Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 34487
-
Bioteknologi, spansk eller dansk skriftlige eksamenssæt?
ForumindlægHej, er der nogen, som enten har eller kender til hvor man kan hente eksamenssæt i fagene Bioteknologi A, Dansk A og Spansk A? Vil nemlig gerne øve mig til eksamen i sommer. -
Reklamefilm
ForumindlægJeg har trukket reklame til mundtlig eksamen i dansk og jeg har det svært ved at finde en reklamefilm jeg kan arbejde med derfor ville jeg spørger om i har ideer til reklamefilm? -
Oplæsnings stykke
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i ondskab og jeg har valgt at gå op i en kortfilm ved navn "Beast" af Lars Pedersen Arendt. Er der nogen der har et godt oplæsningsstykke til den?? -
Oplæsningsstykke til 'Udslidt' af H.A Brendekilde
ForumindlægHej allesammen Jeg skal analysere Udslidt af H.A. Brendekilde til min dansk mundtlig eksamen Jeg ved dog ikke hvad mit oplæsningsstykke skal være Har i nogle forslag eller idéer? -
analyse af kortfilmen "valgaften"
ForumindlægJeg skal op til eksamen her om lidt og har trukket kortfilm. Jeg har herunder valgt kortfilmen "valgaften." jeg er meget i tvivl om mit oplæsningsstykke er der nogle der har ideer? -
Hvor finder jeg essays??
ForumindlægHej! Jeg skal bruge et essay, til min 9ende eksamen, mundtlig dansk, med emnet "Reflekterende tekster". Men hvor finder jeg nogle?? De skal gode og helst let forstålige. -
Matematik
ForumindlægHej, jeg har matematik b, og jeg afslutter det i år. Har jeg så automatisk bestået matematik c? Jeg ved nemlig jeg dumper mat b til eksamen? -
produkt
Forumindlægsidder og skal til eksamen i religion, og har trukket folkekirken idag, min problemstilling er, hvordan er forholdet mellem folkekirken og staten idag. men jeg mangler et produkt og kan simpelhen ikke komme på et -
Søgehistorik
ForumindlægJeg har været nysgerrig siden 7 klasse, må eller kan skoler kigge på din søgehistorik? Hvad nu hvis de f.x har mistanke om du har snydt til eksamen, kan de så tjekke det? -
Kan man bestå dansk, selvom...
ForumindlægKan man bestå dansk, selvom hvis man i lærens øjne er vurderet til 00 i både mundligt og skriftlig. Men tilgengæld formår at bestå den endelige eksamen i faget? -
Hvordan adskiller atommasse og molarmasse sig?
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til eksamen og er stødt på dette spørgsmål. Er det nok at sige, at det er forskellige enheder? Og kan man konvertere units til gram per mol, eller kan man ikke pga. mol? -
lyrik
Forumindlægjeg skal op i lyrik!danske sange efter 2011.er der nogen der kender en sang som de mener er god at gå op til eksamen med?j kan ikke finde en!er der nogen der er gået op i lyrik? -
Folkeskolens afgangseksame
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i til eksamen i matematik med og uden hjælpemidler i morgen, og er ret nervøs.. Jeg vil egentlig spørge om tips/ting der er værd at huske til både med og uden hjælpemidler? Tak på forhånd! -
Privatundervisning engelsk B i HF
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected] -
Vietnamkrigen
ForumindlægVi er to drenge, som har trukket den kolde krig til histore-eksamen, og vi mangler lidt hjælp til hvilket produkt og problemstilling vi kan lave? nogen der har ideér, eller som selv har været oppe i det? -
FSA GEOGRAFI HJÆLP
Forumindlæghej jeg går i 9. klasse og skal op yil eksamen i næste uge i skriftlig geografi. men jeg ved ikke hvilke emner jeg sksl læse op på. nogen der kan hjælpe? tak -
Er det intertekstualitet?
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en analyse til min dansk eksamen og jeg er i tvivl om det også er intertekstualitet, hvis essayet beskriver ting fra kendte personer/forfatteres liv? Tak på forhånd :D -
Teodicé problemet
ForumindlægHej vi er to elever der skal op til eksamen i kristendom og vi har trukket lidelse i verdensreligionerne og vi skal forklare om teodicé problemet men vi er stadig i tvivl om hvad det handler om. Er der nogen der kan forklare det? På forhånd tak -
fredsbevarende og fredsskabende styrker i "krig"
Forumindlæghej. i min eksamen skal jeg forklare noget om fredsbevarende og fredsskabende styrker. Hvad er forskellen på de to, og hvad gør styrkerne når de bliver sendt ud i konfliktområderne? Håber nogen kan hjælpe :) -
hjælp til synopsis/disposition, artikel
Forumindlægjeg skal til min dansk eksamen snart og skal lave en synopsis/disposition til en artikel, jeg er ikke sikker på hvilke punkter jeg skal have og min lærer hjælper ikke
