Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19941 til 19960 af 47925
-
Ikke bestået STX
ForumindlægJeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC?? -
9 klasse stilemner.
ForumindlægHej. Jeg går i niende klasse, og vil virkelig gerne vide hvilke stilemner man har at vælge imellem til eksamen. -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
metoder?
ForumindlægHvilke metoder bruger man i historie og idræt ? og hvad kan jeg fortælle om det til AT-eksamen Tak på forhånd -
Analyse af Tre slags Dorthe Nors
ForumindlægHej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :) -
hjæææææælp
Forumindlægheej.. skal snart til eksamen, så ville spørge om i ikke nok ville skrive nogle ting som er sket for nylig som jeg kan snakke om det. -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Geografi
ForumindlægHej Jeg har en eksame her om få dage der omhandler global opvarmning. Mit soørgsmål er: Hva påvirker den globale opvarmning, og hvordan kan tilbagekoblingsmekanismer forklares... -
Er det hårdt at læse til ingeniør
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil meget gerne uddanne mig som igeniør, men jeg er lidt bange for at jeg ikke vil klare det :S Jeg ved der er meget med matematik, fysik og kemi, og jeg er sådan set ok til de fag. Jeg er bare bange for at man skal være en mega GENI for at klare sig godt, og jeg virkelig ... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej jeg skal til optagelses prøve på stx den 7. april. Alt er mundligt, Fysik kemi, matematik, dansk og engelsk. Jeg går i 10 klasse. det jeg undrer mig over er om jeg kommer op i noget jeg har arbejdet med i 9 klasse eller noget fra 10 klasse. Er prøverne svære? Jeg vil gerne vide alt om optagel... -
elektroteknologi
ForumindlægJeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har... -
Hvilken studieretning (Egaa Gym) skal jeg vælge?
ForumindlægHej. Jeg går i 10. klasse på en idrætsefterskole, og tiden er kommet til at vælge gymnasier og studieretninger. Jeg vil rigtig gerne gå på Egaa Gymnasium. Men jeg ved simpelthen bare ikke, hvilken retning jeg skal vælge. Jeg har overvejet den naturvidenskabelige retning med biotek A og matematik... -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej med jer! Jeg står over for det problem, at jeg om små 2 uger skal beslutte en endelig studieretning på gymnasiet. Det lyder måske ikke lige umiddelbart som en reel problematik, men nu skal i høre... Jeg har i folkeskolen altid været elendig til de naturvidenskabelige fag.. Fysik, kemi, ge... -
Super-elev-fremtidsmå- why not 13?
ForumindlægJeg er meget god til et fag, og har allerede læst alt gymnasiestof til mit fremtidsmål, går i folkeskolen, men gør meget for at blive klogere. Jeg er afhængig af at læse ord...elsker det bare...som inspirerede mig til at skrive egne stile..har et par af dem...hvorfor vil lærer ikke indrømme at ma... -
Skal man op til eksamensprojekt i HF for at bestå HF? :)
ForumindlægHalløjsovs :) Jeg sidder og er lidt i tvivl om, at jeg når at blive færdig til på fredag. Der skal jeg op og forsvare mit eksamensprojekt. Skal jeg gå op til eksamen for at bestå min HF? Ergo, vil jeg bestå min HF hvis jeg ikke dukker op :P -
Læge
ForumindlægHej. Jeg skal ikke være læge. Jeg vil bare vide, hvorfor læge udd. kræver mat A kan jeg ikke helt forstå. Jeg har mat A og jeg synes slet ikke at de ting vi lærer, der vil komme læger til nogen fordel når de skal hjælpe patienter. Jeg ved godt at matematik giver træning i tænkning og logik, men d... -
Hvilken fag på hvilken niveau på gym. for at blive læge?
Forumindlæghej... Jeg vil gerne være læge og skal starte på gymnasiet, men jeg er i tvivl hvilke fag jeg skal have og på hvilken niveau. SKAL jeg have biologi på B-niveau eller højere? Og er kemi på B-niveau vigtigere end Biologi på B-niveau? Jeg er helt forvirret over situationen. Jeg hpber at der er noge... -
ingeniør uddannelsen?
ForumindlægJeg har længe tænkt på at læse til ingeniør og nu er det tid til eksamener.! Men jeg er ikke sikker på hvad man skal have for et gennemsnit for at blive ingeniør? fx. hvad er den højeste gennemsnit for at blive det? Har tænkt på civilingeniør og nanoteknologi -
Den første?
ForumindlægHej.. Jeg skal til min anden og sidste eksamen på mandag (jeg er 2.g'er) og jeg skal op som den første ud af ca. 20 elever.. Er det en fordel eller en ulempe?
