Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19921 til 19940 af 60879
-
Hjælp dansk B stil
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. jeg går på 1 år på hf og vi har fået en stil for som skal være på 3 sider og skal indholde om hvorfor jeg har valgt at gå på hf jeg kan bare ikke skrive mere end 1 side om hvorfor jeg har valgt hf :( har i nogle ideér? Mvh Yesim -
SSO sidehoved
Forumindlæghej. Jeg er lige gået i gang med at skrive min større skriftlige opgave, men jeg er i tvivl om, hvilke informationer jeg skal skrive i sidehoved. Er der nogen, som kan hjælpe med det? hvilke informationer har i skrevet? navn, titel, fag etc. -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
Optagelsesprøve-gymnasiet!!
ForumindlægJeg skal snart til optagelsesprøve på gymnasiet, hvilket jeg er lidt nervøs over. Jeg har tænkt meget over hvordan prøverne foregår, da der kun er 20 minutters mellemrum mellem hver fag. Er der nogle som kan forklare? Jeg skal forresten op i mundtlig dansk, matematik,engelsk og fysik. -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Historie FSA
ForumindlægHej Ville lige spørge om der var nogle af jer der vidste noget om, hvordan en historie eksamen kommer til at foregå? Hvad bliver der sat fokus på? (kigget på hos eleven) Hvordan kan man foberede sig bedst muligt? Hvad har du selv gjort? Gode huskeregler? -
studentereksamen 2013 delprøve.
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder herhjemme efter eksamen, og undrer mig over, hvad den første fejl i delprøve 1 var? sætningen lyder: she tries to protect her children as good as she can. nogle der kan se fejlen? tak på fårhånd :))) -
Rosa Parks.
ForumindlægEr der nogle, der har en "konkret forklaring" på bussituationen med Rosa Parks. På engelsk selvfølgelig ;) Tusinde tak på forhånd. -
Sælges: Ved det grønne bord - DVD (eksamenstræning)
ForumindlægHej :) Jeg har tre DVD'er til salg, som kan bruges i forbindelse med eksamenstræning for gymnasieelver. Jeg brugte dem selv da jeg afsluttede STX i sommers.. De tre fag jeg har DVD'er til er Dansk, Engelsk og Psykologi. (STX niveu) De giver indblik i en eksamens situation, hvor man følge... -
Lægeerklæring
ForumindlægHej. Jeg skal til NF-eksamen i morgen, men ligger syg. Skal man stadigvæk have en lægeerklæring, selvom man gerne vil starte HF om igen på et nyt uddannelsested? Jeg går forresten i 1 HF, og har afsluttet 2 dag. -
Kan jeg få det overført?
ForumindlægJeg går på 2 år stx og ville hører, hvis jeg tager HF efter sommerferien om jeg kan få overført mit afsluttende eksamenskaraktere fra sidste år i billedekunst og fysik overført til mit hF bevis ? -
crossing the line
Forumindlæghej hvordan kan man i engelsk forklar hvad crossing the line er og forklar hvornår man går over grænsen tak -
Hjælp. Stx samfundsvidenskabelige retning. Er det hårdt?
ForumindlægHej, jeg skal snart vælge en linje på stx og jeg overvejer at vælge matematik på b niveau, engelsk på a, og samfundsfag på a. Er der nogen der har haft den her linje? Er det hårdt? Jeg har hørt at det skulle være hårdt og man havde næsten ingen fritid fordi man skulle lave mange lektier. Jeg er m... -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
Reasons for School shooting
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen (årseksame) 9.klasse. Jeg har valgt school shooting, under school shooting, har jeg også valgt mit undermene, som er "Reasons for school shooting". Nogle der kan hjælpe please...... HELP! -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHEY...R DER NIGLE SOM VAR TIL AFGANGSPRØVE DER KAN FORTÆLLE MIG OM DET VAR LET TIL BÅDE DANSK OG MATEMATIK SKRIFTELIG OG VAD HANDLEDE DET OM?????KAN DU NÆVNE MIG DE 5 ELLER HVOR MANGE TING DET NU R MAN KAN VÆLGE IMELLEM TIL DANSK SKRIFTELIG? -
Eksamensforberedelse 9. klasse
ForumindlægHej allesammen! :-) Kunne jeg få nogle tips til hvordan man på bedste vis kan forberede sig til sine mundtlige og skriftlige eksamener (9.klasse) ? - Hvad har virket bedst for jer? - Hvordan plejer i at gøre? - Har i nogle ips og tricks i plejer at bruge osv.. Jeg har 3 uger og 4 ... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægDet kan godt være, at mange vil spørge om dette, men jeg ville værdsætte hvis en person gade læse min historiedel igennem i mit studieretningsprojekt i december, da jeg har problemer med at formulere mig skriftligt. Emnet er kryptologi og dettes brug i 2. verdenskrig! Hvis nogen ville det kan de... -
Kemi A opgavesæt MAJ 2008
ForumindlægHej derude. jeg vil høre om der var en som sad inde med opgave sættet fra maj 2008 i kemi A. Jeg er i gang med at regne en masse opgaver og gøre mig klar til skriftlig eksamen i kemi, og vil gerne have en opgave at rette min efter.. MVH.
