Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 19921 til 19940 af 153957
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hey. jeg har eksamensprojekt i HF. har herunder valgt Biologi og Historie som fag, og valgt emnet "Pest"! nogen der har gode ideer til kilder eller opgaver jeg kunne bruge? det haster rent faktisk, håber i kan hjælpe. på forhånd tak :D
  • HJÆLP SØGES VIRKELIG

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har nogle gode forslag til enmer i fagene religion og biologi, når hovedemnet hedder 'rejser - udvikling og ny viden'. - Helst noget andet end Darwins evolutionsteori! jeg tænkte på abort, men kan ikke sætte rejse ind ?
  • AT om pest

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke en der gider rette min synopsis???. Jeg har skrevet AT om pest i fagene biologi og historie. Jeg vil gerne vide om jeg har svaret på min problemformuering...Også med hensyn til grammatik, stavefejl vil jeg også gerne have hjælp... Håber at der er en, som gider hjælpe her....
  • Blødersygdom 2.

    Forumindlæg
    Hej igen alle. Jeg sidder stadig med min biologi afleveringen men er kommet i et nyt problem. det er spørgsmål b) som lyder følgende: Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? hvad skal jeg gøre med det ? Jeg vedhæfter opgaven
  • hjaelper gerne ved hver oversaettelse

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen som til gengaeld kan hjaelpe mig med mine biologi indlaeg om elektroforese og hardy weinberg ville jeg virkelig glaede mig ;)med venlig hilsenjeg garanterer at i vil faa top karakter, hvad det angaar dansk ---> tysk oversaettelser ;)
  • Hjælp til aflevering om blødersydom

    Forumindlæg
    Hej igen alle. Jeg sidder stadig med min biologi afleveringen men er kommet i et nyt problem. det er spørgsmål b) som lyder følgende: Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? hvad skal jeg gøre med det ? Jeg vedhæfter opgaven
  • Kontrolplader

    Forumindlæg
    HejJeg har et lille problev i forhold til min biologi aflevering. Jeg forstr ikke helt hvad en kontrolplade er. Hvordan den præcis laves og hvorfor der vil komme kolonier på kontrolpladerne?Er der nogen som kan hjælpe mig.På forhånd tak
  • kost og ernæring

    Forumindlæg
    Hej jeg skal holde et lille oplæg i biologi om et emne indemfor emnet "kost og ernæring" det skal bare være et lille, spændende tema, som jeg kan uddybe i et oplæg på 5 min. nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan vælge? (:
  • Er jeg tosset?

    Forumindlæg
    Har en opgave i Biologi om - bestemmelse af koncentrationen af klorofyl i søvand.Forstår ikke spørgsmålet, der lyser således:Hvilke forskellige biotiske og abiotiske fakorer bestemmer mængden af klorofyl i søvand?Nogen der kan hjælpe med dét?Tak for hjælpen =)
  • Mendels 2. lov

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle kloge biologi folk, der kan forklare Mendels lov grundigt. Jeg forstår simpelten ikke hvordan man laver genetik opgaver med med Mendels 2. lov. Hvornår ved man at noget viser epistasi. Mange tak
  • blodtype og antigener- antistoffer

    Forumindlæg
    hej, har lige brug for lidt hjælp til biologi opgaven om blodtyper spørgsmålet lyder: moderen har blodtype AB of faderen blodtype 0. hvilke blodtyper kan børnene tilhøre? hvilke antigener og antistoffer har forældrene og børnene håber at der er nogle som kan hjælpe mig mange tak
  • katastrofe- AT natursynder

    Forumindlæg
    Katastrofe natursynder. jeg har valgt AT om Regnskoven, i fagende biologi og engelsk, men jeg er barte ikke sikker på at jeg kan lave en ordenligt problem formulering, eller hvad jeg helt skal skrive. hvir skal jeg starte. ?
  • Eksamenstid

    Forumindlæg
    Hvor lang tid har man til at forberede sig i de forskellige fag (Når man er til eksamen)? Ved kun at til dansk har man en time, og 25 min. til eksaminationen. Nogle der ved andre? (Helst Historie, Filosofi og Biologi..)
  • at-årsprøve

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg har at-årsprøve meget snart i biologi og kemi, men jeg ved ikke helt hvordan den kommer til at forløbe. hvad skal man starte med at sige når man står foran lærer og censor? og hvad skal man slutte med . . jeg er helt lost, og håber på noget hjælp på forhånd tak
  • at-prøve ??

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg har at-årsprøve meget snart i biologi og kemi, men jeg ved ikke helt hvordan den kommer til at forløbe. hvad skal man sige når man står foran lærer og censor? . jeg er helt lost, og håber på noget hjælp på forhånd tak
  • HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!

    Forumindlæg
    Hej derude.. Jeg er i gang med at skrive AT om designerbabys.. Mine fag er Biologi og engelsk.. Ville høre om der var nogen der havde lavet en biologirapport om netop det, som de kan sende, eller bare hjælpe mig lidt på vej. Det ville virkelig være en stor hjælp.. :D
  • Forsøg man kan lave

    Forumindlæg
    Nu skal jeg til biologi eksamen i morgen. Emnerne vi kan trække er ukendte, men er nok noget omkring kroppen, dyr, planter olign. Hvad vil i foreslå man kunne lave/vise til de ting ? mvh. Andreas
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Jeg starter på stx her efter ferien, og jeg spekulerer lidt på hvilken lommeregner ville være bedst for mig, siden jeg har valgt den naturvidenskabelige linje med matematik, biologi og kemi? Jeg tænkte lidt på en TI-84 Plus
  • Naturfag eksamen på HF?

    Forumindlæg
    Jeg skal om 10 dage op i naturfag i 1.HF, jeg afslutter det i år, men er meget uoplyst om hvordan det foregår til selve eksamen?! -Kan nemlig ikke helt forstå om man trækker enten, biologi, kemi eller geografi, eller om man kommer op i alle fag!?Vil blive meget glad for lidt hjælp:D
  • eksamen

    Forumindlæg
    hej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget

Søgninger relateret til biologi a skriftlig