gode titler på værk der har relevans hertil. På forhånd tak :) -
SSO i biologi (migræne)
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive sso i biologi. Jeg har valgt migræne som mit emne men jeg kan bare ikke finde en vinkel. En sød sjæl der vil give eksempl på taksonomisk niveau. Tak på forhånd. -
WTF abstract i nutid?????
ForumindlægOkay, så vi skal skrive vores absract nutid... jeg kan sagtens sige "this study investigates" som nutid, men jeg bliver jo nødt til at skrive om 9/11 i datid?? det er jo ikke en terroraktion der foregår NU :p SOS -
Diskussion???
ForumindlægHej folkens Jeg sidder lige og er igang med skrive min SSO. I min diskussion bliver jeg bedt om at: Diskutér mulige løsninger i forhold til at opnå regeringen mål om, at 95% af en ungdomsårgang i 2015 skal gennemføre en ungdomsuddannelse. Okay mit spgm. er så skal jeg komme med mine egne... -
''Den fotograferede virkelighed'' - dansk eksamen
ForumindlægGoddag til alle kloge mennesker herinde- jeg håber, at I kan hjælpe mig med et par enkelte spørgsmål. Jeg har trukket ''Den fotograferede virkelighed'' til min dansk mundtlige eksamen (9. klasse) Jeg synes ikke rigtig, at det er noget, som vi i klassen har været i dybten med- så ...
