Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 19901 til 19920 af 56550
-
Analyse af, Din sorg starter et andet sted
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af Lene Malmstrøm´s digt, Din sorg starter et andet sted ( notet til en pårørende) ? -
Naturfagsnoter/hjælp til skriftlig
ForumindlægHjælp, jeg skal til skriftlig x imorgen, så hvis der var nogen der sad inde med gode noter ville jeg blive rigtig glad hvis i ville dele [email protected] på forhånd -
sikkerhedspolitik internatinalt begreber
ForumindlægHej alle!Jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode noter til international sikkerhedspolitik og begreber. mange hilsner Yogi -
rel, indianter notater
Forumindlæghey jeg skal op i rel her på onsdag og har bl.a. prærieindianerne som pensum, det er vel ik sådan så der er en der har lidt noter til det? det ville hjælpe en del, tak -
Spanske film - hvem har set....?
ForumindlægHvem har set:AtameTodo sobre mi madreHabla con ellaDiario de motociclistaNogle der kunne give mig lidt inspiration til nogle noter dertil?! -
the return of the king:S
Forumindlægjeg sku spørge om der er nogen, som har gode noter til the return of the king... -
Meine kleine Schwester
ForumindlægHej!Er der nogle der har nogle noter til sangen "Meine kleine Schwester" af Spektacoolär? Har VIRKELIG brug for hjælp! -
Dolke-støds-legenden?
Forumindlægja.. er der nogle herinde der ved hvad dolke-støds-legenden er for noget? Jeg så det i en lille note til en kilde om 1.vk. Nogle der kan hjælpe? -
Xenophons Oikonomikos
ForumindlægHejsea...Skal op i oldtidskundskab i morgen, og mangler nolge noter til Xenophons Oikonomikos...Ville være meget taknemlig for at modtage disse...p.s: e-mail = [email protected] -
SRO!
Forumindlægnogle der har nogle noter ang. SRO,? fx med hvordan man kan skrive den, hvordan layoutet skal være, ens konklusion osv.... ;) -
SRO!
Forumindlægnogle der har nogle noter ang. SRO,? fx med hvordan man kan skrive den, hvordan layoutet skal være, ens konklusion osv.... ;) -
Fordøjelse ?
ForumindlægHej Har lidt problemer med hvilke enzymer der virker hvor i fordøjelsessystemet. Jeg har skrevet et i mine noter (fra tavlen), noget andet står i min bog og noget helt tredje på nettet :S Mund: Spytamylase Maven: Har skrevet trypsin i mine noter, men bogen siger pepsin? Tolvfingertarmen: Bugspy... -
Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??
Forumindlæghej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(! -
aflæsning af H1-NMR spektrum
Forumindlæghjælp!!! kan ikke finde ud af at aflæse det her spektrum... vil gerne vide hvordan jeg gør ?? har læst alt i min bog og noter og forstår det simpelthen ikke !! -
Biologiprøve
ForumindlægHej! jeg skal prøve en skriftlig prøveeksamen i biologi, og ville bare høre om en af jer har prøvet sådan en? kunne virkelig godt bruge nogle gode noter, og emne som kunne være med i prøven. på forhånd tak! -
1. verdenskrig og 2. verdenskrig..
ForumindlægEr der nogle, der har nogle noter til disse to emner. Så skriv lige i min indbakke, så jeg kan få sendt min email (: -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
I have a dream - Martin Luther King
ForumindlægHej med jer. Nogle som har noter om I have a dream? Det kunne være hvad som helst, f.eks. Opgaver eller noget lignende. Skal bruge det imorgen. Tak for hjælpen. -
sso
Forumindlæghej! \njeg ville høre om der er nogen som der har nogle noter eller andet til herman bang og "håbløse slægter"? det er til min 3gs opgave!! på forhånd tak! -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-)
